مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم

مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم

انتخاب رشته نهم حساس ترین عملکرد داوطلب و خانواده او در این پایه تحصیلی است که پیشنهاد ما به شما مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم است که در این جلسه مشاوره انتخاب رشته آنلاین برای آینده تحصیلی و شغلی فرزند خود می توانید به صورت جدی تصمیم گیری نمایید . هدف از برگزاری مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم در این است که دانش آموز با علاقه مندی های ناخودآگاه خود آشنا شود  هدف از انتخاب رشته نهم  در این است که بر اساس تست های شخصیت شناسی علاقه مندی های پایدار فرد شناسایی شود. همچنین از طریق این جلسه برای انتخاب رشته دانش اموزان پایه نهم می توانیم استعداد و توانایی های دانش آموز را بسنجیم و متوجه شویم که برای ورود به چه رشته ای مناسب می باشد .

همچنین در جلسه مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم به این موضوع می پردازیم که رشته های دانشگاهی چه هستند و بازار کار انها به چه صورت است یعنی دانش آموز با پکیج کاملی از معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار آنها آشنا می شود که در تصمیم گیری بهتر او برای انتخاب رشته کمک می کند . برای همین موضوع توصیه ما به تمامی والدین و فرزندان آنها در این است که حتما در جلسه مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم شرکت نمایند .

 

چرا انتخاب رشته آنلاین نهم؟

به سادگی نمی توان از کنار این پایه حساس و مهم گذشت. رشته ای که شما در پایه نهم انتخاب می کنید در آینده شغلی و تحصیلی شما اثر گذار خواهد بود تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا خیلی از افراد در رشته تحصیلی خود ادامه تحصیل نمی دهند یا چرا تغییر رشته هم در دبیرستان و هم در دانشگاه اینقدر فراگیر شده است ؟ یا چرا بیکاری در جامعه ما بیداد می کند ؟؟؟ پاسخ تمامی این سوال ها این است که چون در پایه نهم که حساس ترین مرحله زندگی هر فردی است تصمیم گیری صحیحی انجام نشده است. اگر در پایه نهم که در اوج نوجوانی است و تصمیم های مقطعی و زودگذر زیاد دیده می شود با فردی با تجربه در این زمینه صحبت شود و براساس اصول صحیح این انتخاب رشته انجام شود با خیلی از مشکلات در باقی مراحل هم مواجه نمی شویم برای همین موضوع توصیه می کنیم که تمام افرادی که پایه نهم تحصیل خود را پشت سر می گذارند حتما از مشاوره های آنلاین انتخاب رشته استفاده نمایند .

مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم

در انتخاب رشته نهم چه اتفاقی می افتد؟

در این جلسه مشاوره که به صورت انلاین می باشد در ابتدا لینک های تست های معروف شخصیت شناسی که مناسب با سن دانش اموز هستند برای او ارسال می شود و نحوه پاسخ گویی به این سوالات به صورت واضح و دقیق توضیح داده می شود . بعد از اجرای استاندارد تست روانشناس مجموعه به صورت دستی این تست ها را بر اساس نسخه جهانی تحلیل و تفسیر می کنند که این کار ساعت ها زمان می برد .

در مرحله بعدی جلسه مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم یک جلسه آنلاین با حضور دانش آموز و اولیا او و روانشناس مجموعه برگزار می شود که نتیجه تفسیر تست برای داوطلب و خانواده او بازگو می شود و همچنین مشاوره شغلی در زمینه انتخاب رشته دبیرستان و انتخاب رشته دانشگاه و انتخاب شغل آینده هم در این پکیج مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم وجود دارد.بنابراین خدمات انتخاب رشته آنلاین نهم در گروه آموزشی دکتر پرتوی عبارتست از :

1- ارسال تست های نعتبر شخصیت شناسی به صورت آنلاین برای دانش آموز

2- آموزش کامل نحوه پاسخ گویی به تست های روانشناختی توسط روانشناس متخصص استعداد یابی 

3- تحلیل و بررسی تست ها به صورت دستی 

4- برگزاری جلسه مشاوره آنلاین با حضور روانشناس، داوطلب و خانواده 

5- تحلیل و تفسیر تست های شخصیت شناسی توسط روانشناس 

6- انتخاب رشته نهم به دهم بر اساس علاقه و استعداد 

7- معرفی کامل رشته ها و بازار کار مناسب برای داوطلب 

8- ارائه کتاب معرفی رشته های دکتر پرتوی به داوطلب 

 

 

تضمین کیفیت انتخاب رشته نهم

گروه آموزشی دکتر پرتوی در تست های انتخاب رشته آنلاین برای شما تضمین کیفیت قرار داده اند. اینکه شما چگونه بتوانید به روانشناس ما اعتماد کنید و آینده فرزند خود را بر مبنای یک تست پایه گذاری نمایید بر اساس 3 تضمین زیر می باشد :

1- تست های شخصیت شناسی ما MBTIنمی باشد. این نسخه برای افراد بزرگسال طراحی شده و تفسیر آن بسیار راحت است و برای گروه سنی دانش آموزان پایه نهم استفاده نمی شود. 

2- قبل از تحلیل تست ما با داوطلب هیچ صحبتی نخواهیم داشت. بنابراین بدون شناخت اولیه و فقط بر مبنای تست تمامی خصوصیات اخلاقی دانش آموز را بازگو می کنیم

3- اگر بعد از جلسه مشاوره شما از نتیجه تست ناراضی بودید کل هزینه مشاوره به شما عودت داده می شود

مزیت مشاوره انتخاب رشته آنلاین نهم در چیست؟

انتخاب رشته نهم به دهم علاوه بر برگزاری حضوری می تواند ه صورت آنلاین با همان کیفیت جلسات حضوری نیز صورت بگیرد.  مزیت آنلاین بودن انتخاب رشته نهم در این است که در زمان رفت و آمد شما صرفه جویی می شود و نیازی نیست ساعت ها منتظر بمانید تا تست شما تحلیل و تفسیر شود و کار با حوصله و دقت بیشتری پیش می رود برای همین توصیه ما به برگزاری جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم به صورت آنلاین می باشد.

هزینه جلسات مشاوره انتخاب رشته حضوری بیشتر می باشد اما از نظر کیفیت جلسات حضوری و آنلاین هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند.

انتخاب رشته نهم

 

چه افرادی از جلسه مشاوره انلاین انتخاب رشته نهم استفاده می کنند؟

معمولا افراد و خانواده هایی که می خواهند در زمینه انتخاب رشته نهم یک تصمیم منطقی و مطمئن داشته باشند از این تست انتخاب رشته آنلاین نهم استفاده می کنند، چرا که تمامی موارد را با دلیل منطقی برای شما توضیح می دهد و تیپ شخصیتی دانش آموز را به صورت کامل تشریح و توصیف می کند.  افرادی که می خواهند در آینده انتخاب بهتری داشته باشند از تست های شخصیت شناسی استفاده می کنند و به صورت آنلاین از جلسات مشاوره انتخاب رشته نهم استفاده می کنند تا ببینند که مهارت های فردی دانش آموز در چه زمینه ای است در زمینه هنر و ورزش استعداد دارد یا منطق ریاضی بالایی دارد یا شخصیت جست و جو گر دارد برای همین می توانند با یک ذهن آزاد به انتخاب و تصمیم گیری بپردازند .

  برای انتخاب رشته نهم باید چه نمره هایی کسب کنم؟

جلسه مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم برای چه افرادی لازم است؟

آیا همه دانش آموزان پایه نهم باید در مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم شرکت کنند؟ پاسخ ما به این سوال بله می باشد حتی اگر در تصمیم گیری خود قطعی هستید که برای ورود به دبیرستان چه رشته ای را انتخاب کنید حتما در این جلسه مشاوره آنلاین شرکت کنید و بعد تصمیم  قطعی خود را بگیرید باید ببینید که آیا رشته ای که مد نظر دارید با تیپ شخصیت شما ، علایق ناخود آگاه شما و استعداد ها و توانایی های شما همسو است یا خیر .

خیلی از مواقع نظر دوستان ، آشنایان و افرادی که الگوی ما در زندگی هستند بر تصمیم ما در انتخاب رشته  پایه نهم تاثیر می گذارد . گاهی اوقات ادامه دادن شغل خانواده پدری یا تحمیل نظر اطرافیان و خانواده موجب می شود که رشته ای را انتخاب کنیم و بعد از ورود به آن رشته متوجه شویم که اصلا برای ما مناسب نبوده است برای همین موضوع الزامی است که تمامی دانش آموزان پایه نهم در جلسه مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم شرکت کنند .

مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم

چرا گروه آموزشی پرتوی انتخاب افراد حرفه ای در مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم می باشد؟

گروه آموزشی پرتوی با 14 سال سابقه مفید در این زمینه افتخار دارد که منحصر به فرد ترین خدمات را در زمینه مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم ارائه می دهد و تضمین کیفیت آموزشی دارد .

انتخاب رشته آنلاین نهم توسط روانشناس صورت می پذیرد و تست هایی که در این جلسه مشاوره آنلاین انتخاب رشته برگزار می شود کاملا جهانی و معتبر است و کاملا با گروه سنی دانش آموزان نهم هماهنگ می باشد . این تست ها ویژگی های شخصیتی دانش آموز را به خوبی توصیف می کند و راهنمای خوبی است برای تصمیم گیری ورود به هر رشته در دبیرستان .

همچنین جلسه مشاوره انتخاب رشته نهم شامل مشاوره شغلی در زمینه انتخاب رشته دانشگاه و انتخاب شغل نیز می باشد .

ودر پایان کتاب معرفی رشته های دانشگاهی که با افتخار تنها کتاب جامع 3جلدی در این زمینه می باشد را به صورت هدیه به شما تقدیم می کنیم.

از همه مهم تر تضمین کیفیت گروه آموزشی پرتوی به این شکل می باشد که هزینه جلسه مشاوره انلاین انتخاب رشته در آخر کار و در صورت رضایت شما دریافت می گردد.

 

مشاوره در واتس آپ

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *