مشاوره رایگان کنکور 1401

این مقاله مخصوص داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی و انسانی است که قصد دارند در کنکور سراسری 1401 شرکت کنند و می خواهند از نکات مشاوره رایگان کنکور 1401 موجود در این بخش استفاده نمایند. اگر داوطلب سال دوازدهم هستی لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باش تا تمامی نکات مطالعه و روش های نوین در مطالعه و سال کنکور رو یاد بگیری تا بتونی در کنکور سراسری 1401 به یک رتبه دلخواه دست پیداکنی.

یادت باشه تمامی این نکات توسط دکتر پرتوی آموزش داده می شه و نظارت دقیقی بر داوطلبان VIP گروه آموزشی پرتوی برای شرکت در کنکور 1401 وجود دارد.

دراین مطلب سعی داریم نکاتی برای روش های مطالعه ، روش های رتبه سازی ، برنامه ریزی ، خواب و ارتباط آن با تمرکز و… را بیان کنیم امیدواریم که تمامی داوطلبان کنکوری به خصوص بچه های کنکور 1401 از این مشاوره رایگان ویژه کنکور 1401 بهره کافی را ببرند.

اگر به دنبال مشاوره رایگان هستید فرم زیر را پر کنید

برنامه ریزی کنکور 1401 :

با برنامه مطالعه کردن یک بخش خیلی مهمی از مشاوره را در سال کنکور تشکیل می دهد وجود یک برنامه منظم و تدوین شده که متناسب با اهداف شما تنظیم شده باشد به شما کمک می کند که بتوانید دروس خود را طبق یک نظم دقیق جمع بندی کنید تا به اینجا برای تمامی افرادی که از مشاوره های ما برای کنکور 1401 استفاده کرده اند یک برنامه ریزی کامل و دقیق تدوین کرده ایم که ویژگی های این برنامه ریزی شامل موارد زیر است که می توانید خودتان در برنامه ریزی ها این نکات را به کار گیرید و یا از جلسات مشاوره خصوصی و یا اقتصادی گروه آموزشی دکتر پرتوی استفاده نمایید :

  1. برنامه ریزی ها به صورت هفتگی تنظیم می شود و برنامه هر دانش آموز هر هفته تغییر می کند و برنامه جدید جایگزین برنامه ریزی هفته قبل می شود :مزیت برنامه ریزی به صورت هفتگی به جای 2هفته یکبار در این است که اگر در برنامه هفته قبل خود مشکلی داشته باشید به صورت این مشکل برطرف می شود و ارتباط هفتگی شما با مشاور بر کیفیت مطالعه شما تاثیر می گذارد همچنین پیش بینی برنامه برای یک هفته بسیار ساده تر و دقیق تر از 2 هفته یکبار هست در برنامه ریزی های کنکور 1401 اگر به صورت هفتگی باشد شما در ماه 4 جلسه مشاوره کاملا خصوصی با مشاور خود خواهید داشت .
  2. ویژگی دوم برنامه ریزی ها و مشاوره های VIPکنکور برگزاری جلسات مشاوره درسی کاملا فردی و خصوصی با مشاوران مجرب و با تجربه می باشد این حسن بزرگی برای کسب یک رتبه مطلوب در کنکور سراسری است چرا که تخصص و تجربه دو ویژگی بسیار مهم یک مشاور تحصیلی است .
  3. برنامه ریزی های کنکور 1401 بر اساس هدف هر دانش آموز تنظیم می شود هر فردی یک برنامه ریزی متناسب با هدفی که برای کنکور دارد دریافت می کند مسلما برنامه دانش آموزی که می خواهد پزشکی قبول شود با برنامه ریزی فردی دانش آموزی که می خواهد دندان پزشکی قبول شود کاملا متفاوت می باشد.
  4. برنامه ریزی ها به صورت کاملا دقیق و جزیی است یعنی شما برای هر پارت برنامه ریزی خود یک خط الی دو خط توضیحات تکمیلی دریافت می کنید تا کاملا بدانید که چگونه باید در هر واحد درسی خود مطالعه کنید برای همین است که جلسات مشاوره درسی در مجموعه ما کاملا منحصر به فرد است و کیفیت حرف اول را می زند.

نمونه برنامه ریزی کنکور

تاثیر کتاب تست مناسب بر کیفیت مطالعه کنکور 1401:

برخی از دانش آموزان تصور می کنند که باید کاملا درس رو یاد بگیرند تا مسلط بشن و بعد برن تست بزنن تازه توقع دارن که همه تست ها رو هم بتونن درست بزنن اما چیزی که مهمه اینه که کتاب تست خوب می تونه تو رو به تسلط برسونه پس باید اول از همه یه لیست خیلی خوب از کتاب های تست معتبر داشته باشی اما بهت بگم که کتاب تست تو به سطح درسی ات بستگی داره قرار نیتس هر چی کتاب تست سخت تر باشه اون کتاب بهتر باشه اگر تو یک مشاوره حرفه ای برای رتبه شدن توی کنکور 1401 داشته باشی اول از همه باید برای هر درس یک کتاب تست مناسب با سطح خودت داشته باشی که در جلسه اول مشاوره لیست کاملی از کتاب ها بهت معرفی می شه.

می تونی این لیست کتاب ها رو در جلسه اول مشاوره رایگان ات هم دریافت کنی اگر مد نظر داری پس بیا و فرم زیر رو پر کن تا مشاورین ما در اولین فرصت باهات تماس بگیرن و یه زمان جلسه مشاوره رایگان رو برات هماهنگ کنن . اگر می خوای بهترین منابع تست 1401 رو بدونی حتما از مشاوره رایگان کنکور 1401 ما استفاده کن برات هیچ هزینه ای هم نداره.

در کدام آزمون آزمایشی شرکت کنیم؟

آزمون آزمایشی تو رو محک می زنه که توی هر درس چه قدر خوب داری پیش می ری و نقطه ضعف و نقطه قوت مطالعه ات چه قدره

اما باید بهت بگم که الویت با آزمونی هست که مدرسه داره ازت می گیره اما اگر مدرسه برنامه منظمی نداره و تو نمی خوای با برنامه مدرسه پیش بری بهت توصیه می کنم که حتما حتما در آزمون های آزمایشی گزینه 2 شرکت کنی تفاوت بین این آزمون های آزمایشی رو دریک مقاله جداگانه برات کاملا توضیح دادم اما فاصله زمانی و سطح سوالات آزمون گزینه 2 کاملا بر اساس نظر آقای پرتوی هماهنگ هست و تمامی دانش آموزان VIP ایشون هم در این آزمون شرکت می کنند .

مهم تر از آزمون آزمایشی چی داریم؟

 

اما نکته مهم در این است که مهم تر از آزمون آزمایشی در جلسات مشاوره کنکور 1401 چی هست ؟ می تونم با جرات بهت بگم که مهم تر از شرکت در آزمون ، تحلیل اون آزمون هست اگر مشکلاتت در هر آزمون بررسی نشه واقعا نمی تونی نتیجه بگیری که نحوه صحیح تحلیل آزمون توسط مشاوران در جلسه های مشاوره خصوصی کنکور کاملا برای شما توضیح داده می شود. و لازم است که تک به تک تحلیل آزمون دانش آموز در اولین جلسه مشاوره بعد از آزمون مورد بررسی قرار بگیرد و رفع اشکال شود. برای همین اگر داوطلبی آزمون خود را تحلیل نکند توصیه می شود که اصلا در آزمونی شرکت نکند که این موضوع اهمیت تحلیل آزمون را می رساند . تحلیل آزمون بر اساس خودکار سبز و قرمز قوی ترین تکنیک تحلیل آزمون هست.

راز رتبه های برتر کنکور درچیست؟

 

مسلما داوطلبان کنکور 1401 نیز دوست دارند بدانند که چه عاملی موجب شده تا داوطلبان در سال های قبل به رتبه های عالی دست پیدا کنند ؟ این سوال مسلما پاسخ گسترده ای دارد اما نکته قابل توجهی که از مصاحبه با رتبه های برتر سال های گذشته دکتر پرتوی انجام شده است همه آنها به سه عامل مشترک اشاره کرده اند :

  1. نظم و استمرار در مطالعه : مسلما کجدار و مریض نمی توان به نتیجه رسید بلکه یک برنامه مستمر و پیوسته نیاز هست تا به نتیجه دلخواه رسید. تمامی رتبه های برتر به موقع در جلسه مشاوره خود حاضر شده اند ، به تمامی برنامه ریزی ها عمل کرده اند ، رشد پیوسته خود را حفظ کرده اند و تمامی نکات مشاوره ای که در جلسات گفته شده است را رعایت کرده اند .
  2. تعداد تست هفتگی بین 2000الی 2500 عدد . شاید این رقم برای میزان تست دریک هفته عجیب به نظر برسد اما واقعا دانش آموزی که طبق صحبت ها ونکاتی که آموزش دیده است چه در جلسات آقای دکتر پرتوی چه در جلسه با مشاوران پیش برود حتما به این میزان تست در هفته می رسد تعداد تست بالا موجب افزایش میزان تسلط شما بر مطالب کتاب درسی می شود تنوع سوالات به شما دید گسترده می دهد همچنین شما را با دید طراحان کنکور سراسری آشنا می کند. برای همین معجزه تست را جدی بگیرید .
  3. سومین عاملی که تمامی رتبه های برتر ما به آن اشاره کرده اند داشتن یک برنامه ریزی دقیق و جزیی و متناسب با هدف می باشدکه کمک می کند که دانش آموز در سال کنکور به یک نظم خوب برسد و همگام با برنامه ریزی یک جمع بندی زمانی خوب نیز داشته باشد. دراصل با یک برنامه ریزی خوب و فردی که کاملا خصوصی برای شما تدوین شده است می توانید یک سال را با خیال راحت پشت سر بگذارید پس نگران هیچ رتبه برتر شدن نباشید.

برنامه ریزی درسی رایگان

از کی شروع کنیم؟

یک سوال بسیار مهم برای داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور 1401 را دارند این موضوع هست که از کی باید شروع کنیم ؟مسلما هر چه زودتر بهتر !! بهترین زمان برای شروع از تیرماه 1400 است اما اگر الان که داری این مقاله رو می خونی هنوز شروع نکردی اصلا نگران نباش می تونی همین الان یک جلسه مشاوره رایگان رزرو کنی !! تازه این جلسه با آقای پرتوی به صورت خصوصی برات برگزار می شه تا بر اساس زمانبندی بهت بگن که چجوری گذشته رو جبران کنی و از الان شروع کنی پس درنگ نکن و همین الان فرم زیر را پر کن.

چه درس هایی در الویت مطالعه هستند؟

مسلما یک نکته مهم برای قبولی در کنکور سراسری 1401 این هست که چه درس هایی الویت دارند و روی چه مباحثی بیشتر تمرکز کنیم . این موضوع کاملا بستگی به هدف شما دارد اینکه هدف کنکور 1401 برای تو چی هست در ابتدا باید مشخص بشه و بر مبنای اون برات درس شاخص در عمومی و اختصاصی تدوین بشه . یکی از کارهای لازم در جلسات مشاوره 1401 این هست ک درصد های هدف تو مشخص می شه و بر مبنای اون برنامه ریزی فردی رو دریافت می کنی این کار بهت کمک می کنه که روی برخی از مباحث مانور بیشتری بدی و مباحثی که اهمیت زیاد ندارند رو فعلا رها کنی .اما در هر درس بهت می گم که چه درس هایی نیاز هست که خیلی خوب کار بشه :

مباحث مهم و کلیدی دروس 1401:

برای درس ادبیات بهتره هر چه سریع تر روی مباحث قرابت و لغت و املا تمرکز کنی و خیال خودت رو از گرفتن درصد های این بخش راحت کنی چون خیلی سریع این مباحث به تسلط می رسند و بخش زیادی از سوالات ادبیات 1401 ر وتشکیل می دن.

در درس عربی اگر ترجمه رو بلد نباشی باختی توی قواعد هم می تونی فعلا بحث منصوبات رو جمع کنی تا بتونی درس عربی رو در کنکور بالای 50 درصد بزنی یادت باشه تست های ترجمه عربی هر روز به صورت استاتیک در برنامه ریزی هات قرار بگیره.

درس دینی خیلی مطالعه محور هست یعنی روش های خاص خودش رو داره تا بتونی نتیجه بگیری اگر از روش کدینگ آقای پرتوی هنوز بی اطلاعی باید بهت بگم که نمی تونی دینی رو بیشتر از 40 بزنی اما این روش ها معجزه می کنه دانش آموزی نبوده که توی این درس با استفاده از این روش ها دینی رو زیر 80 زده باشه.

مباحث مهم درس زبان در کنکور 1401 لغات  و ریدینگ هستند که برخلاف تصور آسون ترین مباحث کنکور هستند اصلا فعلا وقت خودت رو با گرامر نگیر و دایره لغاتت رو با روش یادداشت برداری لغات گسترده کن.

 

اما اگر می خوای بدونی که در هر درس تخصصی چه مباحثی در الویت هستند و می تونن تو رو به هدفت برسونن بستگی به هدفت داره دقیقا قراره در جلسه مشاوره رایگان کنکور 1401 روی همین مباحث باهات کار کنیم و با یه ذهن آگاه و روشن بری سراغ درس ها

برنامه ریزی کنکور 1401

با مدرسه پیش برم یا خودم بخونم ؟

اگر می خوای سال 1401 سال موفقیت تو در کنکور سراسری باشه مهم نیست با چه برنامه ای پیش می ری مهم اینه که به اون برنامه پایبند باشی مسلما همراهی با مدرسه خیلی مهمه اما اگر از برنامه ریزی هایی که مدرسه برای سال تحصیلی 1401 در نظر گرفته موافق نیستی می تونی با یک برنامه ریزی مناسب توسط یک مشاور با تجربه پیش بری اما یادت باشه که مهم ترین آفت برای یک دانش آموز موفق کنکوری از این شاخه به اون شاخه پریدنه پس یک هدف وبرنامه داشته باش و تا آخر کنکور 1401 با همون پیش برو .

کنکور تجربی 1401 :

جلسات انگیزشی در طول اردو

تعداد بالای شرکت کنندگان کار این بچه ها رو سخت می کنه ومسلما تعداد شرکت کنندگان کنکور تجربی 1401 خیلی بیشتر از سال های قبل خواهد بود چون سختی کنکور سال قبل اجازه ورود به دانشگاه رو برای خیلی ها فراهم نمی کنه و حجم زیادی از داوطلبان شرکت کننده 1401 پشت کنکوری خواهند بود برای همین کنکوری های 1401 باید با نهایت دقت و تلاش به مطالعه بپردازند .

منابع کمک آموزشی خوب ، تعداد تست های هفتگی متعادل ، ساعت مطالعه روزانه 13-14 ساعت ، مهارت های کنکوری ( آزمون ، مدیریت زمان ، هوش هیجانی ، محاسبات سریع ، تندخوانی و… ) را لازم است بدانند و مطالبق با آن مطالعه کنند .

نکته خیلی خیلی مهم!

اینکه برای هر درس چه قدر زمان بذاری ، چندتا تست بزنی ، چه قدر در هفته مطالعه کنی و چه کتاب های تستی رو بخری و هر آنچه برای موفقیت در کنکور 1401 نیاز داری چیزی نیست که بشه در یک مطلب به صورت عمومی بیان کرد تمامی این آیتم ها به ویژگی های فردی تو بستگی داره برای همینه که ما تمامی جلسات مشاوره امون به صورت خصوصی هست و به صورت کاملا فردی و خصوصی برنامه ریزی انجام می دیم چون مسلما برای دو تا فرد کاملا متفاوت نمی شه یک نسخه نوشت . آینده تو بسیار بسیار ارزشمنده و روزهای زندگی ات دیگه تکرار نمی شه پس بهتره براش ارزش قائل بشی و از افراد لایق کمک بگیری چون تو لایق موفقیتی

ویژگی های متمایز مرکز مشاوره دکتر پرتوی :

هفته ای یک مرتبه جلسه مشاوره فردی حضوری یا آنلاین به همراه برنامه ریزی تخصصی و پیگیری و پشتیانی به همراه آزمون ماهانه

می دونی در این جلسات مشاوره که برای داوطلبان کنکور 1401 برگزار می شود چه می گذرد؟ در این جلسات دکتر پرتوی تکنیک های به روز مشاوره ای را به دانش آموزان می آموزند که شامل :

  • سبک مطالعه هر درس، سبک یادگیری سریع، fast review و خلا ذهنی
  • سبک های تست زنی مخصوص به هر درس( تست های آموزشی، تست های تحلیلی، تست های زماندار و تست های 3 زمانه)
  • تکنیک های نحوه پاسخ دهی به آزمون : ضریب پاسخ دهی بالای 90% ، استراتژی آزمون، هدفگذاری درصدی، تمرینات بالابردن بازدهی پاسخ دهی
  • خلاصه برداری : با جدید ترین روش های خلاصه برداری، recovery، آموزش mind map
  • معرفی برترین منابع کمک آموزشی ( نحوه استفاده از منابع آموزشی که کمتر به انها توجه می شود، اما دقیق برای شما در برنامه ریزی قرار می دهیم)
  • و 10 ها عناوین تخصصی دیگر

برای دریافت برنامه ریزی متناسب با کنکور تجربی 1401 می توانید فرم زیر را کامل نمایید :

5/5 - (1 امتیاز)
3 پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    سلام خسته نباشید امیدوارم مشاوران شما من را در امر کنکور یاری کنند و با کمک و خداوند متعال و دعای خیر به موفقیت برسم چون اولش ناامید شدم گفتم اخ وقت ندارم از صفر آیا میتونم شروع کنم ولی به این خود باوری رسیدم که میشه اونم با یک مشاور خوب

    پاسخ
  2. فاطمه
    فاطمه گفته:

    سلام خسته نباشید تو رو خدا جواب بدید…من رشتم هنر بوده و میخوام کنکور انسانی بدم آیا حتما باید تو امتحانات ترمیم معدل برای سوابق تحصیلی شرکت کنم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *