بهترین معلم خصوصی در صادقیه

معلم خصوصی در صادقیه

معلم خصوصی معمولا در زمان امتحانات دی ماه و خرداد ماه بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار می گیرد تا دانش آموز بتواند مشکلات درسی خود را در شب های امتحان برطرف کند. هر چند که این تفکر می تواند اشتباه باشد اما هدف از بهترین معلم خصوصی در صادقیه دبیرانی هستند که توانایی آموزش سریع مباحث ر ا در چند جلسه کوتاه با بازدهی بالا دارند. معلم خصوصی باید علاوه بر هزنیه مناسب، دارای تدریس کامل و بدون نقض و بیان دقیق و رسا باشد. تا بتواند با دانش آموز در هر پایه ای ارتباط خوبی برقرار کند.

و از انجایی که گروه مشاوره ای دکتر پرتوی برای افزایش عملکرد دانش آموزان تحت پوشش مشاوره تیمی از بهترین دبیران را تشکیل داده است، پیشنهاد می کند که اگر می خواهید در زمانی محدود بیشترین نتیجه را دریافت کنید، از دبیرانی استفاده کنید که به صورت تخصصی برای آموزش های تضمینی، ارزیابی شده اند.

 

ویژگی های دبیران گروه آموزشی پرتوی

با افتخار می توانیم بگوییم که مجموعه ما گروهی از دبیرانی را گرد هم جمع آوری کرده است که بیشترین بازدهی را در جلسات تدریس داشته اند. این دبیران از این رو لقب بهترین معلم خصوصی در صادقیه را گرفته اند که دارای ویژگی های زیر می باشند و توسط دکتر پرتوی به صورت کامل و دقیق ارزیابی شده اند :

1- توانایی تدریس از سطح امتحانات تا درصد 100 در کنکر سراسری

2- آموزش اصولی با کتاب تخصصی و جزوات تدوین شده کامل

3- سابقه کار در آموزشگاه ها و مدارس برتر تهران

4- دارای تحصیلات اکادمی تخصصی و سابقه بیش از 10 سال

5- توانایی انقال مفاهیم در کوتاه ترین زمان مککن یرای جلوگیری از هزینه های اضافی

6- توانایی برقراری ارتباط خوب با دانش آموز

معمولا امروزه دانشجویانی که رتبه های برتر کنکور شده اند در اوقات فراغت خود و به عنوان شغل دانشجویی با هزینه های خیلی کمی تدریس خصوصی انجام می دهند. اما مسلما زمانی ما به برای معلم خصوصی اقدام کی کنیم که نیاز داریم در زمانی کوتاه مشکل دانش آموز برطرف شود و بتواند نتیجه خوب بگیرد.

  معلم خصوصی ریاضی در تهران

از این رو تخصص و تسلط بر تمامی مفاهیم از ویژگی های معلمانی است که در زمان انتخاب معلم خصوصی باید به آنها توجه کنیم.

دبیر خصوصی

چگونه به دبیران خصوصی اعتماد کنیم؟

مسلما هزینه های زندگی به قدری بالا است که نمی توان برای انتخاب دبیر ریسک کرد. اگر دبیری انتخاب کنیم که هزینه مناسبی داشته باشد اما نتواند به پیشرفت دانش آموز ما کمک کند، عملا هم زمان و هم هزینه خود را از دست داده اید. بنابراین برای آنکه  بتوانید به نحوه تدریس دبیران اعتماد کنید بهترین کار استفاده از جلسات خصوصی تک جلسه است.

طبق تحقیقات ما موسسات تدریس خصوصی معمولا جلسات تدریس را به صورت پکیج های 5 الی 10 جلسه ای با خانواده  تنظیم می کنند. این کار نمی تواند اعتماد خانواده را به خود جلب کند حتی اگر هزینه خیلی خیلی مناسبی داشته باشد.

اما ویژگی بهترین معلم خصوصی در صادقیه که در گروه آموزشی دکتر پرتوی مشغول به کار هستند در این است که هزینه جلسات به صورت تک جلسه به تک جلسه دریافت می شود. تا اطمینان خانواده ها را به خود جلب کند.

  ویژگی های معلم خصوصی خوب

معلم خصوصی در تمامی مقاطع و دروس

تفاوتی ندارد که فرزند شما در مقطع ابتدایی است یا دبیرستان. همچنین تفاوتی ندارد که رشته تحصیلی او در کدام زمینه است. بلکه برای تمامی رشته ها و مقاطع می توانیم معلم خصوصی مطمئن به شما معرفی کنیم.

همچنین دانشجویان نیز برای دروس ریاضیات پایه و .. نیز می توانند از معلم خصوصی استفاده نمایند.

نحوه ثبت نام در کلاس های خصوصی گروه آموزشی دکتر پرتوی

مسلما نمی توان اطلعات شخصی هر معلم را برای شما قرار داد چرا که خانواده و دانش آموز ملاک هایی را ممکن است در نظر بگیرند که موجب پیشرفت داوطلب نشود. بنابراین برای انتخاب معلم خصوصی شما لازم است در ابتدا با دکترپرتوی مشاور و مدیریت مجموعه صحبت کنید ا بنا بر بودجه شما، وضعیت درسی دانش اموز و روحیه دانش اموز دبیری را برای شا برگزیند که مسلما رضایت کافی از جلسات داشته باشید.

برای اینکار لطفا در واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان در واتس اپ

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *