مشاوره رایگان انتخاب مدرسه

مشاوره رایگان انتخاب مدرسه

دانش آموز معمولا بیشترین زمان خود را در مدرسه می گذراند، رشد علمی و درسی، مهارتی و ذهنی و روحی فرزندان در مدرسه اتفاق می افتد. مسلما انتخاب یک مدرسه خوب تاثیر زیادی دارد. با توجه به تنوع مدارس و دسته بندی آنها به دولتی و غیر انتفاعی و مدارس خاص مثل نمونه دولتی و تیزهوشان انتخاب مدرسه سخت تر از قبل شده است. معمولا نزدیکی به محل زندگی، شهریه و …. ملاک خوبی برای انتخاب مدرسه نمی باشد. بلکه باید در زمان ثبت نام به نکان مهمی از جمله محیط علمی و اخلاقی مدرسه، نظم کارکنان مدرسه و تخصص و تجربه دبیران و.. توجه نمایید. از این رو گروه آموزشی دکتر پرتوی مشاوره رایگان انتخاب مدرسه را به آن دسته از دانش اموزان و خانواده ها ارائه می دهند که می خواهند برای اینده سرمایه گدذاری کنند و به دنبال یک مدرسه با کیفیت و خوب هستند.

مخصوصا که هزینه بالای مدارس غیر دولتی کار را برای انتخاب سخت می کند. مسلما با پرداخت هزینه های بالای مدارس خانواده ها به دنبال مدارسی هستند که کیفیت آموزشی خوبی ارائه دهد. مسلما ثبت نام در یک مدرسه که برنامه مشخصی ندارد و فقط شهریه های زیاد دریافت می کند کار منطقی نیست. از این رو مشاوره رایگان انتخاب مدرسه را تدارک دیده ایم تا با خیال راحت بتوانید برای آینده برنامه ریزی و هزینه کنید.

  بهترین مدارس منطقه 2

ملاک هایی که برای انتخاب مدرسه باید در نظر بگیریم

برای انتخاب یک مدرسه خوب باید ملاک های زیر را در نظر بگیرید در غیر این صورت در طول سال تحصیلی دچار مشکل می شوید و مسلما تغییر مدرسه هم برای وضعیت درسی وهم وضعیت روحی داوطلب مناسب نمی باشد. از این رو در شروع یک مقطع تحصیلی مثل ابتدایی، سال هفتم و سال دهم نیاز به مشاوره انتخاب مدرسه می باشد.

مدرسه خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد که عبارتست از:

1- داشتن برنامه ریزی دقیق و مدون برای سال تحصیلی

2- محیط اخلاقی مناسب

3- ارتباط خوب کارکنان و مدیریت با دانش آموز

4- تیم دبیران تخصصی و با تجربه

5- نتیجه مورد قبول در سال های قبل

6- برگزاری کلاس های مهارتی متفاوت بر پرورش ذهن و کسب مهارت درسی مثل محاسبات سریع، تندخوانی

7- دارای محیط مناسب آموزشی

8- شهریه مناسب

ملاک انتخاب مدرسه

برای انتخاب مدرسه از چه کسی کمک بگیریم؟

معمولا مدارس توسط دوستان و آشنایان معرفی می شود اما این ملاک خوبی نیست. مدرسه ای که برای یک دانش آموز خوب بوده است ممکن است برای دانش آموز دیگری مناسب نباشد. از این رو بهتر است اینکار را به فردی متخصص مثل مشاور تحصیلی بسپارید. چرا که کاملا بی طرف و بر اساس ویژگی های دانش آموز مدرسه مناسبی را معرفی می کند.

از این رو در این زمینه می توانید با دکتر پرتوی به صورت کاملا خصوصی و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای جلسه مشاوره داشته باشید تا در ابتدا با بررسی وضعیت دانش آموز مدرسه مناسبی در محدوده زندگی شما معرفی شود.

  بهترین مدارس منطقه 5

چه افردی می توانند از مشاوره رایگان انتخاب مدرسه استفاده کنند؟

برای استفاده از این خدمات گروه آموزشی پرتوی محدودیتی ندارید و اگر می خواهید وارد مقطع جدیدی شوید و یا می خواهید مدرسه خودتان را تغییر دهید می توانید با هماهنگی و رزرو زمان قبلی از جلسه رایگان مشاوره بهره مند گردید.

مشاوره انتخاب مدرسه چه اطلاعاتی را در اختیار دانش آموز وخانواده قرار می  دهد؟

مسلما جای سوال است که در این جلسه مشاوره خصوصی چه اطلاعاتی کسب می کنید. در این جلسه در ابتدا دکتر پرتوی داوطلب و وضعیت درسی او را بررسی و آنالیز می کند. هدف درسی داوطلب را مشخص می کند و سپس بر اساس دوره و مقطع و رشته داوطلب، محل سکونت، هزینه ای که خانواده در نظر گرفته است مدرسه را معرفی می کند که دارای شرایط زیر می باشد:

1-روحیات دانش آموز با قوانین مدرسه سازگار باشد از نظر حجاب، قوانین محیطی مدرسه و..

2- با توجه به سطح علمی دانش آموز مدرسه معرفی می شود. مثلا اگر داوطلب علاقه ای به درس خواندن و سخت گیری نداشته باشد مدرسه ای که به او معرفی می شود درهمین راستا خواهد بودمثلا ما در شهر تهران مدارسی داریم که عمده فعالیت آنها بر مهارت و ورزش است تا درس و برعکس اگر دانش آموز اهداف والا داشته باشد و در زمینه درسی بسیار کوشا باشد مناسب با سطح خودش مدسه را معرفی می کنیم تا بتواند با همکلاسی های در سطح عملی خودش در یک کلاس درس بخواند تا اذیت نشود.

3- رشته مورد نظر داوطلب بررسی می شود و معرفی مدرسه بر مبنای آن صورت می گیرد. چرا که برخی از مدارس برخی از رشته ها را ارائه  نمی دهند و یا در یک رشته قوی تر عمل می کنند.

4- شرایط پرداخت شهریه به صورت مدارس تخفیف دار برای دانش آموزان ممتاز، اقساط شهریه و .. بررسی می شود.

5- انتظار داوطلب از مدرسه ای که می خواهد در آن درس بخواند مشخص می شود و بنا برآن دکتر پرتوی به خانواده مدرسه را معرفی می کنند

انتخاب مدرسه

چرا مشاوره انتخاب مدرسه؟

سوالی که یکبار از من پرسیده شد این بود که چرا باید برای انتخاب مدرسه مشاوره دریافت کنیم؟مسلما دانش آموز و خانواده او شناخت کافی در مورد تمامی مدارس یک منطقه ندارند. اما دکتر پرتوی با تیم متخصص خود به تمامی مدارس تهران رجوع کرده اند و مزیت ها و معایب هر مدرسه را بررسی کرده اند . بنابراین شناخت بسیار زیادی در مورد نحوه عملکرد مدرسه، دبیران و برنامه ریزی های مدرسه دارند از این رو راحت تر و سریع تر می توانند شما را به هدفتان برسانند.

نحوه برگزاری جلسه مشاوره

برای برگزاری جلسه مشاوره برای انتخاب مدرسه کافی است نام دانش آموز و مقطع او را برای ما در واتس آپ ارسال نمایید و سپس با یک جلسه 30 الی 45 دقیقه کاملا رایگان به صورت آنلاین می تونید با دکتر پرتوی در ارتباط باشید. در این جلسه حضور دانش آموز و پدر و مادر او الزامی می باشد.

مشاوره رایگان در واتس اپ

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *