تدریس خصوصی خانم

تدریس خصوصی خانم

تدریس خصوصی با هدف یادگیری بیشتر و دقیق تر دروسی است که در مدرسه تدریس می شود. هدف از تدریس خصوصی این است که دانش آموز بتواند مفاهیم کتاب درسی را به خوبی یادبگیرد و یا اگر می خواهد در آزمون های خاص یا کنکور شرکت کند؛ از نکات تکمیلی تر استفاده کند. نکاتی که مطالعه و یادگیری آنها به تنهایی کار سخت و زمان بری است و یک دبیر خصوصی توانا می تواند در مدت زمان کوتاهی مفاهیم را بهتر به دانش آموز منتقل کند. از آنجایی که در تدریس خصوصی معلم به منزل داوطب مراجعه می کند خیلی از خانواده ها به دنبال تدریس خصوصی خانم هستند که یک دبیر خانم به فرزند آنها آموزش های لازم را بدهد.

تدریس خصوصی حرفه ای گروه آموزشی پرتوی

گروه آموزشی دکتر پرتوی به مدیریت دکتر پرتوی در 14 سال کارحرفه ای کادری از دبیران خانم و آقا در دروس مختلف پایه های مختلف را در یک تیم حرفه ای و پر قدرت در کنار هم جمع آوری کرده است. دانش آموزانی که برای تدریس خصوصی به این مجموعه مراجعه می کنند می توانند در هر درسی از دبیرانی استفاده کنند که در مدارس خوب و معروف تهران تدریس می کنند و به صورت رسمی در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند و یا تالیف کتاب های کمک آموزشی معروف را بر عهده داشته اند.

معیار های انتخاب دبیر خصوصی

برای زمانی که می خواهید در درسی از تدریس خصوصی استفاده کنید در ابتدا درس مورد نظر شما ثبت می شود. در این بین دبیران معروف هر درس در اختیار دکتر پرتوی قرار می گیرد. سپس بر اساس مقطعی که دارید: ابتدایی، دوره اول و دوره دوم متوسطه، دبیران مجددا گزینش می شوند تا دبیری برای شما انتخاب شود که سال های سال تجربه تدریس در آن درس و مقطع را داشته باشد.

سپس منطقه محل سکونت شما بررسی می شود تا دبیری برای شما گزینش شود که از نظر مسافت به شما نزدیک باشد که هزینه های شما کاهش پیدا کند. چرا که اگر دبیر زمان و هزینه کمتری برای رفت و آمد به منزل دانش آموز صرف کند؛ هزینه یک جلسه تدریس خصوصی به صرفه تر خواهد بود.

  بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی

پس از بررسی منطقه سکونت حال دانش آموز و خانواده می توانند از میان پکیج های تدریس خصوصی یکی را انتخاب کنند که در این جا تفاوت از نظر هزینه می شود. تفاوت در هزینه ها نیز ناشی از تجربه کمتر یا بیشتر دبیر، سابقه تدریس و همچنین مقطع دانش آموز می شود.

پس از بررسی تمامی موارد فوق دکتر پرتوی با دبیر انتخابی تماس می گیرند و شرایط داوطلب را توضیح می دهند و سپس دبیر با دانش آموز و خانواده جهت شناخت بیشتر داوطلب، بررسی مبحث مورد نظر برای تدریس؛ زمانی را برای شروع جلسه اول مشخص می کنند.

تدریس خصوصی دبیر خانم یا آقا ؟

ملاک های انتخاب دبیر برای هرخانواده ای متفاوت است. برخی از دانش آموزان ترجیح می دهند که دبیران آقا برای تدریس خصوصی در منزل داشته باشند تا جدی تر بتوانند مطالعه کنند. حتی برخی اعتقاد دارند که فن بیان آقایان متفاوت می باشد. اما جالب است بدانید در گروه آموزشی  دکتر پرتوی به دلیل انتخاب حرفه ای دبیران، دبیران خانم نیز برای تدریس خصوصی طرفداران زیادی دارند. جدیت در کار، جزوات منظم و طبقه بندی شده، نظم و خوش قولی و سابقه کاری درخشان موجب شده است که تدریس خصوصی خانم این روزها در مجموعه ما طرفداران بیشتری داشته باشد.

معیار انتخاب دبیر

همچنین آن دسته از خانواده هایی که می خواهند فرزند آنها با دبیر خانم در ارتباط باشد، تعهد می دهیم که تیمی از بهترین دبیران را در اختیار آنها قراردهیم .

در انتخاب دبیر خصوصی به این موارد توجه کنید

موسسات تدریس خصوصی این روزها بیشتر قبل شده اند و همچنین دانشجویان نیز اگر درسی را در کنکور سراسری درصد بالا زده اند به کار تدریس خصوصی مشغول می باشند . برای همین با توجه به گوناگونی دبیران و موسسات و ویژگی های متفاوت دبیران خصوصی توصیه می کنیم در زمان تدریس خصوصی به این موارد توجه کافی داشته باشید:

1- سابقه تدریس دبیر حداقل بیش از 10 سال

2- جزوات و کتاب های منظم برای آموزش

3- نظم و دقت بالا

4- فن بیان عالی و تسلط بر مطالب

5- قرار داد با دبیر به صورت تک جلسه تنظیم شود

6- هزینه مناسب با توجه به ارائه خدمات

7- نظارت دقیق بر تدریس دبیر توسط موسسه

نحوه استفاده از تدریس خصوصی خانم

آن دسته از داوطلبانی که میخواهند از دبیر خانم برای آموزش خصوصی در منزل استفاده کنند نگران نباشید چرا که برای تمامی دروس از دروس عمومی تا تخصصی در مقطع ابتدایی، دوره اول و دوره دوم متوسطه می توانید از دبیران به نام و با تجربه خانم استفاده نمایید. و برای این کار کافی است تا به مجموعه دکترپرتوی مراجعه نمایید تا انتخاب دبیر شخصا توسط دکتر پرتوی برای شما انجام شود.

  تدریس خصوصی در غرب تهران با حرفه ای ها

لیستی از بهترین دبیران خانم برای تدریس خصوصی

مسلما بهتر است که قبل از اقدام به پرداخت هزینه برای تدریس خصوصی دبیر انتخابی خود را بشناسید. اما از آنجایی که انتخاب دبیر ملاک های مخصوص به خودش را دارد و دکتر پرتوی بنا بر وضعیت درسی هر داوطلب و روحیه او بر اساس آنالیزی که انجام می دهند، دبیر را مشخص می کنند؛ شماره تماس دبیران را در معرض دید قرار نمی دهیم تا انتخاب دبیر از روی سلیقه و هیجان نباشد. بلکه معیار های اصولی در نظر گرفته شود.

پس از مشخص شدن دبیر مربوطه شماره تماس دبیر در اختیار شما قرار می گیرد تا قبل از برگزاری جلسه اول بتوانید با دبیر خانم صحبت کنید و شرایط داوطلب را مرود بررسی قرار دهید.

سوالات متداول

1- آیا امکان استفاده از دبیران خصوصی در هر شهری امکان پذیر است؟

پاسخ: اگر شما در شهر تهران زندگی می کنید، دبیران ما مناسب با محله زندگی شما انتخاب می شوند تا به صورت حضوری در منزل شما تدریس کنند و اگر در شهر های دیگر هستید و می خواهید از تدریس خصوصی دکترپرتوی با دبیران با تجربه استفاده نمایید، برگزاری آنلاین جلسات با کیفیت حضوری و هزینه مناسب تر وجود دارد.

2- آیا امکان انتخاب دبیر توسط دانش آموز وجود دارد؟

پاسخ : از آنجایی که دانش آموزان ممکن است در انتخاب دبیر مناسب دچار مشکل شوند؛ چرا که شاید روحیه دبیری با دانش آموز سازگار نباشد و یا یک دبیر برای محدوده سکونت خاصی خدمات ارائه ندهد چرا که مسیر رفت و امد در تدریس خصوصی خانم اهمیت بسیار دارد، امکان انتخاب دبیر به صورت مستقیم توسط دانش آموز امکان پذیر نیست و اینکار به صورت تخصصی توسط دکترپرتوی انجام می شود.

3- چگونه برای تدریس خصوصی اقدام کنیم ؟

پاسخ : اگر می خواهید برای کی یا چند درس خود به صورت اختصاصی آموزش ببیند فقط کافی است با شماره 09207278684 در ارتباط باشید تا مراحل انتخاب دبیر برای شما انجام شود.

 

5/5 - (6 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *