معلم خصوصی امتحانات پایان ترم

معلم خصوصی امتحانات پایان ترم

یکی از موارد کاربرد استفاده از معلم خصوصی در نزدیکی امتحانات ترم اول و دوم می باشد. معمولا برای آمادگی در امتحانات ترم استفاده 2 الی 3 جلسه معلم خصوصی لازم است. از این رو در این مطلب در مورد ضرورت استفاده از معلم خصوصی امتحانات پایان ترم، شناخت بهترین معلم خصوصی، هزینه های معلم خصوصی و … صحبت خواهیم کرد. بنابراین اگر می خواهید برای آمادگی در امتحانات ترم از معلم خصوصی استفاده نمایید، حتما تا آخر با ما همراه باشید.

 

معلم خصوصی برای مقطع ابتدایی

شاید تصور کنید که در مقطع ابتدایی نیازی به معلم خصوصی نیست. اما آموزش های مجازی در دوران کرونا برای دانش آموزان ابتدایی نیز مشکلاتی را به وجود آورده است. از این رو استفاده از معلم خصوصی برای امتحان پایان ترم اول و دوم درس ریاضی می تواند خیلی در کسب نمره مطلوب تر کمک کند.

گروه آموزشی دکتر پرتوی در این زمینه دبیران به نام و با تجربه ای را در نظر گرفته است تا به صورت حضوری در منزل دانش آموزان به تدریس دروس ابتدایی از پایه اول تا ششم بپردازند.

معلم خصوصی در دوران ابتدایی برای تمامی دروس قابل استفاده می باشد. ویژگی این کلاس ها عبارتند از:

1- تدریس در منزل دانش آموز با هماهنگی ساعت و روز مناسب برای خانواده ها

2- استفاده از دبیران با تجربه

3- برقراری ارتباط مناسب دبیر با دانش آموز

4- مدت زمان کلاس های تدریس خصوصی بین 90 الی 110 دقیقه می باشد.

5- استفاده از کتاب های کمک آموزشی و جزوات کامل در کلاس ها

6- پرداخت هزینه به صورت جلسه به جلسه

7- هزینه جلسات شروع از 180 هزار تومان

تدریس خصوصی ابتدایی

معلم خصوصی امتحانات پایان ترم در دوره اول دبیرستان

مقطع هفتم تا هشتم دوران بسیار مهمی است. معمولا دروس علوم و ریاضی برای دانش آموزان این دوره اهمیت بسیاری دارد. معلم خصوصی باید توانایی تدریس در تمامی مباحث شیمی و فیزیک و زمین و زیست شناسی درس علوم را داشته باشد و بتواند مفاهیم را به خوبی انتقال دهد.

همچنین برای سایر دروس مثل زبان و ادبیات و عربی نیز می توان برای امتحانات پایان ترم از معلم خصوصی استفاده کرد.

  معلم خصوصی ریاضی در تهران

ضرورت معلم خصوصی برای نهمی ها

دانش آموزان پایه نهم به دلیل کشوری بودن امتحانات پایان ترم باید تلاش بیشتری برای کسب نمره و معدل خود انجام دهند. مخصوصا که انتخاب رشته نهم به دهم آنها وابستگی به نمره درس شاخص برای هر رشته و معدل کل آنها دارد. برای همین معلم خصوصی در درس ریاضی و علوم برای دانش آموزان علاقه مند به رشته ریاضی و تجربی و معلم خصوصی در درس ادبیات و عربی برای علاقه مندان به رشته انسانی لازم است تا بتوانند به رشته دلخواه خودشان دست پیدا کنند.

معلم خصوصی نهم

نحوه ثبت نام در کلاس خصوصی دوره اول دبیرستان

دانش آموزان دوره اول دبیرستان در هر درسی که نیاز به معلم خصوصی دارند، نام و نام خانوادگی خود را در واتس آپ برای ما ارسال نمایند تا در اسرع وقت مناسب ترین معلم برای شما انتخاب شود.

نحوه انتخاب معلم در گروه آموزشی دکتر پرتوی

در ابتدا بعد از درخواست معلم خصوصی از جانب خانواده ها، دکتر پرتوی مدیریت گروه آموزشی دکتر پرتوی با خانواده و دانش آموز صحبت می کنند تا بنا بر روحیات اخلاقی دانش آموز و وضعیت درسی او معلمی مناسب برای تدریس خصوصی دانش آموز انتخاب شود.

  ویژگی های معلم خصوصی خوب

معلم خصوصی در دوره دوم دبیرستان

دانش آموزان سال دهم و یازدهم با اینکه امتحانات داخلی دارند اما اگر نقاط ضعف خود را برطرف نکنند در سال دوازدهم و کنکور دچار مشکل می شوند. بنابراین ضرورت استفاده از معلم خصوصی در سال دهم و یازدهم، رفع اشکال نقاط ضعف و تسلط بر مفاهیم کتاب درسی است.

معلم خصوصی مخصوص امتحان نهایی دوازدهم

یکی از مشکلاتی که با دانش آموزان دوازدهمی داریم این است که یا خیلی از فضای درس دور هستند و در زمان امتحانات تازه نگران وضعیت درسی خودشان می شوند که در مدت زمان محدود باید تمامی مفاهیم به صورت کامل و دقیق به آنها آموزش داهد شود و یا دانش آموزانی که اینقدر در فضای کنکور بوده اند که تسلطی بر مفاهیم آسان کتاب درسی ندارند!!! بله شاید تعجب کنید اما این دسته از دانش آموزان در سوالات ساده دچار مشکل می شوند.

از این رو دبیر خصوصی برای این دسته از دانش آموزان باید دارای یک ویژگی بارز باشد. این دبیر باید توانایی انتقال مفاهیم در مدت زمان کوتاهی را داشته باشد و بتواند با زبانی ساده تمامی مفاهیم کتاب درسی را به دانش اموز در مدت زمان 3 الی 4 جلسه تدریس کند.

از این رو تیم آموزشی دکتر پرتوی دبیرانی را گرد هم جمع آوری کرده است که توانایی تدریس مفاهیم به صورت کامل و دقیق را در مدت زمان کوتاهی دارند و می توانند دانش آموزانی که وضعیت درسی آنها صفر می باشد را تا نمره 15 و 16 برسانند و این برای آن دسته از دانش اموزانی که تا الان به فکر درس و اممتحان نهایی نبوده اند، خبر خوشحال کننده ای است.

ویژگی هایی که در انتخاب دبیر باید به انها دقت کرد!!!

در انتخاب دبیر خصوصی باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید. در غیر این صورت هزینه و زمان خود را از دست داده اید. چرا که اگر دبیر نامناسبی انتخاب کنید، مفاهیم به درستی در ذهن شما قرار نمی گیرد و در زمان امتحان دچار مشکلات بیشتری می شوید. حال یک دبیر خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

1) تجربه کافی در امر تدریس درس مربوطه را اشته باشد

2) بیانی روان و شیوا داشته باشد

3) بتواند با دانش آمزو ارتباط خوبی برقرار کند

4) مفاهیم را به خوبی انتقال دهد

5) با شیوه طراحی سوالات در امتحان نهایی آشنا باشد

همچنین در کنار انتخاب دبیر خوب باید به موسسه ای که ازآن دبیر انتخاب می کنیم هم توجه داشته باشیم این موسسه باید هزینه مناسبی برای تدریس خصوصی دریافت کند، مجموعه ای از دبیران با تجربه را در بر داشته باشد، هزینه به صورت تک جلسه دریافت شود و نه یکجا، نظارت و پیگیری بر کار دبیران داشته باشد.

از این رو می توانید به گروه آموزشی دکتر پرتوی اعتماد کنید چرا که اکثریت دانش آموزان در کنار تدریس خصوصی از مشاوره و برنامه ریزی های دکتر پرتوی نیز استفاده می کنند. بنابراین نظارت بر کار دبیران بیشتر مشهود است. هزینه ها مناسب با بودجه خانواده ها دریافت می شود و از همه مهم تر هزینه 5 الی 10 جلسه به صورت یکجا دریافت نمی شود.

برای دریافت مشاوره و انتخاب معلم خصوصی می توانید در واتس آپ با ما در ارتباط باشید .

مشاوره رایگان در واتس اپ

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *