بهترین مشاور درسی کرج

بهترین مشاور درسی کرج

تفاوتی ندارد که در کدام شهر زندگی می کنید. هر محصل و دانش آموزی در دوره اول و دوم دبیرستان و کنکور سراسری به مشاور درسی نیاز دارد. تصور برخی از افراد و خانواده ها این است دانش آموز اگر درس خوان باشد خودش درسش را می خواند. اما مسلما مسیر مطالعه و رقابت در یک آزمون بزرگ نیاز به راهنمایی های فرد متخصص در این زمینه دارد. از این رو برای دانش آموزان استان البرز  بهترین مشاوره درسی کرج را معرفی می کنیم.

استفاده نکردن از مشاور درسی مانند این است که از یک تیم فوتبال انتظار داشته باشیم بدون وجود مربی در جام جهانی حاضر شوند. ویا یک وزنه بردار بدون مربی بتواند وزنه های سنگین بلند کند.

شاید ضروررت استفاده از مشاوره و برنامه ریزی برای خیلی از خانواده ها هنوز روشن نشده باشد. اما برای آن دسته از دانش آموزان کرج که به دنبال یک مشاور متخصص و با تجربه می گردند، این مطالب را قرار می دهیم.

مشاوره درسی

بهترین مشاور درسی کرج حضوری و یا آنلاین

در دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونا در جامعه بیشتر جلسات مشاوره به صورت انلاین برگزار می شد. اما مشاوره آنلاین خالی از لطف هم نبود. چرا که مشاوره آنلاین موجب صرفه جویی در زمان مطالعه دانش آموزان می شد. همچنین استفاده از خدمات مشاوره و برنامه ریزی آنلاین موجب می شد تا هر دانش آموزی از هر جای ایران و حتی دانش اموزان خارج از کشور بتوانند از بهترین مشاوره های درسی حتی اگر در شهر خودشان نبود، استفاده کنند.

از این رو مشاوره درسی اگر به صورت آنلاین برگزار شود محدودیتی در انتخاب مشاوره ندارد . از آنجایی که بهترین مشاور درسی کرج بسیار محدود می باشد، مشاوره آنلاین فرصتی خواهد بود تا دانش آموزان از مشاوران درسی خوب و متخصص در تهران استفاده کنند.

برای انتخاب یک مشاور درسی خوب این ملاک ها را در نظر بگیرید

بازار کار مشاوره امروزه بسیار داغ است وشاید همین امر موجب سلب اعتماد خانواده ها به مشاوران تحصیلی شده است. چرا که دانشجویان زیادی وارد این عرصه شده اند که با قبولی در یک رشته و دانشگاه از همان سال اول به کار برنامه ریزی درسی و مشاوره مشغول می شوند.

برای همین اگر می خواهید که بتوانید برنامه ریزی داشته باشید که مطابق با آن بتوانید مطالعه کنید و همچنین روش های اصولی مطالعه را یاد بگیرید، حتما ملاک های زیر را در انتخاب مشاور در نظر بگیرید.

1- بهترین راه برای تشخیص مشاور درسی خوب کرج این است که در ابتدا تحقیق کنید که مشاور شما با سابقه باشد. یعنی مشاور درسی شما دانشجو وتازه کار نباشد. این افراد با شرکت در کلاس های آموزشی، برنامه ریزی و مشاوره را یاد می گیرند اما موجب رتبه سازی نمی شوند.

2- ملاک بعدی برای انتخاب مشاور خدماتی است که دریافت می کنید. برنامه ریزی های کلی و از پیش آماده شده شاید هزینه بسیار کمی داشته باشند. اما هیچ رتبه دو رقمی و سه رقمی به وسیله برنامه ریزی از قبل آماده شده به نتیجه نرسیده است. حتما توجه داشته باشید که برنامه ریزی مخصوص خود شما تدوین شود.

3- آموزش مهارت نیز اهمیت بسیاری دارد. اگر قرار بود با مطالعه و تست زدن در کنکور نتیجه بگیریم و یا بتوانیم معدل بالایی کسب کنیم مسلما همه افراد به نتیجه می رسیدند. تفاوت فردی که رتبه 200کسب می کند و فردی که 10هزار می شود در مهارت های مطالعه است. که اتفاقا بهتر است از سال های پایه آموخته شود.

از این رو آموزش دادن مهارت هایی مثل هوش هیجانی و مدیریت زمان، کنترل استرس و اضطراب، حل سریع مسائل ریاضی و.. و همچنین افزایش سرعت مطالعه برعهده بهترین مشاور درسی است.

بهترین مشاوره درسی کرج کاملا رایگان

مشاوره درسی یعنی اموزش تکنیک های صحیح مطالعه و تست زنی و اصولی که یک داوطلب باید در مطالعه دروس خود در مدت تحصیل خود رعایت کند. اگر علاقه مند هستید که از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و سوالات مشاوره ای خود را بپرسید. اما اگر می خواهید برنامه ریزی دریافت کنید و با یک برنامه ریزی اصولی مطالعه کنید؛ حتما در پکیج های مشاوره درسی VIP  و یا اقتصادی شرکت کنید تا توسط مشاوران با تجربه برنامه ریزی فردی دریافت کنید

برنامه ریزی رایگان نداریم چون به کیفیت معتقدیم. برنامه ریزی های رایگان به صورت کلی و برای جامعه آماری بالایی از دانش آموزان نوشته می شود. اما برنامه ریزی های فردی و شخصی سازی شده به صورت تخصصی برای هر دانش آموز طراحی می شود و ساعت ها برای تدوین و نوشتن آن زمان گذاشته می شود. از این رو یک برنامه ریزی دقیق و اصولی هزینه دارد اما مزیت برنامه ریزی های دکتر پرتوی در این است که مناسب با بودجه و هزینه خانواده ها می باشد.

مژده به دانش آموزان کرج !!

متاسفانه بیشترین میزان دفاتر مشاور تحصیلی در تهران وجود دارد. اما خبر خوب برای دانش آموزان کوشا و مستعد در شهر کرج این است که می توانید به صورت انلاین از تمامی خدمات مشاوره و برنامه ریزی در تهران بهره مند شوید.

مرکز مشاوره تحصیلی دکتر پرتوی برای دانش اموزان پایه هفتم تا دوازدهم به صورت آنلاین در تمامی شهرهای ایران جلسات مشاوره و برنامه ریزی برگزار می کند.

در این جلسات مشاوره آموزش می بینید که چگونه مطالعه نمایید، با چه روش هایی تست بزنید و چگونه بتوانید مهارت آموزی کنید. مهم ترین شاخصه مشاوره درسی دکتررپرتوی در این است که به هیچ عنوان از دانشجویان برای مشاوره و برنامه ریزی استفاده نمی کنند.

و هر دانش آموزی برنامه ریزی کاملا منحصر به فرد خودش را دارا می باشد. همچنین برای تمامی مقاطع خدمات مشاوره و برنامه ریزی ارائه می دهد.

مشاور درسی خوب

 

  مشاورکنکور فرهنگیان

مشاوره درسی مخصوص دوره اول دبیرستان در کرج

دانش اموزان پایه هفتم تا نهم  اگر روش های مطالعه را به خوبی آموزش نبینند، در دوره دوم دبیرستان با مشکلات جدی مواجه می شوند. از این رو برای دانش آموزان دوره اول در شهر کرج پیشنهاد می کنیم که با برنامه ریزی مطالعه کنند تا عادت مطالعه همگام با برنامه ریزی را آموزش ببینند.

برنامه ریزی درسی و آموزش اصول مشاوره، انتخاب رشته پایه نهم، آمادگی برای امتحانات پایان ترم و کسب معدل بالای 19/5 در امتحانات ترم دوم از خدماتی است که یک مشاوره درسی در کرج می تواند به دانش اموزان این منطقه ارائه دهد.

  بهترین مشاوره درسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مشاوره درسی ویژه دانش اموزان پایه دهم در کرج

دهمی ها سال حساسی را پشت سر می گذارند. این دانش آموزان باید از همین ابتدا یادبگیرند که یک دانش آموز کنکوری هستند. از این رو مدیریت زمان، مطالعه همگام با برنامه ریزی، روش های صحیح آزمون دادن و اجرای روش های صحیح تست زنی از اقداماتی است که باید در مشاوره و برنامه ریزی سال دهم اجرایی شود.

مشاوره درسی یازدهم در کرج

دانش اموزان سال یازدهم بیشتر به فکر کنکور و مشاوره هستند اما غافل از اینکه دروس حساس و کلیدی در این سال درسی وجود دارد. کتاب های درسی با مطالب بسیار کلیدی و مسائل مهم که پیش نیاز کنکور هستند در دروس سال یازدهم قرار دارد.

برنامه ریزی و استفاده از بهترین مشاور درسی کرج موجب می شود که داوطلب برای سال کنکور آماده شود وعلاوه بر جمع بندی دروس سال یازدهم به مرور و جمع بندی درس های پایه ای سال دهم هم بپردازد.

  بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران

مشاوره درسی کنکور در کرج

دانش آموزان کنکوری کرج بسیار مستعد و به دنبال کسب رتبه های خوبی در کنکور سراسری هستند. از این رو تقاضا برای مشاوره درسی در این شهر بسیار زیاد است و تعدد مدارس نیز در این شهر بسیار بالا است. اما دسترسی به مشاوران خوب برای این دانش آموزان کم است. از این رو استفاده از مشاوره و برنامه ریزی آنلاین در شهر تهران با بهترین مشاوره و برنامه ریزی دکتر پرتوی را به این دانش آموزان توصیه می کنم.

مشاور کنکور کرج

 

مشاور درسی مدارس در کرج

یک خبر خوب برای دانش آموزان این شهر این است که دکتر پرتوی همایش ها و کلاس های مشاوره و برنامه ریزی، محاسبات سریع ریاضیات و تندخوانی را در بسیاری از مدارس شهر کرج برگزار کرده اند. بنابراین دانش اموزان این مدارس با نام مرکز مشاوره دکتر پرتوی اشنا هستند. اما برای آن دسته از افرادی که می خواهند به صورت خصوصی مشاوره تحصیلی داشته باشند، امکان برگزاری جلسات مشاوره خصوصی به صورت حضوری در تهران و یا آنلاین با دکتر پرتوی امکان پذیر است.بهترین مشاور درسی کرج خدمات مشاوره را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می دهد.

 

  مشاوره رایگان کنکور 1401

چند نکته مهم!!!

دانش آموزان شهر کرج جز سهمیه منطقه 2 در کنکور سراسری محسوب می شوند.

دانشگاه خوارزمی و دانشگاه علوم پزشکی کرج اکثریت رشته های دانشگاهی را ارائه می دهند.

امکان رفت و آمد به شهر کرج با انواع وسایل حمل و نقل عمومی در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

معرفی خدمات مرکز رتبه شو

 

2/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *