مشاوره انتخاب رشته نهم در غرب تهران

مشاوره انتخاب رشته نهم غرب تهران

گروه آموزشی پرتوی با 12 سال سابقه در زمینه مشاوره انتخاب رشته نهم در غرب تهران  و دیگر مناطق تهران فعالیت دارد ، چرا که مناطق غرب تهران دسترسی خوبی برای سایر مناطق هم دارند . دانش آموزان پایه نهم باید انتخاب رشته ورود به سال دهم را انجام دهند که این انتخاب رشته در انتخاب زیر گروه آزمایشی در کنکور سراسری مهم است مخصوصا اینکه در پایه دوازدهم هم امتحانات نهایی و هم کنکور سراسری مثل قبل اجازه نمی دهد که دانش آموز فرصت تحصیل در یک رشته و فرصت شرکت در آزمون سراسری در رشته دیگری را داشته باشد برای همین موضوع انتخاب رشته نهم در غرب تهران را به تمامی دانش آموزانی که در محدوده غرب تهران سکونت دارند پیشنهاد می کنیم .

مشاوره انتخاب رشته نهم غرب تهران چگونه است ؟

برای انتخاب رشته نهم حتما باید با یک مشاور مشورت کرد و طبق اصول انتخاب رشته پیش رفت . اینکه اطمینان داشته باشید که رشته ای که انتخاب می کنید چه قدر با شما متناسب است آیا برای این رشته مناسب هستید ؟ آیا با روحیات شما سازگار است ؟ آیا می تواند شما را در مسیر موفقیت قرار دهد ؟ آیا با توانایی های شما هماهنگی دارد ؟ تمامی اینها سوالاتی است که در زمان انتخاب رشته نهم و در جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم باید پاسخ داده شود .

اینکه بر حسب علاقه سطحی و زود گذر به انتخاب یک رشته در سال نهم برسیم ممکن است در سال های بعدی تحصیل تصمیم به تغییر رشته بگیریم و کم نیستند این دسته از دانش آموزانی که در سال های دهم و یازدهم رشته خود را به دلیل اینکه درست انتخاب نکرده اند تغییر می دهند برای همین به تمامی داوطلبان و خانواده هایی که در منطقه غرب تهران مانند منطقه 2و5 سکونت دارند پیشنهاد می کنیم که حتما در سال نهم یک جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم داشته باشند .

چرا در انتخاب رشته سال نهم محدوده غرب را انتخاب کنیم ؟

معمولا این جلسات نیاز به جلسه حضوری هم دارد که بنا به درخواست خانواده ها برگزار می شود و مسلما زمان رفت و آمد بسیار مهم است و زمان برای یک دانش آموز و خانواده او در جامعه ما مهم تر از هزینه است برای همین برای جلوگیری از ترافیک ، هدر رفتن زمان توصیه می کنیم که در محدوده ای این جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم را انجام دهید که یا به محل سکونت شما نزدیک باشد و یا دسترسی محلی خوبی داشته باشد برای همین محدوده غرب هم برای داوطلبان این محدوده نزدیک است و هم برای سایر داوطلبان دسترسی خوبی دارد .

ویژگی های جلسه مشاور انتخاب رشته نهم در غرب تهران :

گروه آموزشی پرتوی یکی از معتبر ترین مراکز مشاوره در غرب تهران است که برای داوطلبان مقطع نهم و برای انتخاب رشته نهم به دهم  به صورت تخصصی فعالیت می کند که شامل برگزاری جلسه تست های شخصیت شناسی و نحوه پاسخ دهی به این تست ها می باشد بعد از برگزاری تست ها توسط روانشناس مجموعه تمامی تست ها تحلیل می شود و نتیجه ان در اختیار دانش آموز و اولیا او قرار می گیرد . یک جلسه مشاوره شغلی و کتاب مشاوره انتخاب رشته  و معرفی رشته های دانشگاهی هم به داوطلب اعطا می گردد تا بتواند به یک نتیجه خوب در زمینه انتخاب رشته برسد.

همانطور که گفتیم انتخاب رشته نهم یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در این سال تحصیلی انجام پذیرد و نمی توان بدون دلیل برای این انتخاب رشته اقدام کرد . برای همین موضوع باید تمامی استعداد ها و علایق ناخود اگاه داوطلب را در نظر بگیریم و بر مبنای آن تحلیل کنیم که داوطلب وارد چه رشته ای شود می تواند موفق تر عمل کن چرا که صرفا داشتن یک علاقه در سال نهم کافی نیست . از کجا معلوم که 5 سال بعد داوطلب از انتخاب رشته تحصیلی خود و انتخاب رشته دانشگاهی که مرتبط با رشته تحصیلی او است پشیمان نشود و کل تحصیل و کار او تحت الشعاع قرار نگیرد . برای همین موضوع باید انتخاب رشته نهم توسط یک مشاور با تجربه انجام پذیرد که بتواند به خوبی داوطلب و خانواده او را راهنمایی کند . خیلی مواقع نتیجه تست های روانشناسی انتخاب رشته نهم که در جلسات مشاوره انتخاب رشته غرب تهران برگزار می گردد با نتیجه ای که خانواده و داوطلب انتظار دارد همسو نیست و در این جا انتظار می رود  که خانواده و داوطلب نهم احساسی برخورد نکنند و به نتیجه تست اعتماد داشته باشند .

 

بیشتر بخوانید: تست آنلاین انتخاب رشته نهم چگونه است؟

 

مدت زمان جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم در غرب تهران :

شاید سوال شما این باشد که مدت زمان این جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم که در گروه آموزشی پرتوی در غرب تهران برگزار می شود چند دقیقه می باشد . مدت زمان پاسخ گویی به تست های روانشناسی معتبر روز دنیا بستگی به سرعت عمل داوطلب دارد اما تحلیل آن بین 60 الی 90 دقیقه زمان می برد و بعد از آن یک جلسه مشاوره انتخاب رشته و اعلام نتایج و تفسیر آزمون و معرفی رشته های دانشگاهی و مشاوره شغلی می باشد که پیشنهاد ما به شما برای صرفه جویی در زمان در این است که اجرای تست ها در منزل باشد و بعد از تحلیل و تفسیر می توانید جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم را به صورت حضوری شرکت کنید البته این مشاوره به صورت غیر حضوری هم می باشد که دیگر فقط مخصوص افرادی که در غرب تهران زندگی می کنند نیست و این خدمات شامل تمامی مناطق تهران و حتی شهرستان ها هم می شود .

 

تضمین کیفیت جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم غرب تهران :

گروه آموزشی پرتوی که در غرب تهران واقع شده است و هم خدمات حضوری برای داوطلبان غرب و هم خدمات غیر حضوری برای داوطلبان سراسر ایران ارائه می دهد برای تمامی خدمات خود از جمله مشاوره انتخاب رشته نهم تضمین کیفیت قرار داده است به شکلی که تا زمانی که شما از نحوه اجرای تست ، نحوه برخورد مشاور و جلسه انتخاب رشته رضایت 100% نداشته باشید هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نمی گردد .

مشاوره انتخاب رشته نهم در غرب تهران

جلسه مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم غرب تهران :

برای انتخاب رشته پایه نهم توصیه ما به شما این است که مجموعه ای را انتخاب کنید که به فکر آینده فرزندان شما هستند و حرف با عمل آنها برابر است. برای همین است که گروه آموزشی پرتوی در محدوده صادقیه و سعادت آباد ، ستارخان و آزادی و طرشت ( محدوده غرب ) هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری خدمات کاملا ویژه ای را ارائه می دهد . و جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم می تواند به صورت آنلاین و تلفنی هم باشد برای افرادی که نمی خواهند در شلوغی و ترافیک و محدودیت های کرونایی از منزل خارج شوند .

خدمات مشاوره انتخاب رشته نهم غرب تهران :

گروه آموزشی دکتر پرتوی که در محدوده غرب تهران واقع شده است خدماتی را برای مشاوره انتخاب رشته نهم ارائه می دهد که به شرح زیر است و تمامی این خدمات گارانتی کیفیت دارند .

  • برگزاری جلسه برگزاری تست
  • استفاده از به روز ترین و معتبر ترین تست های روانشناسی انتخاب رشته
  • تصحیح تست های اجرا شده توسط روانشناس
  • تحلیل و تفسیر نتایج تست ها توسط روانشناس مجموعه
  • برگزاری جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم
  • ارائه نمره و درصد تست رغبت سنج شغلی
  • ارائه نمره و درصد لازم برای توانایی ها و استعداد ها
  • ارائه نمرات مجاز برای ورود به هر رشته در سال دهم
  • مشاوره شغلی برای انتخاب رشته نهم
  • مشاوره شغلی برای انتخاب رشته دانشگاه
  • ارائه کتاب معرفی رشته های دانشگاهی
  • تضمین کیفیت

 

برای رزرو ثبت نام و برگزاری جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم در محدوده غرب تهران و یا برای آشنایی بیشتر با مجموعه آموزشی دکتر پرتوی می توانید فرم زیر را کامل کنید تا در اسرع وقت مشاروان ما با شما تماس حاصل نمایند .

رزرو مشاوره انتخاب رشته نهم

 

4.5/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *