تست آنلاین انتخاب رشته نهم چگونه است؟

تست آنلاین انتخاب رشته نهم

تست آنلاین انتخاب رشته نهم چیست و چه کاربردی دارد ؟

زمانی که  در دوره دوم دبیرستان با دانش آموزان برخورد می کنم، بیش از 90% افراد از رشته تحصیلی خود راضی نیستند و یا نمی دانند که در آینده قرار است چه مسیری را طی کنند. از این رو سردر گمی بیش از اندازه موجب شده است تا افراد انگیزه کافی برای مطالعه نداشته باشند و همچنین هزینه مالی و زمانی زیادی برای تغییر رشته داشته باشند. از این رو تست آنلاین انتخاب رشته نهم کمک می کند تا دانش آموز قبل از انتخاب رشته با ویژگی های پایدار خود آشنا شود و بداند که علاقه مندی های ناخودآگاه او چیست و در چه زمینه ای استعداد دارد و سپس با علم و اطلاعات کافی دست به انتخاب رشته بزند. 

مزایای استفاده از تست آنلاین انتخاب رشته چیست؟

 استفاده از این خدمات انتخاب رشته مزایایی دارد که موجب می شود فرد با اطمینان کامل دست به انتخاب رشته بزند. بر اساس صحبت دیگران و اعضای خانواده و همچنین بازار کار و در آمد نمی توان آینده را تعیین کرد. چرا که رشته ای که ممکن است برای فردی همراه با موفقیت باشد؛ برای فرد دیگر می تواند مانع پیشرفت شود. بنابراین این موضوع کاملا شخصی است و مزایای زیر را دارا می باشد

1) شناخت ویژگی های پایدار شخصیت 

2) شناخت توانایی ها و استعداد های داوطلب 

3) ترسیم آینده تحصیلی در دوره دوم دبیرستان 

4) ترسیم آینده شغلی در مقاطع بالاتر 

5) انتخاب رشته با درصد بالای اطمینان

انتخاب رشته نهم

 

خدمات انتخاب رشته نهم شامل چه مواردی می شود؟

اگر شما نیز می خواهید آینده خود را اصولی انتخاب کنید و برای دوران نوجوانی خود هدف و برنامه ریزی داشته باشید، بهتر است با استفاده از تست های آنلاین انتخاب رشته نهم از انتخاب خود مطمئن شوید که دیگر در دوره دوم دبیرستان دچار پشیمانی نشوید. خدمات انتخاب رشته نهم در گروه آموزشی دکتر پرتوی شامل :

1) انتخاب رشته توسط متخصص روانشناس به دلیل حساسیت بالای کار 

2) اجرای تست معتبر روانشناسی رغبت سنج 

3) اجرای تست معتبر روانشناسی استعداد یابی 

4) تحلیل و تفسیر دستی توسط روانشناس 

5) برگزاری جلسه مشاوره آنلاین با داوطلب و اولیا 

6) بررسی وضعیت تست های آنلاین و مشخص کردن رشته تحصیلی در دبیرستان 

7) معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار انها مناسب با داوطلب 

8) ارائه کتاب معرفی رشته های دکتر پرتوی 

9) پشتیبانی نامحدود 

10) تضمین عودت وجه در صورت عدم رضایت 

11) برگزاری تست به صورت حضوری و آنلاین 

دریافت مشاوره

اگر دانش آموز سال نهم هستی و در انتخاب رشته خودت سردرگم شده ای حتما این مطلب رو بخون هر چند به اعتقاد ما حتی دانش آموزی هم که بر تصمیم خودش مصمم هست باید اطمینان کاملی از انتخاب رشته نهم خودش به دست آورد . سوال اصلی اینجا است که چرا اصلا باید  در تست آنلاین انتخاب رشته نهم و شخصیت شناسی را شرکت کرد ؟

دانش آموز سال نهم در اوج دوران نوجوانی و شور و هیجانات است . تاثیر دیگران ، فیلم ها و کتاب ها بر روی این دانش آموزان زیاد است معمولا تصمیم گیری ها در این دوران دچار تغییرات زیادی می شود برای همین بر اساس دیده ها و شنیده ها خیلی نمی توان برای انتخاب رشته اقدام کرد اما تست های شخصیت شناسی انتخاب رشته به صورت آنلاین کمک می کند که ناخودآگاه فرد مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد . ناخود اگاه هر انسانی حدودا 85درصد از تصمیم گیری و اقدامات هر فرد را تشکیل می دهد برای همین موضوع در این سن و در سال حساسی مثل سال نهم که انتخاب رشته کل آینده درسی و شغلی فرد را می سازد بهتر است بر مبنای ناخود اگاه صورت بگیرد و پیش برود برای همین است که تست  آنلاین انتخاب رشته نهم انجام می پذیرد .

 برای آینده خود از همین الان سرمایه گذاری کنید .

چه تست های شخصیت شناسی برای انتخاب رشته مناسب تر هستند ؟

برای انتخاب رشته نهم به دهم معمولا آزمون های زیادی برگزار می شود اما برخی از آنها در سال نهم اعتبار بالایی ندارند . به طور مثال تست آنلاین شخصیت شناسی انتخاب رشته نهم MBTI در نسخه رسمی این تست گروه سنی 30 سال به بالا آمده است و اصلا برای افرادی که در پایه نهم هستند مناسب نیست و تست سنگینی برای این گروه سنی است همچنین نتایج این تست ناپایدار است.  . معمولا تست های شخصیت شناسی انتخاب رشته باید استعداد ها و هوش داوطلب را بسنجد و همچنین رغبت و علاقه های ناخودآگاه فرد را اندازه بگیرد چرا که بر اساس خود اگاه در سال نهم خیلی نمی توان نتیجه گیری کرد چرا که ممکن است بعد از گذشت 3 سال و ورود به دانشگاه علاقه خود اگاه فرد کاملا تغییر کند اما ناخودآگاه به قوت خودش پا بر جا می ماند . برای همین تست های تلفیقی سنجش ناخوداگاه هوش و رغبت بسیار برای انتخاب رشته سال نهم مناسب هستند .

  انتخاب رشته نهم

انتخاب رشته نهم

ورود به دبیرستان در دو شاخه تقسیم می شود یا رشته های فنی و حرفه ای و یا رشته های نظری ( تجربی – ریاضی – انسانی ) معمولا ملاک مدارس برای انتخاب رشته تست های آنلاین انتخاب رشته نیست بلکه ملاک کارنامه دانش آموز و بسته هدایت تحصیلی است که شامل آزمون MBTI هست که قبلا توضیح دادیم که چرا این تست مناسب نیست اما انتخاب رشته نهم بر مبنای نمره درسی اصلا کار صحیحی نیست ممکن است عوامل بیرونی موجب شده باشد که دانش اموز در شب امتحان آن درس و یا روز امتحان حال مساعدی نداشته باشد همچنین گاهی بر اساس نمره دانش آموز را مجبور می کنیم وارد رشته ای شود که به آن علاقه ای ندارد که مشکلاتی از قبیل عدم علاقه به درس ، اهمال کاری ، افت تحصیلی و … را در دوره دوم دبیرستان به همراه دارد .

معمولا خوش شانس ترین دانش آموزان تغییر رشته می دهند که آن هم ضرر های مخصوص به خودش را دارد و پایه تحصیلی فرد همیشه در وضع متوسطی باقی می ماند  برای همین بهتر است برای انتخاب رشته نهم به دهم از تست های انلاین معتبر و جهانی استفاده کرد تا انتخابی را انجام داد که در سال های بعدی موجب پشیمانی نشود .

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب رشت نهم و در اصل هدف از تست های آنلاین شخصیت شناسی انتخاب رشته اگاهی بخشی در مورد رشته های دانشگاهی است این آگاهی بخشی شامل توانایی های لازم برای هر رشته ، بازار کار و محیط های کاری رشته ، مدت زمان تحصیلی و طول تحصیل ، واحد های دانشگاهی رشته می باشد .

  مشاوره انتخاب رشته نهم در غرب تهران

بسیار دیده ایم که دانش آموزی مثلا عاشق رشته مکانیک بوده است چون کار با ابزار آلات را دوست داشته اما از درس فیزیک خوشش نمی آمده ووقتی وارد دانشگاه و رشته مکانیک شده متوجه شده که اکثر واحد های دانشگاهی او درس فیزیک هست این عدم آگاهی می تواند دانش اموز و فرد را دچار بی علاقگی در مسیر کند . برای همین شناخت کافی بسیار بسیار مهم است .

می توانید برای شناخت کافی رشته های دانشگاهی و اطلاعات کامل در رابطه با رشته ها به کتاب معرفی رشته های دانشگاهی مراجعه نمایید .

معرفی رشته ریاضی

هدف از تست های آنلاین شخصیت شناسی انتخاب رشته نهم

سوال اصلی در این است که چرا اجرای تست ها لازم و ضروری است ؟ شناخت یک فرد صرفا از طریق مشاوره و مصاحبه شناخت دقیق و کاملی نیست معمولا تست های شخصیت شناسی انتخاب رشته که به صورت انلاین برگزار می شود به گونه ای طراحی شده اند که دانش اموز نمی تواند در نتیجه آن دخالتی داشته باشد و تفکرات درونی و شخصیتی دانش اموز را هدف قرار می دهند  . این تست ها به دانش آموز و اولیا او و مشاور انتخاب رشته کمک می کند که شناخت کاملی از ویژگی های فرد به دست بیاید و در مصاحبه بتوان به نتیجه کاملی برای رشته دبیرستان و دانشگاه دست پیدا کرد .

اگر در زمینه ورود به یک رشته علاقه و استعداد کافی وجود نداشته باشد هیچ موفقیت و پیشرفتی حاصل نمی شود هدف اصلی تست آنلاین انتخاب رشته نهم شناخت استعداد ها و علاقه مندی ها است و نکته مهم در این است که هر دو این ها باید در کنار هم وجود داشته باشد و یکی از آن ها به تنهایی کافی نیست.

ریاضی ، تجربی ، انسانی یا هنر ؟؟؟

اینکه هر فردی بر اساس ویژگی های شخصیتی و استعدادی که دارد برای چه رشته ای مناسب تر هست بسیار بسیار مهم است اگر فردی می خواهد وارد رشته ریاضی شود باید بداند که آیتم اصلی این رشته درک ریاضی بالااست نمی توان به ریاضی و فیزیک علاقه نداشت اما وارد رشته ریاضی شد همچنین استعداد تحلیلی و هوش ریاضی برای فردی که می خواهد وارد رشته ریاضی شود بسیار اهمیت دارد در کنار این موضوع واقع گرایی بالا برای ورود به رشته ریاضی بسیار مهم است فرد احساسی و هیجانی نمی تواند در این رشته با منطق های ریاضی سازگاری داشته باشد اما اگر طالب رشته های معماری و عمران هستید باید کمی هم ذوق هنری داشته باشید افرادی که می خواهند وارد رشته ریاضی شوند باید درون گرا ، واقع گرا و با هوش بالای ریاضی و درک تحلیلی باشند در غیر این صورت شانس موفقیت در این رشته بسیار پایین می آید .

 

افرادی که رویای پزشکی در سر دارند بسیار بسیار کار حساسی دارند دانش اموزان بسیاری به عشق روپوش سفید وارد رشته تجربی می شوند اما وقتی بعد از هزاران زحمت و تلاش وارد این رشته ها می شوند متوجه می شوند که اصلا با روحیات انها سازگار نیست مدت زمان تحصیل طولانی ، شیفت های شب ، آزمون های سخت و طاقت فرسا همگی اینها دست به دست هم می دهد تا دانشجویی را که انتخاب هوشمندانه ای نداشته کلافه کند برای همین است که تعداد دانشجویان انصرافی ترم 4 پزشکی کم نیست و ما 11هزار !!!!!! پزشک بیکار داریم پس می بینید که تست های آنلاین شخصیت شناسی پایه نهم بسیار بسیار مفید و کاربردی هستند

برای ورود به رشته تجربی باید هوش زیستی و جست و جو گری بالایی داشته باشید . فردی اجتماعی و درون گرا باشید همچنین واقع گرایی بالایی نیاز هست برای ورود به رشته تجربی .

اگر متقاضی ورود به رشته انسانی هستی بر خلاف تصور عموم کار سختی در پیش داری مهم ترین بخش های اداری یک جامعه نیاز به افرادی دارد که در رشته انسانی تحصیل کرده اند تنوع بالای رشته های دانشگاهی رشته انسانی کار را کمی سخت می کند برای ورود به هر رشته آن ویژگی های متفاوتی نیاز هست همچنین چون زیر گروه های متفاوتی هم دارد برای قبولی در هر رشته ای راه جداگانه ای نیاز هست برای همین اگر متقاضی ورود به رشته حقوق هستید آیتم اجتماعی بالا و درک بالا لازم هست اما اگر می خواهید وارد رشته های مدیریتی شوید باید خجالت را کنار بذارید و تبدیل به یک فرد رهبر و پر قدرت با نظم و انضباط شخصی بالا شوید و اگر قرار هست روانشناسی بخونید باید عاشق ارتباط گرفتن با مردم باشید معمولا دانش اموزانی که معدل پایینی دارند را مجبور به ورود به رشته انسانی می کنند اما بر خلاف تصور رشته انسانی نیاز به سواد و درک تحلیلی  بالا دارد برای همین موضوع حتما این درس را جدی بگیرید .

اگر رشته های فنی حرفه ای و هنرستان را دوست دارید باید فردی صبور و هنری باشید معمولا افرادی که ویژگی کمال گرایی دارند اصلا در این رشته ها موفق نمی شوند . همچنین درون گرایی بالا برای ورود به این رشته ها بسیار بسیار نیاز هست.

  انتخاب رشته انسانی نهم

بازار کار خوب ؟؟

سوال خیلی از افراد در زمان انتخاب رشته این است که چه رشته ای بازار کار خوبی دارد که وارد همان رشته شوم ؟ تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که چرا در جامعه ما این همه مشکلات بیکاری وجود دارد ؟ چون افراد در جایگاه و موقعیت های خودشون قرار نگرفته اند . اگر شما وارد رشته و شغلی شوید که علاقه ای به ان ندارید یا توانایی پیشرفت در ان رشته را نداشته باشید هیچ گاه در آن رشته موفق نمی شوید حتی اگر آن رشته بازار کار و در امد عالی داشته باشد . از همه مهم تر شما در سال نهم انتخاب رشته را انجام می دهید اما حدودا 7 سال بعد وارد بازار کار ان رشته می شوید ممکن است در این 7 سال همه چیز تغییر کند  . اما علاقه و استعداد شما پا برجا باقی می ماند . پس بازار کار را شما هستید که می سازید برای همین است که تست های آنلاین انتخاب رشته نهم توصیه می شود و بسیار بسیار برای هر دانش اموز نهمی لازم است .

علاقه یا استعداد ؟؟

در انتخاب رشته علاقه مهم است یا استعداد ؟ باید گفت که هر دوی اینها در کنار هم معنی پیدا می کند اگر فردی به رشته ای علاقه داشته باشد اما در زمینه ان رشته و شغل مرتبط با آن ، استعداد وجود نداشته باشد هیچ وقت رشد چشمگیری در این زمینه اتفاق نمی افتد و بر عکس اگر فردی در زمینه ای استعداد کافی داشته باشد اما به رشته ای علاقه نداشته باشد وصرفا باعث کار و درآمد وارد آن رشته شود هم نمی تواند مثل باقی رقبای خود پیشرفت کند برای همین موضوع باید هم علاقه و هم استعداد همگام با هم باشد .

قالیشویی

تست های شخصیت شناسی آنلاین انتخاب رشته نهم

گروه آموزشی پرتوی با 12 سال سابقه مفید تست های آنلاین روانشناسی را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد از انجایی که انتخاب رشته نهم بسیار مهم است و تاثیر زیادی در سرنوشت یک فرد دارد این کار باید زیر نظر یک متخصص روانشناسی انجام بپذیرد و شرح حال و مصاحبه با دانش آموز نباید هیچ تاثیری بر نتیجه تست داشته باشد برای همین موضوع باید تست های آنلاین انتخاب رشته زیر نظر متخصص روانشناس باشد . تست های آنلاین انتخاب رشته گروه آموزشی پرتوی تضمین کیفیت دارد و در صورتی که نارضایتی داشته باشید هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود . همچنین گروه آموزشی پرتوی تنها مجموعه ای است که در زمینه معرفی رشته های دانشگاهی 3 جلد کتاب تخصصی به چاپ رسانده است . همچنین بعد از اجرای تست و تفسیر تست های انلاین انتخاب رشته یک جلسه مشاوره غیر حضوری برگزار می شود که نتیجه تست با اولیا و دانش آموز در میان گذاشته شود .

چرا تست آنلاین انتخاب رشته ؟

سوال برخی از داوطلبان پایه نهم در این است که آیا تست های انتخاب رشته باید حضوری باشد یا به صورت آنلاین . معمولا تست های آنلاین اگر به صورت آنلاین هم تصحیح شود اصلا اعتبار ندارد چرا که هر دانش آموزی و هر فردی ویژگی های مخصوص به خودش را دارد و تفسیر جداگانه ای دارد مخصوصا تست های پیچیده انتخاب رشته نهم که چندین عامل در ارتباط با هم تفسیر و نمره گذاری می شوند بنابراین به تست های آنلاینی که به صورت انلاین و کامپیوتری هم تصحیح می شوند خیلی اعتماد نمی توان کرد اما تست های آنلاین انتخاب رشته گروه اموزشی پرتوی به صورت دستی تصحیح و تفسیر می شود و هدف آن بیشتر برروی صرفه جویی در زمان رفت و آمد دانش آموزان و خانواده آن ها است چرا که تفسیر دستی تست ها ساعت ها زمان می برد برای همین از انجایی که ارزش زمانی بسیار مهم تر از ارزش مادی است این تست ها به صورت انلاین برای دانش آموز ارسال می شود نحوه پاسخ گویی به این تست های انلاین انتخاب رشته هم توسط روانشناس بیان می شود و بعد پاسخ ها به صورت خودکار برای ما ارسال می شود و نتیجه تست ها به صورت دستی توسط روانشناس مجموعه تصحیح می شود و با شما برای برگزاری جلسه مشاوره انلاین انتخاب رشته تماس گرفته می شود . این کار کاملا تضمینی است چرا که آینده شما برای ما بسیار بسیار مهم است .

  انتخاب رشته حضوری نهم

نحوه ثبت نام تست شخصیت شناسی آنلاین انتخاب رشته نهم

برای ثبت نام در تست های انلاین انتخاب رشته با تضمین کیفیت قطعی فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل شود و یا عدد 9 را به شماره 09901981355 پیامک کنید .

رزرو مشاوره انتخاب رشته نهم

قالیشویی در تهران 

4.4/5 - (530 امتیاز)
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *