مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاوره تحصیلی آنلاین

زمان طولانی برای رفت و آمد، ترافیک های سرسام آور، هزینه های بالاو… همگی دلایلی هستند که مشاوره تحصیلی آنلاین را پرطرفدار کرده است. با شرکت در جلسات مشاوره درسی آنلاین دیگر لازم نیست که زمانی طولانی در رفت و آمد باشید و کلی زمان شما از بین برود و همچنین با هزینه های اقتصادی می توانید از مشاوره های درسی و برنامه ریزی بهره مند بشید.

مشاوره تحصیلی آنلاین یعنی بهره مندی از نکات آموزشی و مشاوره ای به همراه برنامه ریزی درسی و پیگیری و پشتیبانی به صورت غیر حضوری. در پکیج های مشاوره ای آنلاین می توانید از تمامی خدمات مشاوره ای به صورت غیر حضوری بهره مند شوید.

ضرورت مشاوره تحصیلی:

اینکه جلسات مشاوره به صورت حضوری باشد یا غیر حضوری بحثی جداگانه است اما موضوع مهم تر در این است که جلسات مشاوره اصلا چه ضرورت و اهمیتی دارد ؟

بیایید با ذکر چند مثال ضرورت داشتن یک مشاور رو بهت نشون بدم :

فرض کن داری به شهر یا کشوری سفر می کنی که هیچ شناختی روی آن شهر ندارید مسلما یا با یک فرد راه بلد و آشنا همراه می شوید یا از یک نقشه استفاده کنید.
یا فردی که دندان درد دارد مسلما به دندان پزشک مراجعه می کند و خودش نمی تواند دندانش را عصب کشی کند.

پس برای هر کاری نیاز به متخصص هست .حال برای یک نتیجه خوب در درس و همچنین کسب یک نتیجه دلخواه در کنکور سراسری که هر سال رنگ و شکل تغییر می دهد نیاز به متخصصی است که بتواند مانند یک بلد راه عمل کند و مسیر را به شما نشان دهد اما متاسفانه ما در سال کنکور از همه مشورت می گیریم به جز مشاور. معمولا دوست ، خواهر یا برادر بزرگ تر ، معلم ، پدر و مادر ، اعضای فامیل ، کسی که دانشجو ترم اول هست و…از راهنمایی همه این افراد بهره مند می شویم اما به متخصص موفقیت در درس و کنکور مراجعه نمی کنیم !!

برای همین اگر می خواهی که مسیر درست را یاد بگیری و در این مسیر قرار بگیری

اگر می خواهی با برنامه مطالعه کنی و برنامه ریزی تو قابلیت اجرا کردن داشته باشد

اگر می خواهی فردی در کنارت باشد که نقاط ضعف تو را گوشزد کند و برای آنها راه حل داشته باشد

اگر می خواهی برای همه جنبه های زندگی ات برنامه داشته باشی

اگر می خواهی اهداف و اروزهای دوران کودکی ات رو در دست بگیری

حتما باید از یک مشاور تحصیلی کمک بگیری.

مشاوره تحصیلی آنلاین به چه افرادی توصیه می شود ؟

مشاوره تحصیلی آنلاین به افرادی توصیه می شود که در تهران زندگی نمی کنند و می خواهند از خدمات دکتر پرتوی به صورت غیر حضوری استفاده کنند که کیفیت مطالعه آن با جلسات حضوری تفاوتی نمی کند.

یعنی مشاوره تحصیلی آنلاین در سرتاسر ایران قابل دستیابی است . همچنین برای دانش آموزانی که مسیر طولانی را باید تا مراکز مشاوره بپیمایند. برای این افراد نیز مشاوره های درسی آنلاین به شدت توصیه می شود همچنین مشاوره های تحصیلی آنلاین از پایه ابتدایی تا کنکور کاربرد داردو برای تمامی رشته ها قابل استفاده است.

مشاوره و برنامه ریزی آنلاین

مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور :

سال کنکور و سال دوازدهم همزمانی کنکور و امتحانات نهایی است. جدالی بین تشریحی و تستی مطالعه کردن. برنامه ریزی و مطالعه در این سال برای خیلی از دانش آموزان هنوز اهمیت دارد. یک دانش آموز کنکوری باید بتواند از زمان خود به خوبی بهره ببرد. مطالعه چندین باره دروس را در برنامه درسی خود داشته باشد و بتواند خود را در مسیر کنکور قرار دهد.

زندگی یک داوطلب پایه دوازدهم در سال کنکور به فقط درس خوندن و تست زدم محدود نمی شود اگر معمولی پیش بروید مسلما یک نتیجه معمولی می گیرید. هدف از برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی به صورت مجازی در این است که بتوان مسیر کنکور را به دانش آموزان نشان داد . این روزها همه جا پر شده از روش های تست زنی ، روش های مطالعه و…

اما پس چرا همه افراد نتیجه نمی گیرند؟

چون فقط مطالعه و تست زنی برای کنکور کافی نیست.

برای همین در جلسه های مشاوره تحصیلی آنلاین داوطلب می آموزد که:

جلسات مشاوره آنلاین دکتر پرتوی

جلسات مشاوره آنلاین دکتر پرتوی

  • چگونه تعداد تست های خود را افزایش دهد
  • چگونه بر احساسات و هیجانات خود غلبه کند
  • چگونه زمان خود را مدیریت کند
  • چگونه در کمترین زمان ممکن به بیشترین بازدهی برسد
  • چگونه درصد های بالای 70 داشته باشد
  • چه مباحثی را مطالعه کند و چه مباحثی را حذف کند
  • کدام درس ها و مباحث مهم تر هستند؟
  • آیا فقط باید درس خواند یا تفریح هم لازم است ؟
  • کدام آزمون آزمایشی بهتر است ؟
  • با مدرسه باید پیش رفت یا برنامه جداگانه داشت ؟
  • چه رشته ای بازار کار بهتری دارد؟
  • با شک بین دو گزینه چه کار کنم ؟
  • چگونه تست های لغت و املا را بدون اشتباه پاسخ دهم ؟
  • بی دقتی در آزمون ها را چجوری کم کنم؟
  • وقتی انگیزه ندارم چه کار کنم؟
  • مشکل بیش از اندازه خوابیدن یا کم خوابی از چیست ؟
  • موقع درس خوندن تمرکز ندارم
  • خانواده ام همش غر می زنند با اونها چی کار کنم ؟
  • کل مسئله رو حل می کنم اما به جواب آخر نمی رسم !!راهکار اون چیه ؟
  • هرچه قدر تلاش می کنم ساعت مطالعه ام بالا نمی ره
  • اگر قبول نشم چی و…..

تمامی موارد بالا فقط گوشه ای از نکاتی بود که یک داوطلب کنکوری در مشاوره های تحصیلی آنلاین می آموزد . در اصل یک مشاور حرفه ای باید تمامی جنبه های مورد نیاز برای یک دانش آموز را در نظر بگیرد و برای هر کدام متناسب با ویژگی های شخصیتی و تحصیلی آن فرد راهکار داشته باشد.

پایه یازدهم :

پایه یازدهم یکی از اصولی ترین پایه های تحصیلی است معمولا دانش آموزان از این پایه مطالعه خود برای کنکور را آغاز می کنند تا با اصول و روش های مطالعه آشنا شوند و دروس پایه یازدهم را جمع بندی کنند. باید بگویم که دروس سال یازدهم کاملا مطالب و مباحث متفاوتی دارد برای همین ضرورت مطالعه در این سال را می رساند.

مشاوره تحصیلی از پایه یازدهم برای افرادی مناسب است که انگیزه و هدف بالایی دارندو می خواهند اصول مطالعه را بیاموزند. درصد بالایی از داوطلبان کنکور از سال های پایه شروع به مطالعه می کنند اما هدف از مشاوره تحصیلی در سال یازدهم فقط مطالعه دروس پایه یازدهم نیست بلکه داوطلب باید مروری و جمع بندی دروس پایه دهم را نیز در برنامه کار خود قرار دهد و همچنین در دروس هدف خود از سال دوازدهم نیز شروع به مطالعه کند.

یک مشاور تخصصی می داند که به نحوی باید برای داوطلبان پایه یازدهم برنامه ریزی کند که هم همه دروس در برنامه با کیفیتی بالا قرار بگیرد وهم داوطلب خسته و بی انگیزه نشود در سال یازدهم در ابتدا باید روی موارد مشاوره ای زیر تمرکز کرد :

  1. روش های مطالعه دروس
  2. آموزش زمان بندی در مطالعه
  3. آموزش اصول افزایش سرعت مطالعه
  4. نحوه شرکت در آزمون های آزمایشی
  5. هدف سازی
  6. انگیزه بخشی
  7. روش های تست زنی
  8. معرفی کتب کمک آموزشی مناسب
  9. اموزش روند اجرای برنامه ریزی درسی
  10. و…

پایه دهم :

سال دهم مهم ترین پایه تحصیلی است چرا که خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج !!! هر عادت مطالعاتی و برنامه ای که در سال دهم کسب کنید همین روند تا سال دوازدهم ادامه پیدا می کند و تغییر آن هم زمان بر است و هم مشکل

برای همین اگر با رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری درهر سه رشته صحبت کنید متوجه می شوید که همگی از سال دهم مطالعه هدفمند را شروع کرده اند . برای همین ضرورت مشاوره درسی انلاین برای دهمی ها از یازدهم هم بیشتر است. مشاوره درسی از سال دهم کمک می کند که دانش اموز هدف خود را بیشتر بشناسد و بتواند با فرصت بهتری روی مطالب کتاب درسی تمرکز کند و از همان ابتدا مطالب را به صورت اصولی مطالعه کند.

پایه نهم :

پایه نهم حساس ترین مقطع تحصیلی در کشور ما است تعیین اینده درسی و شغلی یک فرد در این پایه شکل می گیرد . انتخاب رشته پایه نهم مهم ترین اقدام یک خانواده ای است که فرزندی در این سن و مقطع دارند.

متاسفانه این انتخاب بر مبنای نمره و معدل صورت می گیرد چه علاقه مندی ها و استعدادهایی که به خاطر نمره و تصمیم اشتباه نابود شده و نتیجه آن چیزی جز بی هدفی و بی انگیزگی و بیکاری نیست. اما اگر از سال نهم دانش آموز با یک مشاور تحصیلی معتبر و با تجربه مطالعه کند می تواند در امتحانات نهایی پایه نهم معدل خوبی کسب کند و محدودیتی برای انتخاب رشته نداشته باشد هرچند که انتخاب رشته نیز باید اصولی و بر اساس ویژگی های ناخودآگاه شخصیت صورت گیرد و علاقه و استعداد رکن مهم انتخاب رشته نهم هستند که این اقدام به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز توسط روانشناس در گروه اموزشی پرتوی انجام می پذیرد.

اما مهم تر از همه داشتن یک برنامه ریزی خوب و حرفه ای ،مطالعه اصولی مباحث و آموزش تمرکز و دقت به دانش آموز پایه نهم می تواند یک معدل خوب برای او به ارمغان بیاورد که بدون محدودیت رشته و شغل آینده خود را امتحان کند.

بسیاری از داوطلبان در تست های انلاین انتخاب رشته نهم شرکت کرده و بر مبنای آن علاقه و استعداد خود را سنجیده اند و متوجه شده اند که برای چه رشته ای مناسب تر هستند اما بعد از شرکت در امتحانات نهایی و دریافت کارنامه متوجه شده اند که از ورود به ان رشته منع شده اند . برای همین است که برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی برای داوطلبان سال نهم بسیار بسیار مهم است.

مشاوره تحصیلی آنلاین در گروه آموزشی دکتر پرتوی :

مشاوره تحصیلی شغلی رایج شده است و معمولا رقبای مشاوران با تجربه دانشجویانی هستند که با تجربه کم به فعالیت های مشاوره ای و برنامه ریزی می پردازند و هزینه های پایین آنها خانواده ها و دانش آموزان را به آن سمت سوق می دهد.

اما هر چه بکاری همان را برداشت می کنی. تخصص و تجربه 2 عامل مهمی است که در انتخاب یک مشاور اهمیت دارد. افرادی در دنیا موفق شده اند که برای رشد فردی خودشان هزینه کرده اند و به اصطلاح روی خود و آینده خود سرمایه گذاری انجام داده اند.

گروه آموزشی دکتر پرتوی با مدیریت سید بهروز پرتوی از جمله مراکز مشاوره ای می باشد که خدمات تخصصی را توسط افراد متخصص ارائه می دهد . در مجموعه دکتر پرتوی شما به هیچ عنوان با دستیار ، دانشجو و … در ارتباط نیستید.

جلسات مشاوره شما به صورت خصوصی برگزار می شود و زمان کافی برای هر دانش آموز قرار می گیرد. امکان پرسش و پاسخ ، رفع اشکال ، جلسات انگیزشی ، برنامه ریزی های کاملا فردی و شخصی سازی شده با جزییات از جمله ویژگی های مطرح مشاوره تحصیلی آنلاین در این مرکز مشاوره می باشد .

نظم و دقت کاری ، توجه به دانش آموز و ارزش قائل شدن برای زمان او و آینده او مهم ترین و بارز ترین ویژگی مشاوره تحصیلی توسط دکتر پرتوی است .

مشاوره های تحصیلی دکتر پرتوی بدون شعار است و به دنبال جذب تعداد بالایی از افراد نیستند و برای نشان دادن این امر برای شما نشان تضمین کیفیت دارند.

فقط کافی است با کمی تحقیق و بررسی ما را مقایسه کنید و سپس انتخاب کنید .

 

هزینه مشاوره تحصیلی آنلاین :

متاسفانه این روزها به جای تمرکز بر کیفیت بحث مالی بشتر مطرح است و خانواده ها بیشتر به دنبال مشاوره های اقتصادی هستند که هزینه های بالایی را در بر نگیرد همین موضوع موجب رونق مشاوره های بی تجربه و دانشجو شده است اما دکتر پرتوی در اینجا نیز به فکر رشد درسی و پیشرفت دانش اموزان می باشد که طرحی را ایجاد کرده اند که داوطلبان می توانند با هزینه اقتصادی از جلسات مشاوره بهره مند گردند که این طرح شامل خدمات زیر می باشد.

 

هزینه مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاوره تحصیلی VIP آنلاین :

علاوه بر خدمات اقتصادی که به صورت آنلاین ارائه می شود گروه آموزشی دکتر پرتوی خدمات VIP خود را نیز به صورت آنلاین ارائه می دهد که این خدمات شامل :

    • جلسات مشاوره تحصیلی آنلاین 4 مرتبه در ماه به صورت جلسات هفتگی به مدت 45-60 دقیقه
جلسات مشاوره فردی و خصوصی VIP

جلسات مشاوره فردی و خصوصی VIP

  • آموزش نکات مشاوره ای درسی بنا به اقتضای زمان
  • آنالیز درسی داوطلب و ارائه تکنیک های کاربردی
  • پیگیری و پشتبانی یک روز در میان به صورت مستقیم با مشاور
  • ارائه خدمات مشاوره توسط دکتر پرتوی و مشاوران ارشد مدارس تهران
  • ارائه نمونه سوالات متنوع در هر درس
  • ارائه منابع کمک آموزشی جهت پیشرفت درسی داوطلب
  • برگزاری آزمون ماهانه برای بررسی روند رشد و افت درسی

 

این خدمات برای تمامی مقاطع تحصیلی قابل ارائه می باشد و دارای نشان تضمین کیفیت ماهانه می باشد اگر می خواهید از هزینه این خدمات ویژه مطلع شوید با شماره 22141820 تماس بگیرید و یا در واتس آپ به شماره 09207278684 با دکتر پرتوی به صورت مستقیم در ارتباط باشید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

 

 

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *