تدریس ریاضی دوازدهم تجربی

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم تجربی

ریاضی سال دوازدهم داوطلبان رشته تجربی دارای 7 فصل می باشد که معمولا تدریس ریاضی دوازدهم تجربی، همان تدریس ریاضیات کنکور می باشد چرا که مباحث اصلی را شامل می شود . مبحث تابع، مثلثات، حد و پیوستگی؛ مشتق و کاربرد مشتق جز 5فصل اول این کتاب درسی است که بیشترین میزان سوال در کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهد. جامع بودن مطالب کتاب درسی دوازدهم تجربی در درس ریاضی موجب شده است تا دانش آموزان نیاز به یک ابزار کمکی مانند معلم خصوصی برای امتحان نهایی و کنکور داشته باشند. از این رو می خواهیم در رابطه با تدریس ریاضی دوازدهم تجربی صحبت کنیم

 

 

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم

گروه آموزشی دکتر پرتوی با کادری از دبیران به نام تهران که همگی جز اساتید مدارس برتر هستند و یا تالیف کتاب های تخصصی کنکور را انجام داده اند و با نظارت مستقیم دکتر پرتوی بر روند تشکیل کلاس ها می باشد که با هزینه ای مناسب در منزل برگزار می شود . که می توانید برای اطلاع از شرایط تدریس خصوصی و رزرو کلاس های آموزشی با ما در ارتباط باشید.

رزرو و ثبت نام تدریس خصوصی

ویژگی تدریس خصوصی ریاضی در گروه آموزشی پرتوی

گروه آموزشی دکتر پرتوی یک مجموعه تخصصی در زمینه مشاوره و تدریس خصوصی می باشد که 15 سال است با افتخار در بالاترین سطح آموزشی فعالیت می کند و رضایت داوطلبان را به خود جلب کرده است. اما تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم رشته تجربی در این مجموعه ویژگی های منحصر به فردی دارد که عبارتند از :

1) استفاده از دبیران رسمی آموزش و پرورش و با تجربه کافی

2) نظارت مستقیم دکتر پرتوی بر روند جلسات

3) هر جلسه معادل 2 ساعت آموزشی و 100 دقیقه می باشد

4) هزینه مناسب

5) رزرو کلاس به صورت تک جلسه

  بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی

تدریس ریاضی دوازدهم تجربی

همانطور که قبلا گفته شد ریاضی دوازدهم دانش آموزان رشته تجربی دارای مباحث مهم و کلیدی است که معمولا بیشترین سوالات کنکور سراسری را نیز به خود اختصاص می دهد. از این رو وظیفه معلم در تدریس ریاضی تجربی این است که بتواند مباحث را به خوبی پوشش دهد و مطالب پایه را نیز در فرصتی مناسب مرور و رفع اشکال کند. چرا که مبحث تابع و مثلثات و حد و پیوستگی و آمار و احتمال، جز مباحثی است که دانش آموز در سال های قبلی نیز آموزش دیده است که لازم است با پایه ای قوی وارد سال دوازدهم شود.

همچنین مباحث مشتق و کاربرد مشتق مفاهیمی است که داوطلب برای اولین بار با آن مواجه می شود. همچنین ریاضی رشته تجربی در کنکور 1400 و در کنکور دی ماه 1401 جز دروس بسیار سخت به حساب آمده است که معمولا جز دروس چالشی در کنکور شده است از این رو اهمیت آموزش ریاضی دوازدهم تجربی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. بنابراین لازم است که از دبیران با تجربه و با فن بیان عالی برای آموزش ریاضی دوازدهم تجربی استفاده شود.

تدریس خصوصی

منابع آموزشی ریاضی دوازدهم

مسلما برای آموزش یک مطلب درسی راه های گوناگونی وجود دارد که بنا بر شرایط دانش آموز، بودجه آموزشی که در نظر دارد، وضعیت ریاضیات پایه در سال های قبل و زمانی که تا امتحان نهایی و کنکور باقی مانده است، ابزار های گوناگونی وجود دارد. که بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از :

1)کتاب کمک آموزشی

اگر داوطلب پایه قوی در درس ریاضیات دارد و زمان کافی برای مطالعه در اختیار دارذ، بهترین راه استفاده از کتاب کمک آموزشی مناسب است که برای ریاضی رشته تجربی بهترین کتاب کمک اموزشی که هم درسنامه قوی دارد و هم تست های طبقه بندی و تیپ بندی شده همراه با پاسخ نامه تشریحی جامع و کامل دارا می باشد، کتاب ریاضیات جامع انشارات مهر و ماه می باشد.

2) کلاس و ویدئو آموزشی

ابزار دیگر در آموزش ریاضی دوازدهم تجربی، استفاده از فیلم های آموزشی است که شامل ویدئو های آموزشی موجود در سایت های گوناگون می باشد و یا در آموزش نوین امروز شامل کلاس های آنلاین و آفلاین آموزشی می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. این سبک از آموزش برای دانش آموزانی می تواند مفید باشد که می خواهند در کنار آموزش مدرسه با هزینه اندکی از دبیران دیگر نیز استفاده کنند وزمانی کافی نیز در اختیار دارند. اما مشکل اصلی این کلاس های آموزشی این است که رفع اشکال اختصاصی ندارد.

  بهترین معلم خصوصی در صادقیه

3)تدریس خصوصی

ابزار سومی که موجب آموزش ریاضی دوازدهم تجربی می شود، استفاده از معلم خصوصی است که می تواند در زمان اندک بیشترین بهره وری را به همراه داشته باشد. دانش آموزانی که سطح پایین تری در این درس دارند، پایه ضعیفی دارند، زمان کافی برای مطالعه و مشاهده فیلم اموزشی ندارند، بهترین اقدام برای تقویت درس ریاضی این است که از دبیران با تجربه ای استفاده کنند که با بیانی عالی در زمانی کوتاه به تدریس و رفع اشکال اختصاصی با دانش آموزان بپردازند.

 

پرسش و پاسخ متداول :

1) آیا برای آموزش ریاضی حتما به کلاس خصوصی نیاز است؟

پاسخ: برای اموزش ریاضیات راه های مختلفی وجود دارد اعم از کتاب کمک آموزشی مناسب، آموزش های ویدئویی موجود در سایت های مختلف اما اگر می خواهید که به خوبی بر مفاهیم مسلط شوید و تست های این مباحث را در کنکور از دست ندهید استفاده از دبیر خصوصی تضمینی تر و سریع تر است و می تواند زمان شما را سیو کند.

2) برای تدریس خصوصی از چه کلاس هایی استفاده نماییم ؟

پاسخ : مراکز تدریس خصوصی زیادی در تهران و شهرستان ها وجود دارد که اعزام دبیر انجام می دهند اما گروه آموزشی دکتر پرتوی نه از دبیران دانشجو استفاده می کند و نه برای رزرو تدریس خصوصی نیاز به تسویه 10 جلسه همزمان می باشد. از این رو می توانید با کمی تحقیق گروه آموزشی دکتر پرتوی را برای تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم تجربی انتخاب نمایید.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *