تدریس خصوصی در جنت آباد

تدریس خصوصی در جنت آباد

معمولا زمانی که برای معلم خصوصی در سایت های گوناگون جست و جو می کنید، مستقیما با عکس، روزمه و شماره تماس دبیران مواجه می شوید. سوال اصلی من از شما این است که چگونه از میان دبیران متفاوت می خواهید دبیری مناسب با شرایط خودتان یا فرزندتان را پیدا کنید؟ در زمان انتخاب تدریس خصوصی باید به متخصص و کارشناس تدریس خصوصی متصل شوید که بنا بر شرایط شما دبیر مناسب را معرفی کند. این مطلب مخصوص خانواده هایی است که بر اساس محل سکونت خود به دنبال تدریس خصوصی در جنت آباد تهران هستند.

موسسه تدریس خصوصی دکتر پرتوی در غرب تهران

گروه آموزشی مشاوره ای دکتر پرتوی با مدیریت دکتر سید بهروز پرتوی 14 سال است که در صادقیه تهران مشغول به فعالیت هایی از قبیل: 1- مشاوره درسی و برنامه ریزی 2- تدریس خصوصی 3- انتخاب رشته نهم و کنکور 4- آموزش محاسبات سریع ریاضیات و 5- آموزش تندخوانی مشغول می باشد و به مناطق مختلف تهران به صورت حضوری و یا آنلاین برای دانش آموزان شهرستان دبیر خصوصی اعزام می کند که یکی از مناطق فعال برای تدریس خصوصی در این موسسه آموزشی، منطقه جنت آباد تهران می باشد.

 

ملاک انتخاب دبیر برای تدریس خصوصی در منزل

مزیت تدریس خصوصی این است که معلم در منزل آموزش می دهد و زمان دانش آموز و خانواده او در رفت و آمد و ترافیک به هدر نمی رود و دانش آموز می تواند با کیفیت بالای آموزشی در زمانی کوتاه مطالب درسی را آموزش ببیند. اما مسلما برای انتخاب دبیر برای هر خانواده ملاک هایی مهم است که ما در این بخش می خواهیم اصلی ترین و مهم ترین ملاک های انتخاب دبیر را معرفی کنیم تا در زمان نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.

1-دبیر با تجربه و متخصص

توصیه ما این است که به هیچ عنوان از دبیران دانشجو استفاده نکنید، از آنجایی که سیستم آموزشی و کتاب های درسی مداوم در حال تغییر است بهتر است از دبیران با تجربه و تا حد امکان از دبیران رسمی آموزش و پرورش استفاده نمایید که در مدارس برتر مشغول تحصیل هستند و با سیستم آموزشی نوین مداوم در ارتباط هستند.

  تدریس خصوصی در منزل

دبیران دانشجو که صرفا رتبه خوبی کسب کرده اند و یا دبیران کم سن و کم تجربه نمی توانند نیاز داوطلب را برطرف کنند. چرا که از دبیر خصوصی زمانی استفاده می شود که دانش آموز نتوانسته است یادگیری لازم در کلاس درسی را داشته باشد، حال یک دانشجوی تازه کار چگونه می تواند جایگزین معلم مدرسه شود.

2-نظم و فن بیان دبیر

از آنجایی که هدف از معلم خصوصی ، صرفه جویی در زمان می باشد؛ معلمی که انتخاب می کنید باید کاملا منظم باشد و فن بیانی قوی برای تدریس و آموزش داشته باشد.

تدریس خصوصی

3-هزینه کاملا مناسب

هزینه تدریس خصوصی در مراکز مختلف متفاوت می باشد و به دلیل افزایش هزینه های رفت و آمد معمولا دبیران برای یک جلسه تدریس بین 350 الی 700هزار تومان بنا بر تجربه و سابقه خود دریافت می کنند. مسلما هزینه دانشجویان برای تدریس خصوصی مناسب تر می باشد اما یک ضرب المثل هست که می گوید هنوز آنقدر پودار نشده ام که کفش ارزون بخرم یعنی حتی اگر وضع مالی خوبی نداشته باشید هم بهتر است یک کفش خوب بخرید و سال ها از آن استفاده کنید تا یک کفش ارزون که هر ماه خراب شود. معلم خصوصی هم همین است بهتر است از یک دبیر خوب 2 الی 3 جلسه استفاده کنید تا بتواند با بیانی خوب مطالب را در زمانی کوتاه آموزش دهد تا یک دبیر تازه کار که با هزینه ای کم یک مبحث را در 10 جلسه تمام کند.

ویژگی تدریس خصوصی در گروه آموزشی دکتر پرتوی

همانطور که در بالا گفته شد گروه آموزشی دکتر پرتوی دارای 14 سال سابقه مشاوره و تدریس خصوصی در تهران می باشد که به تمامی مناطق تهران اعزام دبیران توانمند دارد که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین قابل استفاده می باشد. اگر قصد دارید که برای درسی ازمعلم خصوصی استفاده نمایید، توصیه ما به شما موسسه دکتر پرتوی است چرا که برای انتخاب دبیر ملاک ها و ویژگی های زیر را دارا می باشد.

1- استفاده از دبیران به نام با سابقه کاری 8سال به بالا ( دبیران مدارس برتر، مولفان کتاب، دبیران با تجربه)

2- ثبت قرار داد به صورت تک جلسه ( هزینه هر جلسه در انتهای هر جلسه دریافت می شود و نیازی به پرداخت چند جلسه همزمان نیست )

3- نظارت مستقیم دکتر پرتوی بر روند جلسات تدریس خصوصی

4- هزینه کاملا مناسب و ارائه پکیج های متفاوت بنا بر بودجه و سلیقه هر خانواده

5- تضمین کیفیت در ارائه خدمات

 

4.7/5 - (9 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *