کتاب انتخاب رشته کنکور

کتاب انتخاب رشته کنکور

کتاب انتخاب رشته کنکور در سه جلد برای داوطلبان رشته انسانی و تجربی و ریاضی برای اولین بار در ایران توسط دکتر پرتوی به تالیف و چاپ رسیده است. که تنها مولف 3 جلد کتاب انتخاب رشته در کل کشور می باشند که هدف از تالیف این کتاب ها آگاهی بخشی به دانش آموزان و خانواده ها در زمینه رشته های دانشگاهی است که علاوه بر توانایی های لازم برای وارد شدن به یک رشته و بازار کار یک رشته ، لازم است که داوطلب با دروس دانشگاهی رشته مورد نظر خود آشنا شود. چرا که برخی از رشته های دانشگاهی علی رغم نام و ظاهری که دارند، ماهیتی متفاوت دارند. بنابراین لازم است بدانید که در مدت زمان تحصیل یک رشته با چه دروسی سر و کار دارید و از همه مهم تر گرایش های ارشد و دکتری در هر رشته چگونه است.

مثلا رشته هوشبری فقط در مقطع کارشناسی ارائه می شوند و دانشجویان این رشته که متقاضی ادامه تحصیل هستند در مقطع ارشد و دکتری باید وارد رشته های دیگری بشوند. برای همین موضوع کتاب معرفی رشته های دانشگاهی دکتر پرتوی منبع مناسبی برای داوطلبان کنکوری است که می خواهند یک انتخاب رشته اصولی داشته باشند.

خرید کتاب معرفی رشته های دانشگاهی 
رشته ریاضی رشته تجربی  رشته انسانی 
کتاب معرفی رشته های ریاضی کتاب معرفی رشته تجربی
هزینه خرید کتاب ریاضی هزینه خرید کتاب انسانی
دسترسی و خرید کتاب

خدمات انتخاب رشته گروه آموزشی دکتر پرتوی

انتخاب رشته گروه آموزشی دکتر پرتوی منحصر به فرد ترین انتخاب رشته در کشور می باشد چرا که خدماتی که ارائه می شود، کاملا تضمینی و منحصر به فرد می باشد که در ادامه می خواهیم به معرفی این خدمات بپردازیم و توضیح دهیم که در گروه آموزشی پرتوی برای داوطلبان ویژه انتخاب رشته چه اتفاقی می افتد!!!!

 

انتخاب رشته 0 تا 100 در جلسات مشاوره کاملا خصوصی توسط دکتر پرتوی انجام می شود:

 

به جرات می توان گفت که مراکز مشاوره انتخاب رشته با سابقه و معروف در تهران در زمان انتخاب رشته شروع به آموزش و تربیت مشاور انتخاب رشته می نمایند تا داوطلبان را گروه بندی کنند و به هر مشاور بین 30 الی 40 داوطلب بسپارند تا انتخاب رشته دانش آموزان را انجام دهد. وسپس مدیریت مجموعه که خانواده ها به اعتبار نام او در مرکز مشاوره او ثبت نام کرده اند تنها شاهد یک نظارت 1 الی 2 دقیقه ای بر روند انتخاب رشته هستند. در اصل مسولیت اصلی انتخاب رشته و چیدمان و اولویت بندی دانش آموزان کنکور سراسری بر عهده فردی است که طی 16 الی 24 ساعت آموزشی، انتخاب رشته را آموزش دیده است.

اما دکتر پرتوی با 14 سال سابقه تخصصی و تنها مولف 3 جلد کتاب انتخاب رشته تمامی مراحل انتخاب رشته را به عهده می گیرند. و 0 تا 100 اولویت بندی، چیدمان و تکمیل فرم انتخاب رشته توسط خود ایشان در جلسات مشاوره کاملا خصوصی انجام می شود. از این رو این اتفاق در سراسر کشور بی نظیر است و یک انتخاب رشته کاملا دقیق و اصولی برای دانش آموزان انجام می دهند.

 

انتخاب رشته با صداقت و بر اساس واقعیت :

 

اگر کمی فکر کنید انتخاب رشته دارای اصول و قوانینی است که باید بر اساس آن پیش رفت. بعد از آنکه مهلت انتخاب رشته به پایان رسید، سازمان سنجش از نفر اول شروع به بررسی فرم های انتخاب رشته می کند و تمامی فرم ها به صورت عمودی بر اساس رتبه بررسی می شود. فرض کنیم رتبه شما عدد 600 شده است. این یعنی تا زمانی که سازمان سنجش انتخاب رشته 599 نفر قبل از شما را بررسی نکند به شما نمی پردازد. حال زمانی که نوبت به شما رسید؛ بر اساس ظرفیت باقی مانده در انتخاب های چیده شما بررسی می شود.

با توجه به این توضیحات، هیچ مشاور انتخاب رشته ای غول چراغ جادو نیست که با رتبه های خیلی بد قبولی های خیلی عالی بدهد و یا از ظرفیت و رشته پنهان با خبر باشد. تمامی کد رشته ها در دفترچه شماره 2 سازمان سنجش منتشر می شود.

برای همین تنها تضمینی که به شما می دهمی این که با صداقت و اعتماد به شما قول دهیم که چیدمان خوبی در انتخاب رشته داشته باشید تا بر اساس رتبه ای که کسب کرده اید، بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید. چرا که صداقت و اعتماد در هر کاری لازم است و قرار نیست به وسیله دروغ و حیله کسب در آمد داشته باشیم.

 

انتخاب رشته با هزینه مناسب و ظرفیت محدود:

 

از آنجایی که مهلت انتخاب رشته محدود است و برای هر داوطلبی باید 2 الی 3 جلسه مشاوره برگزار کرد، باید گفت که ظرفیت بسیار محدودی در ثبت نام داریم. چرا که دکتر پرتوی در زمان انتخاب رشته فقط 30 نفر را می توانند پذیرش کنند که از این تعداد 15 نفر به داوطلبان خود ایشان اختصاص دارد. بنابراین می توانید با اطمینان بدانید که تمرکز و دقت بر روی انتخاب رشته شما بسیار بالا می باشد. چرا که انتخاب رشته در جلسات خصوصی و با آرامش و ظرفیت محدود برگزار می شود.

همچنین بنابر خدماتی که در انتخاب رشته ارائه می شود و داوطلب در زمان مقرر وارد جلسه انتخاب رشته می شود از شلوغی و معطلی خبری نیست و تمامی اقدامات انتخاب رشته توسط دکتر پرتوی انجام می شود، هزینه انتخاب رشته کاملا منصفانه در نظر گرفته شده است. این در حالی است که دانشجویان و افرادی که سابقه بالایی ندارند قریب به این مبلغ را دریافت می کنند.

نوع پکیج انتخاب رشته  هزینه 
انتخاب رشته سراسری 0 تا 100 توسط دکتر پرتوی  2/900/000 تومان 
انتخاب رشته دانشگاه آزاد توسط دکتر پرتوی  1/500/000 تومان 
انتخاب رشته سراسری به همراه ازاد توسط دکتر پرتوی 3/500/000 تومان 
انتخاب رشته سراسری توسط روانشناس مجموعه  1/200/000 تومان

بنر انتخاب رشته کنکور

کتاب انتخاب رشته برای کنکور چیست؟

انتخاب رشته آخرین مرحله تحصیلی یک دانش آموزی است که دوازده سال از بهترین سال های عمر خود را صرف تحصیل کرده است. بنابراین روا نیست که با با یک انتخاب رشته بد و غیر اصولی آینده دانشگاهی او را تباه کرد. مسلما در زمان انتخاب رشته بسیاری از مشاوران کنکور به دنبال منفعت های مالی بسیاری هستند و در این میان افزایش آگاهی دانش آموز و خانواده ها اهمیت چندانی برایشان ندارد . با برخی از اصطلاحات عجیب و غریب سعی در فریب خانواده ها دارند. از این رو کتاب انتخاب رشته کنکور می تواند منبع مناسبی برای آگاهی خانواده ها و دانش آموز باشد.

اما یک موضوع مهم دیگر در این است که کتاب هایی که در زمینه انتخاب رشته تالیف شده اند، بیشتر در زمینه معرفی رشته های دانشگاهی، بازار کار آنها و آینده شغلی است که خب البته اطلاعات بسیار خوبی هستند. اما این اطلاعات کمی قدیمی هستند و در سایت های گوناگون قابل دسترسی است.

برای همین، منظور از کتاب انتخاب رشته کنکور دراین است که به کتابی هوشمند دسترسی داشته باشید که بتواند تمامی اطلاعات رشته ها و دانشگاه ها وقوانین انتخاب رشته را به شما آموزش بدهد.

این کتاب برای افرادی مناسب است که می خواهند انتخاب رشته را به صورت مستقل انجام دهند. چرا که اطلاعات خوبی برای انتخاب رشته به شما آموزش می دهد که در ادامه بخش های مختلف کتاب و ویژگی های ان را بررسی می کنیم.

این کتاب هوشمند انتخاب رشته برای اولین بار در ایران توسط دکتر بهروز پرتوی به تالیف رسیده است و بسیار کاربردی است. حتی برای افرادی که می خواهند با اطلاعات کافی دست به انتخاب رشته بزنند

کتاب هوشمند انتخاب رشته برای کنکور سراسری که به تالیف دکتر پرتوی رسیده است. یک کتاب هوشمند است که علاوه بر اطلاعات نوشتاری، می توانید با موبایل خود به آموزش های تصویری انتخاب رشته نیز دسترسی پیدا کنید. این کتاب کمک می کند که شما باید ها و نباید های انتخاب رشته را بدانید، همچنی بتوانید خودتان مانند یک مشاور، انتخاب رشته خوبی انجام دهید.

انتخاب رشته

ویژگی های کتاب هوشمند انتخاب رشته

این کتاب برای سه رشته ریاضی، تجربی و انسانی تالیف شده است که مولف آن دکتر سید بهروز پرتوی می باشند. اطلاعات و آموزش هایی که می توانید از طریق مطالعه مطالب و مشاهده فیلم های هوشمند داخل کتاب داشته باشید شما را تبدیل به یک مشاور توانمند در زمینه انتخاب رشته می کند.

بخش های مختف این کتاب شامل:

1-مشاوره شغلی

در این بخش کتاب انتخاب رشته کنکور داوطلب با مشاور روانشناس به صورت هوشمند در ارتباط خواهد بود که تمامی ویژگی های شخصیتی شما را می تواند مورد بررسی قرار دهد که بتوانید تشخیص دهید که ویژگی ها و استعداد های شخصیتی شما چگونه است تا بتوانید بهترین رشته ای که مناسب شما می باشد را انتخاب کنید. هدف گذاری در زمینه انتخاب رشته اهمیت بسیار بالایی دارد.

2-معرفی رشته های دانشگاهی

در این مرحله تمامی رشته های دانشگاهی به شما معرفی می شود. می توانید با توانایی های لازم برای هر رشته آشنا شوید، دروس دانشگاهی هر رشته را بررسی کنید تا متوجه شوید که تا چه میزان می توانید با مباحث دانشگاهی آن رشته ارتباط بگیرید. وهمچنین بازار کار هر رشته را توضیح داده اپم .

3-بررسی میزان در آمد های حاصل از هر رشته و مسیر رسیدن به بازار کار

فقط اطلاعات از شرایط بازار کاری مهم نیست. مهم تر  این است که به داوطلب هوش مالی آموزش بدهبم تا بداند و از الان هدف گذاری کند که چگونه می تواند در رشته مورد نظر خودش به رده های کاری بالا دست پبدا کند.

در این بخش حداقل و حداکثر میزان در آمد هر رشته را توصیح می دهیم و مسیر های شغلی را برای رسیدن به جایگاه شغلی و در آمدی بالا توضیح می دهیم. موضوعی که جای آن در دوره دوم دبیرستان و در زمان انتخاب رتشه کاملا خالی است.

مسیر شغلی

4-قوانین انتخاب رشته

در ویدئوهای آموزشی کتاب انتخاب رشته برای کنکور کاملا توضیح می دهیم که انتخاب رشته چه قوانینی دارد و چگونه می توانید انتخاب رشته ای انجام دهید که دچار مشکل نشوید، تضمین قبولی داشته باشد و از همه مهم تر دچار محرومیت نشوید.

در این بخش راجع به سهمیه ها، بومی گزینی و …نیز توضیحات کاملی برای دانش آموز ارائه می دهیم

  اعتراض به انتخاب رشته کنکور سراسری

5-باید ها نباید های انتخب زشته

در زمان انتخاب رشته باید بدانید که چه اقداماتی انجام دهید و انجام چه کارهایی پرهیز کید . کوچکترین اشتباهی می تواند مسیر زندگی شغلی و تحصیلی شما را کاملا تغییر دهد.

6-شناخت دانشگاه ها و دوره ها

در مرحله بعدی در مورد دانشگاه ها و شرایط هر دانشگاه، دوره ها و شهریه آنها به صورت کامل و دقیق توضیخ می دهیم تا در مرحله اولویت بندی دچار سردرگمی نشوید.

7-الویت بندی انتخاب رشته

این مرحله آخرین و مهم ترین مرحله کتاب انتخاب رشته کنکور سراسری است. چرا که شما باید بین رشته ها، دانشگاه ها و دوره ها و شهرها شروع به الویت بندی کنید تا بتوانید فرم 150 تایی انتخاب رشته خود را تکمیل کنید. این مرحله از شما کاملا یک مشاور انتخاب رشته حرفه ای می سازد. که می توانید به راحتی برای خودتان یک انتخاب رشته اصولی انجام دهید.

  اولویت بندی انتخاب رشته

8-توضیحات تکمیلی

همچنین انتخاب رشته نیاز به اطلاعات تکمیلی مانند، شرایط خوابگاه، فاصله دانشگاه تا محل زندگی شما، قوانین مخصوص هر دانشگاه و … دارد . که در انتهاب کتاب هوشمند انتخاب رشته کنکور می توانید به این اطلاعات نیز دسترسی ذداشته باشید.

تکمیلی انتخاب رشته

در اصل کتاب انتخاب رشته می تواند مجموعه کامل و بی نقصی برای انتخاب شته شما باشد و بتوانید علم و آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید و یک انتخاب رشته اصولی را با هزینه کاملا به صرفه و با صرفه جویی در زمان انجام دهید.

ضرورت استفاده از کتاب انتخاب رشته کنکور در چیست ؟

از آنجایی که برای اولین بار در ایران است که چنین کتاب ویژه ای مخصوص داوطلبان کنکوری ارائه می شود، مسلما شناخت خانواده ها و دانش آموزان به آن اندک است و ممکن است نتوانند به اطلاعات یک کتاب برای انتخاب رشته اکتفا کنند.

اما کتاب انتخاب رشته دارای ضمانت و پشتیبانی است که می توانید با مطالعه و مشاهده کامل آن یک انتخاب رشته اصولی را خودتان انجام دهید و تیم ما در کنار شما می باشد تا هر زمان نیاز به راهنمایی و پشتیبانی داشتید به شما کمک کند.

با کتاب انتخاب رشته هم برای انتخاب رشته با کنکور  وهم بدون کنکور دانشگاه سراسری و آزاد  می توانید به صورت مستقل و مطمئن عمل کنید.

کتاب انتخاب رشته یا مشاور انتخاب رشته ؟

در هر موضوعی که مشاوره تحصیلی اهمیت نداشته باشد اما مشاور انتخاب رشته بسیار مود توجه قرار می گیرد. چرا که دانش آموز فقط یکبار فرصت انتخابی مطمئن برای ورود به دانشگاه دارد. برای همین خانواده ها بعد از کنکور تا زمان اعلام نتایج به دنبال مشاوری متخصص می گردند که البته گاهی با دلالی مشاوران انتخاب رشته نیز مواجه می شوند. پیام های تبلیغاتی دروغین مثل قبولی پزشکی با 20 هزار و یا قبولی فرهنگیان با 35 هزار و یا بدون کنکور!!!!

اما کتاب انتخاب رشته را به افرادی توصیه می کنیم که درصدد آن هستند تا خودشان انتخاب رشته کنند. حداقل این کتاب کمک می کند که داوطلب با علم و آگاهی آینده خود را رقم بزند و همچنین دانش آموزان شهر هایی که به مشاور خوب برای انتخاب رشته دسترسی ندارند و یا افرادی که نمی توانند برای انتخاب رشته هزینه های بالایی پرداخت کنند و نمی خواهند با هزینه پایینی انتخاب رشته خود را به دست افراد غیر متخصص بسپارند.

این افراد به احتی می توانند از این کتاب استفاده کنند و با پشتیبانی رایگان آن یک انتخاب درست و منطقی را رقم بزنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *