جامع کنکور

کتاب های جامع کنکور

در تمامی دروس کتاب های درسنامه و تست جامع دارد که در انتهای هر درس نامه یک خلاصه کامل هم دارد.نکته بعدی درمورد کتاب های مهرو ماه تست های تیپ بندی وطبقه بندی شده است که تست های آن در سطح خوب و به نسبت سختی است .تست های آموزشی آن درجه سختی 30مثبت درصد و درجه سختی مثبت 45درصد دارد . که سوالات را تیپ بندی کرده است.

تست های تثبیت مثبت 70 درصد و تست های تسلط مثبت 85 درصد دارد که این کتاب ها را کتاب های قوی تری کرده است و علاوه بر این در پایان هر فصل یک آزمون هم دارد .

کتاب های پاور تست

اگر مد نظر دارید در هر سال دهم و یازدهم ودر هر رشته ریاضی وتجربی و انسانی کتاب تست درس به درس و درسنامه درس به درس داشته باشید می توانید از این کتاب ها استفاده کنید که تست های طبقه شده دارد.

پاور تست
جمع بندی

کتاب های جمع بندی(سیب)

کتاب های جمع بندی(سیب) مخصوص داوطلبانی است که نیاز به یک جمع بندی دارند و درسنامه خلاصه و تست های مهم را فقط نیاز دارند و برای همه سطح ها از ضعیف تا قوی را در بر می گیرد .

کتاب های لقمه و جیبی مهر وماه

کتاب های لقمه و جیبی مهر وماه که معروف ترین کتاب های جیبی هستند که در درس های مختلفی وجود دارند که شامل تمامی دروس دهم و یازدهم و دوازدهم می باشد که پیام آیات و لغات عربی وقواعد عربی / واژگان عربی وزبان / فرمول های ریاضی وفیزیک / مسائل شیمی / چکیده ژنتیک و… که همه مطالب را به صورت خلاصه و چکیده مطرح کرده است.

همچنین بخوانید: معرفی کتاب های گاج

لقمه و جیبی
امتحانوفن

کتاب های امتحانوفن

کتاب های امتحانوفن که مخصوص شب امتحان هست که یه درس نامه چکیده داره و نمونه سوالات امتحانی داره و می تونید برای شب امتحان به خوبی ازش استفاده کنید

کتاب های آموزش فضایی مهر وماه

کتاب های آموزش فضایی مهر وماه که بیشتر تمرکز بر درسنامه دارد و از لحاظ محتوای تست خیلی قوی نیست و علاوه بر آن بیشتر حالت آموزشی دارد و تمرین های کتاب درسی و مفاهیم را توضیح داده است واگر بیشتر به دنبال آموزش هستید تا تست می توانید از این کتاب ها استفاده کنید  .که البته تعدد آن محدود است و در دروس فارسی / ریاضیات تجربی / زیست شناسی 2 و آمار و احتمال دارد و عربی آن در دست چاپ می باشد .

کتاب فضایی
درس پک

کتاب های درس پک مهر وماه

کتاب های درس پک مهر وماه که تمامی درس های یک پایه را یکجا دارد وتفاوت آن با کتاب های آموزش فضایی در این است که درس پک ها بیشتر به کتاب درسی می پردازد متن کتاب درسی با تصاویر رنگی و حل تمرین های کتاب درسی که این کتاب ها در پایه های ابتدایی ومتوسطه اول هم وجود دارد.

کتاب های کنکوریوم

کتاب های کنکوریوم که همان کتاب های کنکوری می باشد که کنکور ده سال اخیر رو برای شما گرد آوری گرده وبرای هر رشته کتابی جداگانه است که در هر رشته هم ازمون اختصاصی هم آزمون عمومی وجود دارد . این کتاب دارای پاسخ  نامه تشریحی در جلد دوم است .

کتاب کار

کتاب های کار

کتاب های کار که فقط به حل تمرین بیشتر می پردازد و برای تشریحی کارکردن وبیشتر مسلط شدن روی کتاب های درسی است و برای همه مقاطع تحصیلی هم موجود است .

همچنین بخوانید: معرفی کتاب های خیلی سبز

کتاب های آزمون مهر وماه

کتاب های آزمون مهر وماه که فقط برای درس ریاضی منتشر شده است که دارای 100 آزمون ریاضی است .

آزمون ریاضیات تجربی

و در نهایت انتشارات مهر وماه کتاب هایی در زمینه تیزهوشان برای ششم ونهم طراحی کرده است و علاوه برآن در زمینه دفتر برنامه ریزی و سالنامه و کتاب های کودک هم محصولاتی را ارائه داده است  .

5/5 - (1 امتیاز)