انتشارات نشر الگو یکی از انتشاراتی هایی هست که کتاب های آن در بین بچه ها طرفدار داره و بیشتر با کتاب های کوچک موضوعی فارسی شناخته شده است در اینجا هر یک از کتاب های این انتشارات را با هم بررسی می کنیم .

کتاب جامع ریاضی ابتدایی نشر الگو

مقطع ابتدایی

در مقطع ابتدایی نشر الگو فقط برای تیز هوشان ششم برای آزمون تیز هوشان یک کتاب جامع دارد و بر خلاف سایر انتشارات برای پایه های اول تا پنجم کتابی به چاپ نرسانده است .

این کتاب شامل پرسش های 4 گزینه ای از سوالات هوش و استعداد تحلیلی است و همچنین در انهای کتاب نیز سوالات آزمون تیزهوشان چند سال اخیر قرار داده شده است .

مقطع اول دبیرستان

در مقطع دوره اول دبیرستان نیز کتاب های درس به درس و جامع منتشر کرده است که این کتاب ها شامل درسنامه های مروری برای مرور درس و پرسش های 4گزینه ای و پاسخنامه جامع و کامل و همچنین آزمون های جمع بندی است .

کتاب های مقطع اول متوسطه نشر الگو
کتاب های مقطع دوم متوسطه نشر الگو

دوره دوم متوسطه

در دوره دوم متوسطه برای پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم هر کدام به صورت جداگانه و برای هر درس یک کتاب با درسنامه و تست های 4 گزینه ای و پاسخ نامه منتشر کرده است که در این کتاب ها سوالات تستی وجو دارد انتشارات نشر الگو کتاب های تشریحی و سوالات امتحانی ندارد و فقط تست محور هستند .

کتاب های موضوعی

کتاب های موضوعی نشر الگو که موجب محبوبیت این انتشارات شد در زمینه درس فارسی است که 5 موضوع فارسی را در کتاب هایی با ابعاد A5منتشر کرده است که در ابتدا یک درسنامه کوچک با تست و پاسخ تشریحی دارد

این کتاب ها برای جمع بندی موضوعی درس فارسی و به عنوان ثابت برنامه قرار دارند .

این کتاب ها در زمینه های زیر است.

  • لغت و املا
  • زبان فارسی
  • قرابت
  • آرایه های ادبی
  • تاریخ ادبیات
کتاب های موضوعی نشر الگو
کتاب های موج آزمون نشر الگو

کتاب های جمع بندی موج آزمون

سری بعدی کتاب های نشر الگو کتاب های جمع بندی موج آزمون است که بسیار بسیار برای جمع بندی کتاب های خوبی است . در ابتدای کتاب نکات مهم هر درس به صورت کوتاه و گزیده برای شما بیان شده است در کنار این موضوع نیز آزمون های جامع مطابق کنکور سراسری در این کتاب ها وجود دارد چندین سری آزمون به سبک کنکور سراسری و سوالات آزمون های سراسرس یال های قبل به همراه پاسخ نامه تشریحی

که این کتاب ها برای داوطلبان بسیار قوی که می خواهند جمع بندی خوبی داشته باشند بسیار بسیار مفید و کاربردی است .

کتاب های المپیاد

همچنین نشر الگو جز معدود انتشاراتی هایی هست که برای المپیاد هم کتاب هایی را منتشر کرده است که سوالات سطح بالا و مناسبی برای المپیاد دارد پس اگر داوطلب شرکت در الپیاد های مختلف هستی استفاده از کتاب های نشر الگو رو بهت پیشنهاد می کنم .

کتاب های المپیاد نشر الگو
امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️