خرید تضمینی سوالات کنکور

خرید تضمینی سوالات کنکور

زمانی که به کنکور سراسری نزدیک می شویم، دغدغه خیلی از داوطلبان کنکور این است که از مسیر های میانبر بتوانند به نتیجه برسند و یا استرس لو رفتن سوالات کنکور و تقلب در جلسات کنکور را دارند. یا خیلی از داوطلبان نگران افرادی هستند که صندلی های دانشگاه را می خرند و یا در رابطه با خرید تضمینی سوالات کنکور صحبت می کنند. در این مقاله می خواهیم تمامی این روش های میانبر را بررسی و بهترین روش برای قبولی در آزمون سراسری را به شما معرفی کنیم و در نهایت بدانیم که آیا خرید سوالات کنکور واقعی است یا خیر.

فروش سوالات کنکور

تعدادی از داوطلبان که در روزهای پایانی نگران قبولی خود هستند و یا به خاطر کم کاری در سال کنکور عذاب وجدان دارند؛ به دنبال هر راهی برای قبولی هستند. خرید سوالات کنکور هم یکی از همین راه ها می باشد. اما متاسفانه فروش سوالات کنکور اصلا امکان پذیر نیست و برخی از افراد سودجو صرفا به دلیل کسب در آمد از احساسات داوطلبان سو استفاده می کنند. حتی گاها با هزینه های گزاف میلیاردی اقدام به این کار می کنند و برخی از داوطلبان اقدام به خرید تضمینی سوالات کنکور می کنند. مخصوصا آن دسته از دانش آموزانی که علاقه وافری به رشته های پزشکی دارند؛ خود و خانواده شان حاضر به انجام هر کاری برای قبولی هستند دریغ از اینکه جز مافیا  و کلاهبرداری چیز دیگری نیست.

سوالات کنکور را چند بخریم؟

ظرفیت فروش سوالات کنکور

اگر قرار باشد که تمامی شرکت کنندگان بتوانند سوالات کنکور را خریداری کنند دیگر رتبه بندی معنایی ندارد. بنابراین باندهای فروش سوالات به گفته خودشان فقط ظرفیت محدودی را در نظرمی گیرند. چرا که همین تعداد نفرات اندک نیز مبلغ قابل توجهی برای کلاهبرداری می باشد.

مافیای فروش سوالات کنکور

متاسفانه باندهای مختلفی در روزهای پایانی و باقی مانده به آزمون سراسری، تبلیغات گسترده ای مخصوصا در کانال های تلگرامی برای فروش سوالات کنکور می کنند. این افراد مافیای فروش سوالات کنکور هستند که افراد را مجبور به پرداخت هزینه های گزاف می کنند و یا ارز دیجیتال مبادله می کنند. دقیقا در انتخاب رشته کنکور سال گذشته با داوطلبی مواجه شدیم که رتبه مطلوبی کسب نکرده بود و حتی متاسفانه مجاز به انتخاب رشته با کنکور هم نشده بود. این فرد درماه پایانی مطالعه خود به امید خرید سوالات کنکور ازطریق  مافیای فروش سوالات کنکور، دیگر مطالعه نکرده بود و علاوه بر اینکه هزینه زیادی را از دست داده بود؛ در کنکور سراسری هم مجاز نشده بود.

خرید سوالات کنکور

یک نکته قابل توجه این است که بارها و بارها سازمان سنجش به آن تاکید کرده است، این است که سوالات کنکور به هیچ عنوان لو نمی رود که بخواهد فروخته شود. چرا که طراحان سوالات کنکور از ماه ها قبل قرنطینه می شوند و هیچ گونه دسترسی به بیرون ندارند. همچنین سوالات یک درس توسط یک دبیر طراحی نمی شود و تیم طراح وجود دارد. مثلا برای درس ریاضی 10 دبیر استخدام می شوند و هر دبیر سوالات پیشنهادی خود را طراحی می کند. سپس یک فرد از میان 10 سری سوالات طراحی شده، تعدادی را انتخاب می کند. یعنی ممکن است از سوالات یک دبیر هیچ سوالی در طراحی اصلی قرار نگیرد و این افراد همگی قرنطینه هستند.  بنابراین خرید سوالات کنکور کاملا دروغ است و اگر با افراد و کانال هایی که برای خرید سوالات کنکور با شما ارتباط می گیرند؛ مواجه شدید حتما به پلیس فتا اطلاع دهید.

خرید و فروش سوالات آزمون سراسری

قیمت سوالات کنکور

در کنار دروغین بودن خرید سوالات کنکور باید گفت که قیمت سوالات کنکور نیز بسیار گزاف است و حتی برای رشته پزشکی به یک میلیارد تومان هم می رسد. اما پس از پرداخت این مبلغ یا با سوالات اشتباه مواجه می شوید که در روز کنکور متوجه این امر می شوید که دیگر کاری از دست شما برنمی آید و یا پس از پرداخت وجه با یک اکانت اشتباهی  و شماره تماس خاموش مواجه می شوید. بنابراین به تبلیغ های خرید تضمینی سوالات کنکور توجهی نکنید.

 

یک نکته بسیار مهم!!!

خرید و فروش سوالات کنکور و یا خرید تضمینی سوالات کنکور کاملا اشتباه و دروغین است و به هیچ عنوان در دام مافیای فروش تضمینی سوالات کنکور نیفتید. توصیه اکید ما به شما این است که تا روز پایانی کنکور از مطالعه دست نکشید و با تمام توان و انرژی مطالعه کنید چرا که اگر مطالعه شما در روزهای پایانی حتی موجب شود که بتوانید 5 سوال هم بیشتر در کنکور سراسری پاسخ دهید؛ هزاران نفر رتبه شما جا به جا می شود. بنابراین به جای افکار خرید سوالات کنکور و یا تقلب در آزمون سراسری، فقط به فکر مطالعه اصولی و برنامه ریزی دقیق  باشید.

 

پرسش و پاسخ متداول:

1) آیا در کنکور سراسری امسال هم امکان تقلب وجود دارد؟

پاسخ: در کنکور سراسری 1401 در روز کنکور در برخی از حوزه های که داوطلبان را به خوبی بررسی نکرده بودند، سوالات کنکور قبل از اتمام برگزاری ان لو رفت اما سازمان سنجش هر داوطلبی که تقلب کرده بود را از کنکور سراسری محروم کرد و اجازه انتخاب رشته به او داده نشد. بنابراین حقی از سایر داوطلب ضایع نگردید.

2) خرید صندلی دانشگاه واقعی است؟

پاسخ: یکی دیگر از نگرانی های داوطلبان نیز این موضوع می باشد. متاسفانه افرادی هستند که با افکار بیمارگونه ذهن داوطلبان را از مطالعه منحرف می کنند. سیستم انتخاب رشته کنکور و دانشگاه به قدری دقیق است که هیچ یک از موضوعات تقلب، خرید صندلی و یا خرید و فروش سوالات کنکور امکان پذیر نیست.

 

1.1/5 - (65 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *