دانلود دفتر برنامه ریزی رایگان

دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی
نظم در مطالعه عامل مهمی برای موفقیت می باشد. مشلما بدون برنامه ریزی در هیچ مقطع درسی نمی توان انتظار پیشرفت داشت. بدون برنامه ریزی با حجم زیادی از کارها روبه رو هستید که خیلی از آنها را در طول روز نمی توانید انجام دهید. اما برنامه ریزی درست و اصولی نیاز به دفتر برنامه ریزی نیز دارد. اما دفتر های برنامه ریزی موجود هزینه زیادی دارند. از این رو می توانید دفتر برنامه ریزی رایگان دکترپرتوی را دانلود کنید و علاوه بر دفتر برنامه ریزی از آموزش نکات مشاوره ای رایگان نیز در داخل دفتر برنامه ریزی بهره مند شوید.
براتون فایل دفتر برنامه ریزی رایگان  رو قرار دادم تا بتونید به سبک بچه های گروه آموزشی پرتوی برنامه ریزی کنید و درس بخونید . البته دفتر برنامه ریزی اصلی ما که شما رو بی نیاز می کنه از وجود هر مشاوری هم وجود داره اما اگر می خوای یه دفتر برنامه ریزی استاندارد داشته باشی و بتونی ساعت مطالعه و تست هات ثبت کنی و روند درسی ات رو بررسی کنی می تونی این دفتر برنامه ریزی رو به صورت کاملا رایگان دانلود کنی .

 

ویژگی های یک دفتر برنامه ریزی استاندارد

یک دفتر برنامه ریزی باید در ابتدا برای ثبت میزان مطالعه هر مبحث و تعداد تست برای هر مبحث فضا داشته باشه . که شما بتونید روند روزانه و هفتگی خودتون رو بررسی کنید . و بتونید ببینید که چه میزان مطالعه کرده اید و چه میزان تست زده اید .دفتر برنامه ریزی استاندارد ویژگی های بسیاری دارد که چند تا از مهم ترین های آنها عبارتند از :

1) ثبت میزان مطالعه  2) تفکیک روزها  3) تفکیک درس 
4) آنالیز بازده کاری  5) مجموع زمان هر روز و هر درس و مجموع هفته  6) تفکیک بودجه های کار شده و باقی مانده ها 
7) تست های انجام شده و باقی مانده ها  8) انگیزه هفتگی  9) چیدمان کارهای هفته در یک نگاه 
10) نمایش تاریخ امتحانات 11) آنالیز کیفیت کاری  12) ورزش های ذهنی 

ویژگی دفتر برنامه ریزی گروه آموزشی پرتوی

در این دفتر برنامه ریزی ما دو جدول جداگانه رو تدارک دیدیم که شما بتونید میزان مطالعه و تست خودتون رو کاملا جداگانه ثبت کنید چرا که در هر درس بنا به نوع آن درس میزان تخصیص مطالعه و تست تفاوت دارد . برای همین برای مطالعه و برای میزان تست صفحات جداگانه در نظر گرفته شده است .

در جدول دوم هم می تونید که میزان مطالعه تستی خودتون رو ثبت کنید این کار آنالیز درسی شما را بسیار راحت تر می کند برای اینکه مشاور می تواند در یک نگاه متوجه شود که شما چه میزان در طول هفته تست زده اید و آیا روند مطالعه شما صحیح بوده است . در اصل دفتر برنامه ریزی نقش یک مشاور آنالیزور را برای شما ایفا می کند . و در پایان هر روز میزان مطالعه و تست خود را جمع می بندید و در پایان هفته نمودار رشد و نزول خود را ثبت می کنید .

در اصل هدف از این جداول این است که بتوانید در پایان هفته متوجه شوید که برای هر درس چه زمانی اختصاص داده اید و آیا میان مطالعه و تعداد تست شما تناسب وجود دارد یا خیر و بتوانید برای هفته بعدی خودتان نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنید.خب در این صفحات شما می توانید که دروس اختصاصی خودتان رو بنا به هر رشته ای دارید وارد نمایید و میزان مطالعه اتون رو ثبت کنید این جدول مخصوص واحد هایی است که در آن ها تست کار نشده است . منظور از این صفحات یعنی شما سعی کنید در هر هفته بازه های بدون تست را کمتر کنید و در هر واحد حداقل میزان کمی تست برای تسلط داشته باشید.

جدول ثبت میزان مطالعه و تست هفتگی به تفکیک درس 
صفحه 2 دفتر برنامه ریزی

ویژگی های استاندارد صفحات اول و دوم دفتر برنامه ریزی دکترپرتوی

همانطور که در مورد ویژگی های استاندارد یک دفتر برنامه ریزی در بالا توضیح دادیم این دو صفحه از دفتر برنامه ریزی که در رو به روی هم قرار دارند؛ دارای ویژگی 1- ثبت میزان مطالعه، 2- تفکیک روزها، 3- تفکیک درس، 4- مجموع زمان های مطالعه می باشد. بنابراین فقط دو صفحه از دفتر برنامه ریزی 4 ویژگی اصلی یک دفتر برنامه ریزی استاندارد را تامین می کند. چرا که تمامی دفاتر برنامه ریزی فقط دارای کی جدول ثبت درسی برای یک هفته هستند که خب مسلما نمی توان تمامی اقدامات یک هفته را با جزییات داخل این جدول ها ثبت کرد.

 

مشاوره و برنامه ریزی درسی

برای هر درس چه میزان باید مطالعه کرد و چه میزان باید تست زد ؟

اگر درس شما جز دروس تمرینی مطالعه است مثل ریاضی ، فیزیک ، مسائل شیمی ، قواعد عربی و گرامر زبان و …. باید حدودا 80 درصد مطالعه به تست اختصاص پیدا کند و حدودا 20 درصد رو روی مطالعه بگذارید تا سریعا بتونید مروری بر جزوه داشته باشید و خیلی سریع تست های آموزشی رو شروع کنید . اما اگر دروس خواندنی دارید مثل دینی  و زیست و بخش های خواندنی شیمی و دروس تخصصی رشته انسانی باید این نسبت برعکس شود یعنی 80 درصد مطالعه و 20 درصد تست .اما اگر می خواهید در ارتباط با برنامه ریزی درسی اطلاعات قوی تر به دست آورید می توانید ویدئو های زیر را مشاهده نمایید.

 

دکتر بهروز پرتوی مدیریت مجموعه  سرکار خانم رنگ آمیزی مدیریت بخش مشاوره 

یک دفتر برنامه ریزی چه بخش های دیگری لازم است داشته باشد ؟

علاوه بر بخش ثبت اطلاعات مطالعه ای و تستی شما یک دفتر برنامه ریزی باید صفحه ای داشته باشد تا بتوانید میزان پیشروی دروس خود را ثبت کنید به طور مثال اینکه شما در طول یک هفته چقدر از بودجه که در نظر داشتید را مطالعه کرده اید یا اینکه چه میزان از تست ها را زده اید و چه میزان باقی مانده است این به شما کمک می کند که یک نقشه راه داشته باشید که در هفته جدید چه مباحثی باید در الویت مطالعه ای شما قرار بگیرد .

  دفتر برنامه ریزی

در اصل این بخش از دفتر برنامه ریزی درسی شما موجب می شود که میزان بودجه مطالعه شده و باقی مانده و تست های باقی مانده و انجام شده را برای هر آزمون خود به خوبی مشخص کنید تا بدانید که هدف درسی شما در هفته آینده چیست و برای آزمون خود سریع تر و راحت تر آماده شوید. این صفحه نیز به تنهایی 4 ویژگی مهم دفتر برنامه ریزی استاندارد را پوشش می دهد. 

دفتر برنامه ریزی رایگان

 

دقیقا در این صفحه شما میزان مباحث مطالعه شده از بودجه بندی خود که می تواند مبنای آن تدریس دبیر باشد یا می تواند بودجه آزمون آزمایشی شما باشد را یادداشت می کنید و همچنین میزان مباحث مطالعه شده علاوه براین میزان تست های زده شده و میزان تست های باقی مانده را یادداشت می کنیم تا خود شما هم بدانید که چه میزان از فعالیت های شما در جریان است .

هدف از صفحه بودجه بندی در دفتر برنامه ریزی چیست  ؟

این کار به شما جهت می دهد و کمک می کند که بتوانید انرژی بگیرید از حجم مطالعه شده یا اگر خدای ناکرده تنبلی کرده اید و اهمال کاری کرده اید به خودتان بیایید و در هفته بعدی جبران کنید .در اصل بخش  آنالیز کیفیت کاری، نمایش تاریخ امتحانات و چیدمان کار ها در یک نگاه از ویژگی های مهم این صفحه از دفتر برنامه ریزی استاندارد است. همچنین در قسمت های دیگر صفحه برنامه ریزی با صفحه یادداشت ها در ارتباط هستید که جملات انگیزشی ، کارهای هفته و امتحانات خود را ثبت می کنید همچنین مشاور شما که میتواند از مشاوران مجموعه ما نیز باشد برای شما نظرات مثبت و منفی خود را ثبت می نمایند تا بتوانید در هفته های بعدی کیفیت خود را افزایش دهید .این بخش دفتر برنامه ریزی جز ورزش های ذهنی و انگیز هفته به حساب می آید.

دفتر برنامه ریزی رایگان گروه آموزشی پرتوی هر 12 ویژگی استاندارد دفتر برنامه ریزی را یکجا دارا می باشد و همین موجب می شود برای تمامی رشته ها و مقاطع حتی دانشجویان نیز مفید باشد و به کارهای درسی و روزانه شما نظم ببخشد.

صفحات استراتژیک و مهم دفتر برنامه ریزی 
دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی

در صفحه آخر هر هفته شما یک نمودار دارید که به عملکرد روزانه خود از 100 نمره می دهید و در پایان هفته یک نمودار از آن را رسم می کنید که روند رشد و نزول خود را ببینید و بتوانید در هفته ای بعدی آن را اصلاح نمایید . همچنین می توانید یک بازی و سرگرمی هم داشته باشید و جدول سودوکو حل کنید که بازی و ریاضی برای افزایش بازدهی مغز می باشد .این صفحات برای هر هفته تکرار می شود و شما می توانید در همه هفته ها از آن بهترین استفاده را نمایید .

یک نکته خیلی خیلی مهم !!!!

در این دفتر برنامه ریزی شما یک از یک پکیج آموزش نکات مشاوره ای نیز بهره مند می شوید. چرا که در شروع هر هفته شما مناسب با ان هفته روش های مطالعه، تست زنیف افزایش دقت و تمرکز و مدیریت زمان و … را خواهید آموخت به همراه اینکه در پایان هر هفته نیز یک نقشه راه دریافت می کنید که بتوانید مسیر خود را انالیز کنید و نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کنید و برای آن راهکار مناسب و اصولی دریافت کنید. بنابراین با دانلود این دفتر برنامه ریزی رایگان شما علاوه بر یک دفتر استاندارد و اصولی یک دوره آموزشی نکات مشاوره رایگان را نیز دریافت می کنید. 

 

برای دانلود دفتر برنامه ریزی رایگان فرم زیر را پر کنید.

 

مشاوره رایگان در واتس اپ

4.8/5 - (80 امتیاز)
3 پاسخ
  1. زینب ایزدی
    زینب ایزدی گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    من خیلی استرس داشتم برای برنامه ریزی درس هام و چطور خوندن درسام و یه عالمه سوال ذهنم رو مشغول کرده بود تا اینکه امروز آموزش های رایگانتون رو دیدم و واقعا میشه گفت 90درصد استرس و نگرانی من بر طرف شد
    حتما حتما ثبت نام میکنم و از آموزش هاتون به خوبی استفاده میکنم

    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *