رتبه های برتر از چه منابعی برای مطالعه استفاده می کنند؟

معرفی منابع مطالعاتی رتبه های برتر کنکور

سوال خیلی از داوطلبان کنکور سراسری این است که رتبه های برتر سال های گذشته از چه منابعی استفاده می کرده اند .؟ درست است که برای کسب یک رتبه خوب در کنکور سراسری علاوه بر منابع کمک آموزشی به ایتم هایی مثل ، روش و سبک های مطالعه ، برنامه ریزی دقیق و استراتژیک ، ازمون و…. هزاران عامل دیگر توجه کرد اما اینکه از چه منابعی استفاده بکنیم هم آیتم بسیار مهمی است .برای همین در این مطلب می خواهم منابع مطالعاتی رتبه های برتر را به شما معرفی کنم که در طی تحقیقات و مصاحبه ها از رتبه های برتر کنکور سراسری به دست آورده ایم چکیده ای از بهترین منابع برای هر درس …

برای همین اگر می خواهید از منابع کمک آموزشی رتبه های برتر مطلع شوید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید:

منابع مطالعاتی رتبه های برتر کنکور

بهترین منابع مطالعه رتبه های برتر برای دروس عمومی

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس ادبیات فارسی

درس فارسی با ضریب 4 یکی از دروس مهم عمومی است مخصوصا اینکه تنوع موضوعی در درس ادبیات فارسی خیلی زیاد است  و همین موضوع باعث شده تا این درس جز دروس سخت برای دانش اموزان کنکور سراسری به حساب بیاید .

ادبیات رو موضوعی مطالعه کنیم یا درس به درس ؟

سوال اصلی در درس فارسی بر این است که ما این درس رو به صورت موضوعی بخونیم بهتره یا به صورت درس به درس ؟

پاسخ سوال شما پیش ما است . هر دو . بله شما باید درس فارسی را به صورت موازی هم به صورت موضوعی مطالعه کنید هم به صورت درس به درس .

 

منابع مطالعاتی برای مطالعه موضوعی فارسی :

درس فارسی به 5 ریز مبحث تقسیم بندی می شود : لغت و املا، تاریخ ادبیات ، آرایه ، قرابت و زبان فارسی که از مبحث لغت و املا 6 سوال در کنکور سراسری / تاریخ ادبیات 1 سوال / ارایه 3الی 4 سوال / زبان فارسی 4-5 سوال / قرابت 9 سوال وجود دارد برای همین برای مطالعه موضوعی درس فارسی کتاب های موضوعی نشر الگو را پیشنهاد می کنیم .

کتاب های نشر الگو بانک تست کاملی برای هر مبحث می باشد و اگر بخواهید که به همه تست ها برسید و تست های نشان دار را هم بتوانید دوباره بزنید باید طبق یک برنامه کامل و مدون شده به پیش بروید .

منابع مطالعاتی رتبه های برتر

 

اما برای قرابت اگر به دنبال کتاب درسنامه طور هستید می توانید از کتاب قرابت معنایی هامون سبطی هم استفاده نمایید این کتاب الفبای قرابت را به طور کامل توضیح داده است و تمامی لغات و بیت هایی که نیاز به تفسیر و تحلیل دارد را برای شما نمایش داده است .

 

منابع مطالعاتی رتبه های برتر

منابع مطالعاتی برای مطالعه درس به درس ادبیات فارسی :

یکی دیگر از آیتم هایی که باید به آن توجه نمایید در این است که برای درس فارسی حتما از منابع درس به درس هم مخصوصا در سال دوازدهم استفاده نمایید و برای این کار بهترین منبع از نظر رتبه های برتر کنکور سراسری کتاب جامع خیلی سبز است که در این کتاب برای هر درس در هر موضوعی تست های طبقه بندی شده ارائه شده است و پاسخ نامه تشریحی کاملی دارد که در غالب پاسخ نامه مطالب مهم هم تدریس می شود . این کتاب از لحاظ درجه سختی تستی ها در رده متوسط قرار دارد .

منابع مطالعاتی کنکور

با یک برنامه ریزی دقیق و مدون شده می توانید با اختصاص حدودا 6 ساعت زمان برای مطالعه درس فارسی در هفته هم به صورت درس به درس هم به صورت ثابت برنامه موضوعی تست بزنید .

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس عربی

درس عربی در سالهای اخیر از درسی که میانگین پایینی در کنکور سراسری داشته است تبدیل به درسی شده است که میانگین بسیار بالایی پیدا کرده است و این یعنی رتبه های برتر درصد های خوبی را کسب می کنند برای همین لازم است بدانیم که رتبه های برتر از چه منبعی برای مطالعه درس عربی استفاده کرده اند .

منبعی که برای درس عربی معرفی می شود کتاب میکرو گاج طلایی است . این کتاب در ابتدا برای هر موضوع درسنامه طبقه بندی شده و جامعی دارد . در ادامه تست های طبقه بندی شده را می بینیم که سطح تست ها بسیار قوی است و همین تفاوت گاج میکرو طلایی با میکرو طبقه بندی سفید است و پاسخ نامه تشریحی این کتاب هم متن روان و ساده ای دارد . در این کتاب می توانید هم برای ترجمه و هم قواعد و هم درک مطلب عربی تست های خوبی را پیدا کنید . برای همین نظر قریب به اتفاق رتبه های برتر برای درس عربی کتاب میکرو طلایی گاج است .

منابع مطالعاتی کنکور

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس دین و زندگی

 درس دین و زندگی به دلیل آیات متعدد و افزایش درجه سختی آن در کنکور سراسری و مضرب 3 درس بسیار بسیار مهمی است از کنکور سال 96 سبک سوالات دین و زندگی در کنکور تغییر پیدا کرده است تا قبل از آن کتاب کاج و یا کتاب خیلی سبز جز کتاب های خوب برای این درس محسوب می شد اما الان بهترین منبع برای درس دین و زندگی از دیدگاه رتبه های برتر کتاب سفیر خرد نوشته مسلم بهمن آبادی است.

ویژگی کتاب دین و زندگی مسلم بهمن آبادی چیست ؟

در این کتاب در ابتدا درسنامه بسیار کامل و جامعی برای هر درس وجود دارد . آیاتی که در پاورقی ها و یا در اندیشه و تحقیق ها آورده نشده است این کتاب با پیام آیات و معنی به صورت ریز و دقیق توضیح داده است .

تست های این کتاب در چند بخش ارائه شده است :

  • تست های خط به خط کتاب درسی : که تمامی مطالب کتاب را به صورت ریز به صورت تست توضیح داده است و برای افزایش تسلط بر مطالب کتاب درسی است .
  • تست های مفهومی : که در این بخش تست های سطح بالاتر و مفهومی تر برای افزایش تسلط ارائه شده است
  • تست های کنکور سراسری : که تمامی تست های کنکور های سراسری سال های گذشته به صورت به روز شده در این بخش قرار داده شده است .
  • تست های کنکور های آزمایشی : بخش بسیار بسیار مهم این کتاب که در کمتر کتابی دیده شده است تست های کنکور های آزمایشی گاج ، گزینه دو و قلم چی است که در یک بخش کاملا جداگانه ارائه شده است .
  • تست های تالیفی : در این مبحث تست های سخت تالیف نویسنده و تیم نویسنده کتاب وجود دارد.

علاوه بر بخش تست ها در این کتاب پاسخ نامه بسیار جامع و کاملی هم وجود دارد که مطالعه آن خالی از لطف نیست .

منابع مطالعاتی کنکور

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس زبان

درس زبان از دروس سخت کنکور سراسری است و به دلیل اینکه در آخر دفترچه عمومی ها قرار دارد معمولا با کمبود زمان مواجه می شود . ریدینگ های گاها سخت و طولانی باعث ایجاد یک ترس ناشناخته در کنکور سراسری می شود .

برای همین در این درس لازم است که به صورت دو منبعه به پیش بروید تا بتوانید با تنوع تستی زیادی مواجه شوید.

برای همین کتاب مبتکران و کتاب خیلی سبز و یا کتاب نردبام خیلی سبز به شما پیشنهاد می گردد  .

در این کتاب ها یک درسنامه برای لغات وجود دارد . در اصل با یک بانک لغات مواجه می شوید که تست های آن به صورت جداگانه ارائه شده است و بخش گرامر که درسنامه طبقه بندی با تست دارد اما از انجایی که تعداد تست برای هر درس کافی نیست لازم است که چندین منبع مطالعاتی داشته باشیم .

علاوه بر خود کتاب جامع خیلی سبز که شامل یک جلد برای پایه دهم و یازدهم است و یک جلد برای پایه دوازدهم کتاب نردبام خیلی سبز جامع نیز پیشنهاد می شود .

منابع مطالعاتی کنکور رتبه های برترمنابع مطالعاتی رتبه های برتر

 

تفاوت کتاب خیلی سبز با مجموعه کتاب های نردبام در چیست ؟

در کتاب نردبام خیلی سبز تست ها از سطح بالاتری برخوردار است و برای داوطلبانی مناسب از که زبان را به عنوان درس شاخص انتخاب کرده اند .

منابع معتبر رتبه های برتر کنکور سراسری

منابعی که رتبه های برتر در دروس عمومی مطالعه کرده بودند به صورت کامل و جامع برای شما توضیح داده شد در انتخاب منبع چندین نکته باید رعایت شود .

حتما انتخاب منبع را همگام با مدرسه انجام دهید یعنی الویت تهیه کتاب کمک آموزشی پیشنهاد دبیر مربوطه آن درس باشد .

از چند منبعی مگر در دروس حساس پرهیز کنید . تهیه کتاب صرفا به منزله موفقیت نیست شما باید بتوانید این منابع را تمام کنید و تست های مهم آن را مرور کنید برای همین حتما در انتخاب یک منبع خوب دقت کافی را داشته باشید .

بهترین منابع مطالعه رتبه های برتر برای دروس تخصصی رشته تجربی

برای داوطلبان رشته تجربی با رقابت بسیار بالا و تعداد شرکت کنند های زیاد قبولی کار دشواری است اما اگر مسیر را بدانید می توانید به رتبه های زیر 1000 دست پیدا کنید . رتبه های برتر گروه آموزشی پرتوی  دراین مطلب می خواهند به شما منابعی را معرفی کنند که راه را بر شما هموار تر نماید برای همین در ادامه با ما همراه باشید تا منابعی را برای رسیدن به میانگین درصد 75تا 80 در کنکور وجود را بهتر بشناسید .

(پیشنهاد میشود مقاله همه چیز کنکور تجربی را بخوانید.)

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس ریاضیات تجربی

این درس از درس های به شدت حساس است رسیدن به درصد 60 در درس ریاضی بسیار کار سختی است و از همه مهم تر معمولا کتاب های تست در بازار هم خیلی با طبقه بندی درستی آموزش نداده اند اما تنها کتاب که به شما کمک می کند بتوانید تیپ بندی خوبی در درس ریاضی داشته باشید کتاب جامع مهر و ماه است که در دو جلد سوالات و پاسخ نامه ارائه می شود .

ویژگی های کتاب ریاضیات تجربی مهر و ماه چیست ؟

این کتاب به صورت جامع ارائه می شود یعنی مطالب مرتبط به هم در سال دهم و یازدهم و دوازدهم در یک بخش آمده است به طور مثال فصل تابع به صورت یک فصل جامع از هر سه سال آمده است . در این این جمع بندی موضوعی در ابتدای هر فصل درسنامه و تمرین ها به صورت دسته بندی شده وجود دارد  . تمامی نکات با آسان ترین راه ارائه شده است .

نکته بسیار مهم که موجب شده است این کتاب به کتابی مفید و کاربردی تبدیل شود تنوع تستی بالایی است که دارد . تست ها در این کتاب به سه دسته تقسیم بندی می شوند .

  • تست های 45 درصد : تعداد این تست ها بالاتر است و برای آموزش و یادگیری قرار داده شده اند . برای همین دسته بندی این تست ها بالاتر است پس در ابتدا باید با این تست ها شروع کنید .
  • تست های 75درصد: این تست ها برای داوطلبانی است که سطح تسلط بالاتری دارند و پس از تسلط بر تست های 45 درصد باید زده شود سطح این تست ها متوسط رو به بالا است .
  • تست های 85 درصد : این تست ها برای کسانی است که می خواهند درصد بالای 85 بزنند تست های نکته دار و اقعا سخت

در پایان هر فصل در کتاب جامع مهر و ماه ریاضیات تجربی یک آزمون 10 الی 30 سواله قرار داده شده است تا داوطلب بتواند از خودش یک سنجش به عمل آورد .پاسخ نامه این کتاب هم با متنی روان و جامع در اختیار دانش اموزان قرار دارد .

کتاب های مطالعاتی در کنکور

انتشارات مهر و ماه کتاب های ریاضی متعددی را به چاپ رسانده است .در هنگام خرید دقت نمایید که حتما کتاب بالا مد نظر رتبه های برتر کنکور سراسری برای منابعی است که مورد استفاده قرار داده اند .

برای کسب درصد 100 ریاضی در کنکور سراسری از چه کتابی استفاده کنید ؟

اگر جز 1/ 0 درصدی هستید که می خواهید ریاضی را درکنکور سراسری 100 بزنید حتما از کتاب 100 آزمون مهر و ماه استفاده کنید که 100 آزمون شبیه ساز کنکور سراسری با درجه سختی بالا را دارد که با پاسخ نامه تشریحی دقیق می تواند شما را به درصد 100 برساند .

حتما در مطالعه این درس بر اساس مقاله روش مطالعه دروس پیش بروید و تیپ بندی فراموش نشود.

رتبه های برتر از چه منابعی استفاده میکنن؟

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس زیست شناسی

درس زیست یکی از حساس ترین درس های رشته تجربی ات که کسب درصد بالا در این درس اصلا کار آسونی نیست . سبک سوالات این درس بسیار متفاوت شده است و فقط با یک ذهن تحلیلی می توان در این درس موفق بود .برای همین هر ناشری در صدد است که در این زمینه کتابی را روانه بازار کند و بر اساس سوالات کنکور کتاب های موضوعی متفاوتی روانه بازار شد از جمله کتاب های زیست گیاهی ، کتاب های منتخب قید های کتاب درسی ، اشکال کتاب درسی و ….

اما نکته حائز اهمیت در این است که درس زیست شناسی از نظر رتبه های برتر کنکور سراسری فقط و فقط کتاب درسی است و کتاب هایی که به صورت مختلف روی متن کتاب کار کرده اند جز پر کردن بی دلیل حافظه کار دیگری ندارند .

برای همین منبع اصلی شما در این درس کتاب درسی است اما برای تست لازم است بگویم که حتما 3الی 4 منبع به صورت کامل در این درس باید کار شود حتی تست هفتگی برای این درس باید بین 350 الی 400 تست در هفته باشد برای همین موضوع در ادامه به معرفی بهترین منابع تست زیست شناسی از نظر رتبه های برتر کنکور سراسری در چند سال گذشته می پردازیم :

کتاب درسنامه قوی برای مطالعه درس زیست شناسی

اگر به دنبال یک درسنامه قوی در درس زیست شناسی هستی باید بهت تبریک بگم چون یکی از قوی ترین درسنامه ها رو می خوام بهت معرفی کنم .

کتاب فاگو زیست یک کتاب تخصصی در زمینه درسنامه است که به خوبی توانسته مطالب مرتبط به هم را در کنار هم قرار دهد . نکات هر تست را به خوبی توضیح داده است و کتابی جامع است برای کسانی که به یک منبع مطالعاتی در درس زیست نیاز دارند.

برنامه ریزی عید

اما کتاب فاگو زیست یک اشکال بسیار بزرگ دارد !!!!!!!!!!

این کتاب بسیار قطور و حجیم است . برای مطالعه نیاز به زمان کافی دارد و حتما باید از روش های افزایش سرعت مطالعه در این کتاب استفاده نمایید .

کتاب های تست خوب برای درس زیست شناسی

همانطور که قبلا هم گفتم درس زیست شناسی جز دروس بسیار مهم و حساس است و حتما باید چندین منبع به طور همزمان کار شود و اگر تست های شما در هفته به حد نصابی که باید نرسد قید این درس را در کنکور سراسری بزنید .

اولین منبعی که برای این درس پیشنهاد می کنم کتاب IQگاج است .کتاب های سری IQگاج تست های سختی را تدارک دیده است که سبک آن به کنکور سراسری بسیار شبیه است .

منابع مطالعاتی برای کنکور تجربی

دومین منبعی که با درسنامه به نسبت خوب در درس زیست شناسی توصیه شده است کتاب خیلی سبز می باشد که سطح آن به نسبت از گاج پایین تر است اما تست های خوبی هم در آن دیده می شود .

هدف از تعدد منابع در درس زیست شناسی شناخت و تسلط بیشتر بر مطالب کتاب درسی و آشنایی با دید طراحان مختلف کنکور سراسری است .برای همین به عنوان منبع دوم حتما کتاب خیلی سبز را تهیه نمایید .

منابع کنکور تجربی

اگر در زمینه تست های زیست به منبع اضافه تری نیاز بود از چه کتابی استفاده شود ؟

یکی دیگر از کتاب های خوب موجود در بازار کتاب مهر و ماه است اگر به دو کتاب بالا کامل رسیدید وتوانستید که تست ها را به اتمام برسانید کتاب مهر و ماه منبع مناسبی است .

اما به عنوان منبع اضافه تر می توان به آرشیوی از سوالات گزینه 2 و گاج و قلم چی هم اشاره داشت .

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس شیمی

در سال های قدیم و در نظام آموزشی قدیم رقابت شدیدی بین ناشران خیلی سبز و مبتکران برای کتاب های تست بود و کتاب مبتکران در رده نخست قرار داشت . اما در نظام آموزشی جدید کتاب خیلی سبز پیشتاز این میدان است و انتخاب رتبه های برتر کنکور سراسری است .

آیا در درس شیمی هم باید با 2 منبع پیش رفت ؟

کتاب های تست شیمی جز کتاب های حجیم کمک آموزشی است و معمولا اگر یک داوطلب فرصت کند که تمامی تست ها و درسنامه های یک کتاب تست را هم مطالعه کند شاهکار کرده است برای همین استفاده از یک منبع کافی است .

ویژگی کتاب خیلی سبز برای درس شیمی در چیست ؟

این کتاب درسنامه های قطور اما کاملی دارد که با روش های مطالعه صحیح که در قسمت روش مطالعه کامل توضیح داده ایم می توانید آن را مطالعه کنید علاوه بر آن تست های مهم و نشان دار این کتاب است که با علامت مشخص شده است اما از انجایی که برای هر درس حدودا 300 الی 500 تست دارد معمولا درسنامه ها و تست های نشان دار در بازه های مطالعاتی در الویت است .

منابع مطالعاتی رتبه های برتر

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس فیزیک

خب رسیدیم به آخرین درس رشته تجربی یعنی درس فیزیک…یکی از مشکلات اصلی دانش آموزان در این درس درسنامه خوب است و مشخصا معروف ترین کتاب فیزیک کتاب گاج است اما جدیدا دبیران این درس رو به کتاب خیلی سبز هم آورده اند چرا که تعداد بالای تست های گاج ممکن از برای بچه ها خارج از حوصله باشد اما نکته مهم در این است که خیلی سبز درست است تعداد کمتری تست دارد اما دسته بندی خوبی در درس فیزیک انجام نداده است و سختی بی دلیلی را برای برخی سوالات در نظر گرفته است کتاب گاج برای همه سطحی تست در نظر دارد .

منابع مطالعاتی کنکور

چه کتابی را برای درسنامه خوب برای فیزیک انتخاب کنید ؟

اگر به دنبال یک درسنامه خوب هستید حتما حتما از کتاب آموزش شگفت انگیز خیلی سبز استفاده کنید اما یادتون باشه که فیزیک یک درس تمرینی هست و زمان زیادی برای مطالعه نذارید و فقط وفقط وفقط تمرین کنید .

کتاب های کمک آموزشی رتبه های برتر کنکور

منابع مطالعاتی رتبه های زیر 500 کنکور تجربی به شما ارائه شد حتما در انتخاب منبع الویت را  نظر دبیران خود قرار دهید و از چند منبعی در برخی دروس پرهیز کنید . یک منبع خوب بهتر از ده ها منبع نا معتبر است . ممکن است یک انتشارات در یک درس قوی عمل کند و در درس دیگری نه برای همین از هر ناشر بهترین ها را به شما معرفی کرده ایم .

بهترین منابع مطالعه رتبه های برتر برای دروس تخصصی رشته ریاضی

سلامی ویژه به تمام مهندس های عزیز…یکی از بزرگترین چالش ها برای بچه های رشته ریاضی معرفی کتاب تست برای مجموعه ریاضیات آنها است چرا که معمولا شیمی و فیزیک به صورت مشترک با تجربی ها استفاده می شود با این تفاوت که تمرکز بچه های ریاضی بیشتر بر مجموعه فیزیک است تا شیمی مگر دانش آموزی زیر گروه 2 رشته ریاضی و رشته های زیر مجموعه شیمی را مد نظر داشته باشد اما در اکثر رشته های مهندسی که جز زیر گروه 1 رشته ریاضی می باشند درس ریاضی یعنی مجموعه ریاضی پایه ، آمار ، حسابان ، هندسه پایه و هندسه تحلیلی و ریاضیات گسسته ضریب 12 ، فیزیک ضریب 9 و شیمی ضریب 6 را دارد .

  راهنمای کامل برنامه ریزی تابستان

از آنجایی که درس شیمی و فیزیک بین بچه های تجربی و ریاضی مشترک است در این بخش فقط به معرفی دروس زیر مجموعه ریاضی می پردازیم .

(پیشنهاد میشود مقاله همه چیز کنکور ریاضی را بخوانید.)

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس ریاضیات پایه و حسابان

این درس سوالات بسیاری را در کنکور به خود اختصاص می دهد از 55 سوال درس ریاضی 30 سوال مربوط به ریاضیات پایه و حسابان است که از iندسه و گسسته جدا شده است . در نظام قدیم انتشارات اندیشه فائق برای این درس کتاب های بسیار خوبی را منتشر می کرد اما در نظام جدید این کتاب ها یا چاپ نشد یا کتاب های خوبی نبود . برای همین رتبه های برتر کنکور سراسری از کتاب خیلی سبز استفاده کرده اند یا اگر تست های بسیار سطح بالا تر نیاز دارید می توانید به کتاب نردبام خیلی سبز هم مراجعه کنید .

خیلی سبز درسنامه و پاسخ نامه جامعی دارد و از بین کتاب های موجود در بازار برای درس حسابان تست های بهتری را ارائه داده است .

منابع مطالعاتی رتبه های برتر کنکور ریاضیکتاب هایی که رتبه های برتر کنکور مطالعه میکنند

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس آمار و احتمال و گسسته

دانش آموزان رشته ریاضی در سال دوازدهم تازه با درسی سخت و ثقیل به اسم گسسته رو به رو می شوند که بسیار بسیار درس سخت و سنگینی است برای همین یک کتاب خوب با یک درسنامه خوب می تواند به افزایش فهم و یادگیری این درس کمک کند .کتاب میکرو طبقه بندی گاج جز کتاب هایی است که با درسنامه قوی ، تست های مناسب و به اندازه و یک پاسخ نامه روان می تواند نیاز شما را در کل سال برطرف نماید .

منابع مطالعاتی رتبه های برتر کنکور

معرفی کتابی قوی تر برای درس در گسسته برای دانش آموزانی که قصد دارند کامل بزنند .

کتاب های انتشارات خوشخوان جز کتاب هایی است که به دانش آموزانی که می خواهند 100 درصدی باشند معرفی می شود . تست های بسیار سخت و چالشی در این کتاب بسیار دیده می شود . درس گسسته ماهیتی سخت دارد اگر کتاب سختی هم داشته باشید که ای وای چه شود . برای همین اگر واقعا در این درس قوی هستید برای تهیه این کتاب اقدام نمایید .

منابع مطالعاتی رتبه های برتر

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس هندسه

درس هندسه بسیار شیرین است و نیاز به نیمکره راست فعالی دارد . ولی متاسفانه خیلی از بچه ها هندسه پایه را حذف کرده و فقط به هندسه دوازدهم بسنده می کنند . لازم به ذکر است که اشتباه نکیند تنوع تستی بالا در این درس به شما کمک می کند 12 تستی که در کنکور سراسری دارد را بتوانید دقیق و کامل پاسخ بدید .حتما در قسمت روش مطالعه هر درس به درس هندسه توجه نمایید و بر اساس روش مطالعه به پیش بروید.

حال چه کتاب برای هندسه مناسب است ؟؟؟؟؟

پیشنهاد ما به شما همچنان کتاب میکرو طبقه بندی گاج است !!!!

منابع درسی رتبه های برتر کنکور

بهترین منابع مطالعه رتبه های برتر برای دروس تخصصی رشته انسانی

به سرزمین بچه های انسانی خوش امدید !!!بچه هایی که همیشه حق اشون رو می خورنن و توجه همه به سمت تجربی ها و ریاضی هاست و کمتر مشاوری راجع به این رشته می دونه و بهش می پردازه .

رشته انسانی یکی از بهترین رشته ها در سال های اخیر است و طرفداران زیادی به نسبت قبل پیدا کرده است .از طرفی حجم بالای دروس و تنوع زیاد درس ها و کتاب های این رشته ، کار را برای داوطلبان کنکور انسانی سخت می کند .علاوه بر این 5 زیر گروه با ضریب متفاوت می تواند در برنامه ریزی بچه های انسانی جادو کند .اگر دانش آموز یا مشاوری بازی با زیر گروه ها را بداند به راحتی می توان به یک رتبه خوب دست پیدا کرد .

(پیشنهاد میشود مقاله همه چیز کنکور انسانی را بخوانید.)

حال در ادامه به معرفی منابع کمک آموزشی از زبان رتبه های برتر می پردازیم :

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس عربی تخصصی و علوم فنون ادبی

این دو درس جز مهم ترین دروس رشته انسانی برای بچه های زیر گروه 1 هستند و منابع مطالعاتی بسیار ساده ای دارند برای این دروس کتاب های میکرو طبقه بندی گاج را تهیه نمایید .

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس ریاضیات انسانی

برخلاف ریاضیات تجربی که کتاب خیلی سبز جز کتاب های متوسطی بود اما کتاب خیلی سبز در رشته انسانی جز بهترین ها است با درسنامه عالی و مثال های متنوع و پاسخ نامه تشریحی عالی…این هم از عکس روی جلد کتاب برای پایه ،البته می تونید جامع دهم و یازدهم و دوازدهم رو هم تهیه کنید . برید حالشو ببیرید .

رتبه های برتر کنکور از چه کتاب هایی استفاده میکنند؟

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس اقتصاد

اقتصاد بر خلاف تک کتابه بودن و ظاهر ساده درسی است با اصول خاص خودش . درسی که دو سبک مطالعه دارد و برای بچه های زیر گروه 3 به همراه ریاضی درسی مهم محسوب می شود و می تواند رتبه شما را جابه جا کند . برای همین در این درس 2الی 3 کتاب معرفی می کنم چرا که اقتصاد تک کتاب هست و می توان با چندین منبع پیش رفت . این درس در 5 بخش و 14 درس ارائه می شود که شامل پرسش ها متنی و پرسش های مسئله ای است و مسائل آن راه حل های طولانی زیادی دارد که استفاده از محاسبات سریع ریاضی در آن بی تاثیر نیست .برای همین برای درس اقتصاد می توانید از کتاب های آبی قلم چی، خیلی سبز و مشاوران آموزش استفاده نمایید.

منابع مطالعاتی رتبه های برتر برای درس فلسفه – منطق ، جامعه ، روان شناسی

این 3 درس رشته انسانی معمولا در یک دسته و تیپ قرار می گیرند و روش مطالعه یکسانی نیز دارند . جدیدا بسیاری از انتشارات های مختلف درصددند تا برای این دورس کتاب های خوبی را روانه بازار کنند اما همچنان انتشارات ویژه بچه های انسانی یعنی مشاوران آموزش پیشتاز میدان است  برای همین موضوع فقط در این دروس کتاب مشاوران را به شما پیشنهاد می کنم.

منابع رتبه های برتر

کتاب مشاوران آموزش چه ویژگی هایی دارد ؟

این کتاب ها درسنامه های ریز و جزیی و دقیقی دارد و علاوه بر تست در همه جنبه ها نمونه سوال ارائه داده است .

منابع درسی رتبه های برتر کنکور انسانی

یعنی بعد از درسنامه شما از متن درس به صورت ریز و جزیی سوالات تشریحی ، جای خالی ، پاسخ کوتاه برای آمادگی بر متن کتاب درسی دریافت می کنید و بعد از آن می رسیم به سراغ تست ها و در نهایت یک پاسخ نامه قوی .

کتاب های کمک آموزشی رتبه های برتر کنکور

بچه های انسانی حتما به مبحث زیر گروه ها توجه کنید و سعی کنید که بیشتر روی مطالب تستی کار کنید .

برای یکایک شما عزیزان آرزوی سلامتی دارم امیدوارم از این مطلب به خوبی استفاده کرده باشید.

اگر هنورپز برای کنکور امسال آماده نیستید و فکر میکنید نمیتوانید تا روز کنکور همه درس های خود را تمام کنید بهترین کار کمک از یک مشاور خوب کنکور است .شما میتوانید با شرکت در جلسات مشاوره و برنامه ریزی درسی دکتر بهروز پرتوی برای همه دروس خود برنامه ریزی کرده و تا روز کنکور همه دروس خود را مرور کرده باشید.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان ، اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود .

فرم مشاوره رایگان

 

 

 

4.5/5 - (118 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *