تدریس خصوصی دروس عمومی

تدریس خصوصی دروس عمومی

با انتشار اخبار مبنی بر حذف دروس عمومی از کنکور سراسری، مطالعه این دروس از اهمیت کمتری برخوردار شدند. معمولا داوطلبان دوره دوم دبیرستان حتی در سال های دهم و یازدهم نیز برای دروسی مانند زبان و عربی از معلم خصوصی استفاده می کردند اما اکنون ممکن است با کاهش درخواست برای تدریس خصوصی دروس عمومی مواجه شویم. اما لازم است بدانید که دروس عمومی تنها از کنکور تستی حذف شده اند و در بخش تشریحی حتی پرقدرت تر از دروس اختصاصی عمل می کنند. حذف درس های عمومی از کنکور سراسری که احتمال بازگشت آن در سال های بعدی نیز وجود دارد، موجب شده است تا تاثیر 40% درکنکور 1402 و تاثیر بیش از 60% در کنکور 1403 به بعد داشته باشد. از این رو ضریب بیشتری نیز این دروس به خود اختصاص داده اند. مثلا درس ادبیات با ضریب 4 در کنکور سراسری اکنون با ضریب 21 در امتحانات نهایی پایان ترم سال دوازدهم نمایان می شود. از این رو تدریس خصوصی در دروس عمومی برای موفقیت در امتحانات نهایی اهمیت بالایی دارد.

تدریس خصوصی در منزل

مزیت اصلی تدریس خصوصی به این است که دبیر در منزل دانش آموز کلاس درس را برگزار می کند این کار موجب صرفه جویی در زمان رفت و آمد داوطلب می شود و موجب می شود که دبیر زمان کافی برای تدریس مطالب داشته باشد. تدریس خصوصی دروس عمومی در منزل موجب می شود که داوطلب با ذهنی آزاد مطالب کتاب درسی را آموزش ببیند و یادگیری بهتری داشته باشد. برای همین بهترین مزیت تدریس خصوصی در این است که تمام زمان دبیر برای دانش آموز اختصاص می یابد و از همه مهم تر داوطلب با ذهنی آزاد می تواند به تدریس دبیر گوش فرا دهد.

 

تدریس خصوص آنلاین

متاسفانه امکانات آموزشی در خیلی از شهرها و روستاهای کشور ما مناسب نیست و نبود دبیر متخصص و مناسب موجب شده است که فرد نتواند از دبیران به نام و با تجربه  بهره مند شود. از این رو این امکان در گروه آموزشی دکتر پرتوی در بخش تدریس خصوصی امکان پذیر شده است که دبیران به نام و با تجربه شهر تهران به صورت آنلاین و با کیفیت دقیق مانند جلسات حضوری  و مناسب به همه دانش آموزان کشور تدریس داشته باشند که می تواند هم تدریس خصوصی دروس عمومی باشد و هم تدریس خصوصی دروس اختصاصی

تدریس خصوصی آنلاین

اهمیت تدریس خصوصی دروس عمومی

شاید با توجه به شرایط کنونی نظام آموزشی استفاده از معلم خصوصی برای درس های ادبیات، عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی به نظر مهم نیاید اما جالب است بدانید که اتفاقا اهمیت نمره این درس ها در امتحانات پایانی سال دوازدهم بسیار زیاد است و هدف این است که دانش آموزان روی مفاهیم پایه نیز تسلط داشته باشند. یعنی محتوای امتحانات صرفا از سال دوازدهم نمی باشد و مباحث پایه نیز مخصوصا در گرامر زبان انگلیسی، قواعد پایه ای زبان عربی، دستور زبان فارسی و.. اهمیت دارد.

برای همین اگر می خواهید به نمرها 20 در امتحانات نهایی سال دوازدهم دست پیداکنید باید آموزشی قوی داشته باشید. صرفا با مطالعه کتاب های درسی، مطالعه درسنامه یا نمونه سوالات امتحانی سال های قبل نمی توان به نتیجه رسید و از دام های طراحان امتحان نهایی فرار کرد.

  تدریس خصوصی دبیرستان

از این رو یک داوطلب هوشمند که می خواهد نتیجه مطلوبی در کنکور سراسری کسب کند باید بر جز به جز مباحث کتاب درسی تسلط داشته باشد و به کسب نمره 20 در امتحانات پایانی سال دوازدهم فکر کند . کسب چنین هدفی نیاز به یک راهنما دارد که دبیر خصوصی مناسب می تواند گزینه مناسبی باشد که در کنار مطالعه دانش آموز مباحث حساس و کلیدی را اموزش دهد.

اقدام برای معلم خصوصی در دروس عمومی

جالب است بدانید که صرفا افرادی که در رشته ای تحصیل کرده اند نمی توانند دبیر خوبی باشند. مثلا فردی که دکترای ادبیات فارسی دارد یا مدرک زبان را دارا می باشد نمی تواند به تدریس خصوصی بپردازد. بلکه تدریس خصوصی برای امتحانات نهایی دوازدهم که نیاز به مفاهیم پایه دهم و یازدهم نیز دارد، باید توسط دبیران رسمی آموزش و پرورش صورت پذیرد که تجربه تدریس در مدارس را دارند و با سبک طراحان سوالات امتحانی آشنا هستند. تنها این افراد متخصص که در مدارس برتر تهران تدریس می کنند می توانند به عنوان نیروی کمکی در کنار دانش آموزان هدفمند قرار بگیرند.

برای اینکار بهترین گزینه استفاده از گروه آموزشی دکتر پرتوی است که ثابت کرده است دبیران با تجربه و به نام شهر تهران را گرد هم جمع آوری کرده است و در سریع ترین زمان ممکن می تواند جلسه تدریس خصوصی را در منزل داوطلب یا به صورت آنلاین تشکیل دهد.

  بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی

مزیت دیگر موسسسه آموزشی دکتر پرتوی در این است که با هزینه ای مناسب جلسات تدریس خصوصی را تشکیل می دهد و از همه مهم تر یک جلسه به یک جلسه قرار داد را تنظیم می کند تا خانواده از کیفیت کار تدریس خصوصی رضایت کامل داشته باشند. یعنی بر خلاف سایر موسسات تدریس خصوصی قرار داد های 10 جلسه ای با خانواده ها تشکیل نمی دهد. این عملکرد موجب می شود که کیفیت جلسات همیشه مطلوب باشد.

همچنین دکتر پرتوی شخصا بر تدریس دبیر و روند برگزاری جلسات نظارت دارند و از دبیرانی استفاده می کنند که سال ها است توانسته اند نتیجه مطلوبی بگیرند و رضایت 100% دانش آموزان و خانواده ها را در کارنامه کاری خود دارند. از این رو می توانید از یک کیفیت آموزشی بسیار عالی به صورت حضوری و آنلاین بنا بر شرایط خود بهره مند شوید. که برای این کار کافی است با مشاوران ثبت نام بخش تدریس خصوصی در ارتباط باشید تا در صورتی که تمایل به استفاده از کادر حرفه ای دکتر پرتوی داشتید، شما را به دکتر پرتوی وصل کنند و اقدامات تعیین دبیر صورت پذیرد.

پرسش و پاسخ متداول :

1)تدریس خصوصی آنلاین آیا فایده ای برای دانش آموزان دارد؟

پاسخ : اگر از ابزار آموزشی مناسب استفاده شود و دبیر تجربه کافی برای تدریس داشته باشد تدریس آنلاین و حضوری تفاوتی با هم پیدا نمی کنند و دانش آموزان شهرستان نیز می توانند از دبیران برتر تهران برای پیشرفت درسی خود استفاده نمایند.

2) آیا حتما برای امتحانات نهایی دروس عمومی باید از معلم خصوصی استفاده کرد؟

پاسخ : با توجه به تغییر شرایط آزمون سراسری و ضریب دروس در امتحانات نهایی مسلما قرار است با امتحاناتی سخت و نفس گیر رو به رو باشیم از این رو دبیر خصوصی در درس های عمومی می تواند جزییات سخت این درس ها را به شما آموزش دهد و با نمره بهتری بتوانید این امتحانات را پشت سر بگذارید.

3) در امتحانات نهایی چه نمره ای باید کسب کنیم ؟

پاسخ : با توجه به جدید بودن شرایط آموزشی مسلما نمرات بالاتر تراز بالاتری کسب می کنند از ااین رو توصیه می شود که آمادگی دانش آموز باید در حد نمره 20 در امتحانات نهایی باشد مخصوصا در دروس عمومی که از کنکور تستی نیز حذف شده اند.

4) آیا دروس عمومی دهم و یازدهم نیز در امتحانات نهایی دوازدهم تاثیر دارد؟

پاسخ : مسلما بله . در درس ادبیات فارسی مباحث آرایه و دستور زبان و در درس عربی تکنیک های ترجمه، لغات، قواعد پایه مانند انواع اسم و فعل و .. و در درس زبان لغات مفهومی و پایه ای به همراه گرامر اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید دانش آموز بر دروس پایه نیز تسلط داشته باشد.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *