تدریس تیزهوشان نهم

تدریس خصوصی تیزهوشان

قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شبیه کنکور سراسری است و برای دانش آموزان نهمی علاقه مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی فضایی شبیه به کنکور سراسری دارد. مسلما افرادی می توانند در آزمون ورودی این مدارس پذیرفته شوند که ویژگی های متفاوتی به نسبت سایر دانش آموزان پایه نهم داشته باشند. علاوه بر هوش بالا در استعداد تحلیلی، داشتن درک بالا در درس ریاضی و علوم نیز واجب است. برای همین تدریس تیزهوشان نهم در دروس مهم و کلیدی این آزمون را به خانواده ها و دانش اموزان علاقه مند به قبولی در مدارس سمپاد توصیه می کنم.

ضرورت تدریس تیزهوشان

به دلیل آنکه اکثریت مدارس هم دوره اول و هم دوره دوم را ارائه می دهند، به دنبال تشویق دانش آموزان به شرکت در مدارس خاص نیستند. چرا که قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی یعنی ظرفیت کمتر مدارس در دوره دوم. اما دانش آموزان علاقه مند نباید هدف خود را رها کنند. اما از آنجایی که مدارس تمایلی به قبولی دانش آموزان ندارند، تدریس کتاب های درسی نیز در سطح مدرسه انجام می شود. برای همین این تدریس برای قبولی در آزمون تیزهوشان کافی نیست.

تیزهوشان

مسائل ریاضی و علوم که از پایه هشتم و نهم مطرح می شود و همچنین استعداد تحلیلی نیاز به تدریس خصوصی در سطح آزمون تیزهوشان دارند.

از این رو استفاده از تدریس خصوصی تیزهوشان در این دروس را توصیه می کنیم. چرا که قبولی در مدارس خاص سال نهم به دهم مانند کنکور فرصت جبران ندارد و اگر داوطلب پذیرفته نشود به ناچار باید در مدارس دولتی و یا غیر انتفاعی ثبت نام کند. و مانند کنکور سراسری امکان شرکت دوباره درسال بعد را ندارد. از این رو باید در سال نهم تمامی ابزار های آموزشی لازم اعم از مشاوره و برنامه ریزی درسی، تدریس خصوصی و .. را به کار گیرد تا بتواند به هدف خود دست پیدا کند.

  محاسبات سریع ریاضی تیزهوشان نهم

تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان

درس ریاضی برای دانش آموزانی که می خواهند در سال دهم وارد رشته ریاضی و علوم بشوند اهمیت بالایی دارد. ضریب 4 این درس در آزمون تیزهوشان موجب می شود که برای قبولی از 10 سوال به 9 سوال پاسخ کاملا صحیح بدهید. یکی از مهم ترین راز های قبولی مدارس سمپاد کسب درصد بالای 90 در درس ریاضی است.

همچنین مسائل سخت و پیچیده ای نیز از این درس مطرح می شود که بدون دانش عمقی و فقط با اطلاعات مدرسه نمی توان سوالات را پاسخ داد.

تدرس خصوصی ریاضی نهم برای قبولی در مدارس خاص، آموزش نکات مهم و میانبری است تا دانش آموز بتواند مسائل را خیلی سریع تر و راحت تر آموزش ببیند.

برای همین اولویت خانواده ها در گرفتن معلم خصوصی در سال نهم برای درس ریاضی باشد. چرا که سوالات آزمون تیزهوشان با سوالات کتاب درسی بسیار متفاوت می باشد.

  معلم خصوصی ریاضی در تهران

تدریس خصوصی علوم

علاوه بر درس ریاضی، درس علوم نیز در قبولی مدارس خاص تاثیر بالا دارد. اما نکته مهم در این درس این است که مباحث زمین شناسی، زیست شناسی و شیمی جز مباحث خواندنی به حساب می آیند و دانش آموز می تواند با کتاب های کمک آموزشی معتبر مثل IQ گاج بر مطلب کتاب درسی مسلط شود.

اما مبحث فیزیک درس علوم سوالات سختی دارد و نکته مهم این است که عمده سوالات مدارس تیزهوشان از مباحث فیزیک مطرح می شود. بنابراین اگر دانش آموز در این درس دچار مشکل و ضعف علمی باشد نمی تواند به بیش از 50 % سوالات پاسخ دهد. برای همین بعد از درس ریاضی، یادگیری مباحث فیزیک درس علوم در اولویت تدریس خصوصی باید قرار بگیرد.

تدریس علوم تیزهوشان

  قیمت تدریس خصوصی

تدریس خصوصی استعداد تحلیلی

درس ریاضی و علوم هر کدام در دفترچه آزمون تیزهوشان دارای 10 سوال می باشند. اما مبحث استعداد تحلیلی یک دفترچه 50 سواله را به خود اختصاص می دهد. که نقش بسیار تاثیر گذاری در قبولی دارد. دانش آموزی که ریاضی و علوم خود را بالا می زند اما در درس استعداد تحلیلی خوب عمل نمی کند، شانس قبولی را از دست میدهد.

اما خبر خوب این است که می توانید در کلاس های گروهی و یا تدریس خصوصی استعداد تحلیلی شرکت کنید و مهارت خود را در پاسخ گویی به سوالات این مبحث تقویت نمایید.

موضوع مهمی که هم دانش اموز و هم خانواده او باید به آن توجه ویژه داشته باشند در این است که درس ریاضی و علوم برای رسیدن به تسلط کافی نیاز به جلسات تدریس خصوصی زیادی ندارند و معمولا با 3 الی 5 جلسه می توان در این درس ها به مهارت قابل قبولی دست پیدا کرد و مابقی بر عهده دانش آموز و تمریناتی که در طول هفته حل می کند می باشد. اما درس استعداد  تحلیلی از ابتدای سال نهم باید در برنامه ریزی دانش آموز قرار بگیرد و نیاز به تکرار و تمرین زیادی دارد. برای همین بهتر است که دانش آموزان علاقه مند به قبولی در آزمون تیزهوشان، از ابتدای سال تحصیلی هفته ای یک جلسه در کلاس تدریس خصوصی استعداد تحلیلی شرکت کنند و حتما روزانه بین 90 الی 120 دقیقه به حل تمرین بپردازند.

  برنامه ریزی تیزهوشان و آمادگی آزمون تیزهوشان

بهترین کلاس خصوصی تیزهوشان نهم

پیدا کردن موسسه تدریس خصوصی این روزها اصلا سخت نیست . اما پیدا کردن موسسه ای که اعتبار کافی و کیفیت بالا داشته باشد مانند گوهری کمیاب شده است. معمولا افراد بی تجربه و موسسات بدون اعتبار اقدام به تشکیل کلاس های خصوصی می کنند.

مسلما در انتخاب معلم خصوصی هزینه باید مرحله آخر اولویت باشد و در ابتدا اعتبار و سابقه معلم و مرکز تدریس خصوصی را بررسی کنید و در آخر هزینه ها را با هم قایسه نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

  تدریس خصوصی در جنت آباد

 

اما بهترین موسسه تدریس خصوصی؛ گروه آموزشی پرتوی می باشد که از دبیران متخصص و با تجربه استفاده می کند که می تواند تضمین کیفیت به تمامی خانواده ها ارائه دهد.

دبیران این مجموعه کاملا تضمین شده و دارای مهارت ارتباطی مناسب با دانش آموز می باشند. صبوری، فن بیان قوی، نظم در تشکیل جلسات و از همه مهم تر به صرفه ترین هزینه ها از ویژگی معلم خصوص در گروه آموزشی دکتر پرتوی است.

در کنار کیفیت بالا شما می توانید جلسات را به صورت تک جلسه ثبت نام کنید و اصلا نیازی به پرداخت به صورت پکیج 5 جلسه ای و 10 جلسه ای نمی باشد تا تضمین کیفیت بالاتری به شما ارائه شود.

همچنین بر اساس نیاز شما دبیران مجربی معرفی می شود که با توجه به هزینه های زندگی روزمره اکنون به صرفه ترین هزینه را دارا می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو جلسات تدریس خصوصی تیزهوشان نهم می توانید با کلیک بر تصویر زیر در واتس اپ سوالات مشاوره ای خود را از مشاوران ثبت نام بپرسید.

مشاوره رایگان در واتس اپ

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *